2024-04-30, 21:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Är det allt du har att komma med?
Börjar inse att det där är en fras du tar till när du själv inte har något att komma med.
Citera
2024-04-30, 21:45
Medlem
Citat:
Att jag skrev att jag känner igen vissa gäddor betyder inte att jag blivit utsatt för dem och jag tänker inte berätta för dig eller denna tråden vilka det är. Men jag vet att varna för deras närhet för de som behöver veta det.
Det är bra att få veta vilka avarter som finns i ens bostadsområden. Tycker inte du det också?

Ok, så det finns en hel del i ditt bostadsområde? Intressant!!! Å andra sidan brukar du skriva att saknar man belägg för sitt påstående så är det trams eller ljug.
Citera
2024-04-30, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Börjar inse att det där är en fras du tar till när du själv inte har något att komma med.
Nä snarare när du inte tillför något i samtalet.
Citera
2024-04-30, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Ok, så det finns en hel del i ditt bostadsområde? Intressant!!! Å andra sidan brukar du skriva att saknar man belägg för sitt påstående så är det trams eller ljug.
Nu får jag inte ihop din logik?
Och jag skrev inte heller att gäddorna fanns i mitt bostadsområde.
Du dras förhastade slutsatser.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-04-30 kl. 21:52.
Citera
2024-04-30, 21:52
Avslutad
Citat:
Nä snarare när du inte tillför något i samtalet.
Intressant kommentar, med tanke på att jag gjorde exakt samma sak som du, dvs gjorde mig lustig över att någon inte klarar av att citera ordentligt. Ja, förutom att jag till skillnad från dig faktiskt även åtgärdade det då.
Citera
2024-04-30, 21:56
Medlem
Citat:
Nu får jag inte ihop din logik?
Och jag skrev inte heller att gäddorna fanns i mitt bostadsområde.
Du dras förhastade slutsatser.

Ok, ingen i ditt område och ändå känner du igen ett par stycken av alla dessa 400, bara det är beundransvärt. Dock fortfarande inga som helst belägg, så hur ska man tolka det??
Citera
2024-04-30, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Men gäddorna är de som tagit beslutet och agerat på ett sätt som lett till konsekvenser. Hade de inte gjort det, utan tänkt på sina familjer, hade de inte avslöjats.

Finns ingen minderårig som utsattes för något. Sen är de ju uppenbart att de är ute efter att va destruktiva. Bara se vad som hände med en artist nyligen som svartmålades för något som hände när artisten var ett barn. Personen blev dömd för något som i praktiken hände när han var barn. Dessa fiskare har ett behov av att känna makt och kontroll de är rätt uppenbart.
Citera
2024-04-30, 21:59
Medlem
Citat:
Ok, ingen i ditt område och ändå känner du igen ett par stycken av alla dessa 400, bara det är beundransvärt. Dock fortfarande inga som helst belägg, så hur ska man tolka det??
Vad behöver du för belägg för det och varför?
Tror du att gäddorna är animerade och inte bor i närheten av någon?
I så fall, varför ställer du till så stort väsen om det?
Citera
2024-04-30, 22:00
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Gäddan har satt sig och familjen i en fruktansvärd sits ja. Dumpen ser sedan till att alla vet det, så att skadan blir så stor som möjligt. Vilka barnfamiljer vill inte ha hus och bilar nerklottrade, hot mot familjens säkerhet, eller varför inte att pappan tar livet av dig. Kanske svider till lite, men de ska ändå vara tacksamma för Dumpens sätt att jobba. Dumpen räddar ju liv!
Eller hur var det nu?
Det ör väl typ fem av 400 som fått något nedklottrat, Varför hyperbolen?
Citera
2024-04-30, 22:04
Medlem
Citat:
Vad behöver du för belägg för det och varför?
Tror du att gäddorna är animerade och inte bor i närheten av någon?
I så fall, varför ställer du till så stort väsen om det?

För att jag verkligen tvivlar på att du faktiskt känner igen ett par stycken och för att du ska kunna argumentera för att allmänheten ska varnas. Rent nonsens att en allmänhet skulle känna igen och då alldeles särskilt sådan som inte bor i området eller är eventuell granne.
Du är manisk och väldigt sjuk. Tänker inte slösa mer tid på trådens största skitsnackare.
Citera
2024-04-30, 22:05
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomten892
Finns ingen minderårig som utsattes för något. Sen är de ju uppenbart att de är ute efter att va destruktiva. Bara se vad som hände med en artist nyligen som svartmålades för något som hände när artisten var ett barn. Personen blev dömd för något som i praktiken hände när han var barn. Dessa fiskare har ett behov av att känna makt och kontroll de är rätt uppenbart.
Vilket är själva poängen med Dumpen, eller hur? Eller har du missat det.
Citera
2024-04-30, 22:08
Medlem
Citat:
För att jag verkligen tvivlar på att du faktiskt känner igen ett par stycken och för att du ska kunna argumentera för att allmänheten ska varnas. Rent nonsens att en allmänhet skulle känna igen och då alldeles särskilt sådan som inte bor i området eller är eventuell granne.
Du är manisk och väldigt sjuk. Tänker inte slösa mer tid på trådens största skitsnackare.
Över 400 gäddor är publicerade på Dumpen och ingen skulle känna igen dem? Ingen bor i närheten av dem eller har dem i skolan eller som idrottstränare eller vårdpersonal? Jamen vad är då ditt problem med deras publiceringar??
Då har ju inte publiceringarna några som helst konsekvenser för gäddorna, inte sant?
Vad gnäller du då för?
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-04-30 kl. 22:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in