2024-04-30, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Sex är skamligt, så det bevisar inte att gäddan vet det är en ung. JA loggarna visar ibland deras avsikt, men inte alltid att denne är medveten om åldern, då den endast nämns en gång, då gäddan möjligen var full.

Om det antytts underårig i de sista loggarna då denne är så nykter att denne är kapabel till förflyttning, hade det varit en annan sak.
Skitsnack. Och det vet du nog också.
Det är aldrig en giltig ursäkt att sexchatta med barn för att man varit alkoholpåverkad.
Citera
2024-04-30, 21:16
Medlem
[quote=Vedklyv1980|88133211]Jag känner tyvärr igen ett antal personer.
Och nej, jag tar inte ”rackabajsare” så jag kan nog inte svara dig vidare [/QUOTE

Vilka om man får fråga?? Då är du ett absolut stjärnvittne. Själv kommer jag inte ihåg någon av dessa 400.Åtminstone skulle jag inte kunna placera vederbörande vid ett eventuellt möte
Citera
2024-04-30, 21:16
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Skitsnack. Och det vet du nog också.
Det är aldrig en giltig ursäkt att sexchatta med barn för att man varit alkoholpåverkad.
Om man inte vet vem, vet du vem som läser dessa texter? Det är kring detta som det springer runt om, det finns loggar som inte tydligt visar att skrivaren varit medveten om åldern, och då faller även detta om att chatta med barn.
Citera
2024-04-30, 21:19
Medlem
jenniferruless avatar
Citat:
Vem har hängt ut familjen?
Dumpen publicerar gäddor som söker barn i sexuellt syfte, men nära anhöriga har de inte publicerat.
Håll dig till fakta.

Den gamla horan och missbrukaren Sara hänger indirekt ut anhöriga till gubbarna som sexchattar med överkåta fiktiva tonårstjejer. Det finns pengar i det. Vettu.
Citera
2024-04-30, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Vilka om man får fråga?? Då är du ett absolut stjärnvittne. Själv kommer jag inte ihåg någon av dessa 400.Åtminstone skulle jag inte kunna placera vederbörande vid ett eventuellt möte
Dina citeringar är urusla, börjar du bli vinglig?
Stjärnvittne för vaddå?
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-04-30 kl. 21:56.
Citera
2024-04-30, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Om man inte vet vem, vet du vem som läser dessa texter? Det är kring detta som det springer runt om, det finns loggar som inte tydligt visar att skrivaren varit medveten om åldern, och då faller även detta om att chatta med barn.
Men hur du försöker förmildra det hela.
Barnet skriver sin ålder och gäddan bekräftar. I flera fall skickas även bilder på ett barn som överensstämmer med åldern. Det chattas om skolan och mamman som bestämmer si eller så.
Läser du överhuvudtaget någonting på Dumpen innan du föreställer dig olika tokiga ursäkter?
Citera
2024-04-30, 21:26
Avslutad
Citat:
Citat:
Stjärnvittne för vaddå?
Det är ju inte alltför svårt att fixa till citatet istället för att själv posta en skitcitering om man nu ska gnälla...
Citera
2024-04-30, 21:26
Medlem
Citat:
Stjärnvittne för vaddå?

I rättegångar är det fantastiskt med människor/vittnen som kommer ihåg eventuella GM efter en kort konfrontation. Du får gärna visa vilka du känner igen . Andra gången jag frågar.
Citera
2024-04-30, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenniferrules
Den gamla horan och missbrukaren Sara hänger indirekt ut anhöriga till gubbarna som sexchattar med överkåta fiktiva tonårstjejer. Det finns pengar i det. Vettu.
Åhå, så du börjar med att förnedra och förminska vad du upplever som din motståndare. Och sen fortsätter du på samma visa med de barn som är offer för de vuxna förövarna.
Ingenstans verkar du ju tycka att de vuxna gäddorna borde ta ansvar?? Mycket märkligt må jag säga.
Citera
2024-04-30, 21:37
Medlem
Citat:
I rättegångar är det fantastiskt med människor/vittnen som kommer ihåg eventuella GM efter en kort konfrontation. Du får gärna visa vilka du känner igen . Andra gången jag frågar.
Att jag skrev att jag känner igen vissa gäddor betyder inte att jag blivit utsatt för dem och jag tänker inte berätta för dig eller denna tråden vilka det är. Men jag vet att varna för deras närhet för de som behöver veta det.
Det är bra att få veta vilka avarter som finns i ens bostadsområden. Tycker inte du det också?
Citera
2024-04-30, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Det är ju inte alltför svårt att fixa till citatet istället för att själv posta en skitcitering om man nu ska gnälla...
Är det allt du har att komma med?
Citera
2024-04-30, 21:44
Medlem
jenniferruless avatar
Citat:
Åhå, så du börjar med att förnedra och förminska vad du upplever som din motståndare. Och sen fortsätter du på samma visa med de barn som är offer för de vuxna förövarna.
Ingenstans verkar du ju tycka att de vuxna gäddorna borde ta ansvar?? Mycket märkligt må jag säga.

Dumpen och "pedofilerna" är samma andas barn. Trash.

Det är knarkare, horor och patrask som sitter och kåtar upp varandra sen kräver ena sidan att vi ska ta dennes parti. Det finns pengar i detta.
Fatta det.
Medans du sitter och hejar på Dumpen-scammarna far barn illa på riktigt.

Vill du engagera dig så kontakta BRIS, Rädda Barnen, Ecpat eller nåt. Eller gå med i valfritt politiskt parti och lobba för hårdare lagar för sexualförbrytare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in