2024-04-26, 21:13
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Alla sätt är bra utom dom dåliga😂

Ja, Laila lyckades också. Hennes rykte är väl rätt bra? Med tanke på hennes bakgrund och brist på talang, så valde hon nog rätt väg.
Citera
2024-04-26, 21:14
Medlem
Jag tror inte han fixade att vakna upp med en osminkad Laila Bagge..
Citera
2024-04-26, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Någon som vet vad Laila hette innan hon var gift med Anders Bagge?
Hon har behållit hans efternamn i alla år, men lade till Wahlgren när hon var gift med Niklas - snacka om att profitera på sina kända män.

Sysslar hon någonting med musik och artister nu för tiden eller är det bara radio och hudkladd?
Hon hade ju en liten kille, som väl trodde att han skulle bli den nya Darin. Vet man vad som hände med honom?
Jag är jätte förvånad att det tagit slut med Koros K*nin*n, han var ju enligt henne allt som inte barnstjärnan Nicke Wahlgren var - snygg (tyckte hon), mogen, driven, självständig. Enligt henne hade Koros ett bra jobb som säljare när de träffades och tjänade bra. Antar att han var telefonförsäljare på något callcenter.
Ja, ja hon får leta vidare efter en tät gubbe som redan har barn och barnbarn så slipper det bli ett problem.
Men nu ssitter hon väl med ett nerbrunnet lager och ett radhus med svartmögel.....men det ordnar sig nog.
Hon har väl "trillat badrummet" några gånger så kanske bäst att fly fältet
Citera
2024-04-26, 23:11
Någon som vet hur det är att knulla henne?
Citera
2024-04-26, 23:52
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
Någon som vet hur det är att knulla henne?
Säkert vild och go.
Citera
2024-04-27, 00:04
Medlem
Varför är hon i Sverige och inte i Gaza/Västbanken och hjälper sitt folk?
Citera
2024-04-27, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemjelig
Eller så har hon barn med det efternamnet? Inte direkt konstigt om man inte är efterbliven.

Barn? Dom där två ungarna hon har med Linus Wahlgren är ju för fan 14 och 19 år ! Jag tror att dom förmodligen skulle kunna hantera att deras morsa inte heter samma efternamn som dom. Så den mest efterblivna är nog Jessica som fortfarande försöker hanka sig fram på sin gamla mans efternamn fastän hon är omgift.
Citera
2024-04-27, 00:24
Medlem
ShlomoDenGalnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
VI är inte så välordade här inte! Men jag tycker också - oavsett - att Laila Bagge är ett NAZISTISKT svin. Sen får någon gärna säga att hon inte är det, men jag efterlyser då väl underbyggda argument.

Äcklet är palestinier. Hatar Israel. Är Nazist. Hoho. Det verkar liksom inte finnas något sämre än Laila blabal.

Vi är många som hatar israel och zionoster just nu, men tråden handlar inte om detta

Tagga ner på drogerna människa. Herregud

Btw. Jag tror för övrigt Laila är sjukt tråkig i sängen. Har en känsla av att hon är den typiska gnällspiken "aj sluta inte så, gör såhär istället..omg va jobbig du är" osv. 🤣 tror hon är en sån som pratar under akten, och då menar jag inte dirty talkb🥴
Citera
2024-04-27, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShlomoDenGalne
Vi är många som hatar israel och zionoster just nu, men tråden handlar inte om detta

Tagga ner på drogerna människa. Herregud

Btw. Jag tror för övrigt Laila är sjukt tråkig i sängen. Har en känsla av att hon är den typiska gnällspiken "aj sluta inte så, gör såhär istället..omg va jobbig du är" osv. 🤣 tror hon är en sån som pratar under akten, och då menar jag inte dirty talkb🥴
Det tror inte jag. Finns bilder där hon fortfarande bär string och då brukar man vara mer vild i sängen.
Citera
2024-04-27, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vrag
Barn? Dom där två ungarna hon har med Linus Wahlgren är ju för fan 14 och 19 år ! Jag tror att dom förmodligen skulle kunna hantera att deras morsa inte heter samma efternamn som dom. Så den mest efterblivna är nog Jessica som fortfarande försöker hanka sig fram på sin gamla mans efternamn fastän hon är omgift.

Hon har bara ett barn med honom
Citera
2024-04-27, 08:01
Medlem
Edit

Den människan som jublar mest över denna nyheten är väl ändå tonåringen f@bian (25år ) år på RIX morron zoo? Han Firade nog med en rånk eller 2 samtidigt som han tänker ” snart är de min tur att få ett studiebesök i klimakterie-grottan ”.

Nopprar hellre kuken strå för strå än att doppa den ankan
Senast redigerad av Kungen9393 2024-04-27 kl. 08:06. Anledning: Edit
Citera
2024-04-27, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Hon har bara ett barn med honom
Men herregud! Inlägget du citerar handlar inte om Laila utan om en person som har just två barn med en Wahlgrenare. Suck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in