2024-04-26, 00:54
Medlem
legoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dvx1234
Fakta och sunt frnuft r det enda jag kommit med, till skillnad frn dig som inte ens kunde lsa mitt inlgg korrekt frn frsta brjan. Skicka aldrig en legoboy att gra en legomans jobb antar jag..
Du valde att besvara mig p vad du tyckte dig ha svar p. Inte p den enda gngen jag riktade en frga till dig och faktiskt frvntade mig ett svar:

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av dvx1234
Nej finns inga tecken p det skulle vara inspelat i efterhand..
Inspelningarna startade den 12 januari 2024 med det frsta programmet. Dr medverkade Marcus & Martinus och Hellenius kommenterar (utanfr bild) att M&M vann Melodifestivalen 2024 som avgjordes den 9 mars. Hur r den kommentaren inte inspelad i efterhand menar du?
Frklara grna hur David kunde bertta i programmet, inspelat 12 jan 2024, att M&M vunnit mellon 2024 som avgjordes 9 mars 2024.
Citera
2024-04-26, 01:02
Medlem
legoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plantfjant
Det har jag inte tnkt p. Men det r ju klart att det r s.

Vilket innebr att man kan utesluta att de ndrar ngot efter att programmet brjat sndas.

Man kan dock inte utesluta att de ndrar mellan inspelningarna av de olika avsnittet grundat p panelens gissningar.
Kommer inte ihg riktigt, det fanns ngon som varit p en inspelning och beskrev det hr i trden. Tydligen skyfflades publiken runt, de fick aldrig se ngon demaskerad och var inte nrvarande nr de lyfte masken. D fick de lmna lokalen. Allt r TV.
Citera
2024-04-26, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legoboy
Kommer inte ihg riktigt, det fanns ngon som varit p en inspelning och beskrev det hr i trden. Tydligen skyfflades publiken runt, de fick aldrig se ngon demaskerad och var inte nrvarande nr de lyfte masken. D fick de lmna lokalen. Allt r TV.

Sjlvklart har de ingen publik under demaskeringen. Annars skulle ju det aldrig g att hlla hemligt.

Vet dock inte varfr du ger det som replik p mitt frra inlgg?

Edit: Du tror att jag menar ndrar publiken? Jag menar ndra ledtrdar.
Citera
2024-04-26, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legoboy
Du valde att besvara mig p vad du tyckte dig ha svar p. Inte p den enda gngen jag riktade en frga till dig och faktiskt frvntade mig ett svar:

Frklara grna hur David kunde bertta i programmet, inspelat 12 jan 2024, att M&M vunnit mellon 2024 som avgjordes 9 mars 2024.
Jag besvarade dig fullstndigt du tar saker ur kontext. Finns inga tecken p att ngon scen eller ledtrd ska vara inspelad i efterhand. Berttarrsten r en redigering/input vilket sker post-produktion framfr en mikrofon och grs fr ALLA program s det ska bli bttre flow. Och ja det stmmer referensen till Marcus och Martinus ocks vann Melodifestivalen i r r ett exempel p sdant (39:28 avsnitt 1).

Men att du tar ett sdant exempel och spinner vidare p den teorin att ledtrdarna drfr ocks skulle kunna vara inspelade i efterhand p grund av FB spekulationer r helt osannolikt och finns inga som helst tecken p att de gjort ngot snt fr ledtrdarna eller panelsegmenten under alla 5 avsnitten hittills. "What's in it for me?" repliken anvnde du delvis som argument fr detta, men du missar att Amy redan var gissad p sen tidigare.

Som sagt, vad ett gng datanrdar p Flashback har att spekulera har noll pverkan p det stora hela och det skulle knappast vara ekonomiskt hllbart att gra ngot snt. Man planerar budgeten efter hur mnga dagar man spelar in p plats d alla arbetare r inbokade, och sm justeringar grs i post. En berttarrst krver bara att David kommer in till studion ensam d det passar honom och klart man kan uppdatera eller skmta om saker som r relevanta det blir bara bttre TV.

Du fick svar bda gngerna, men du frvntade dig ngot helt annat legopojken.
Senast redigerad av dvx1234 2024-04-26 kl. 05:16.
Citera
2024-04-26, 07:00
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Totalt ointressant att flja nr ingen korrekt lista finns utlagd.

S ett program som gr ut p att gissa och frska klura ut vem som gmmer sig i masken r trist om du inte fr veta vem som r i p frhand?
Citera
2024-04-26, 09:56
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
S ett program som gr ut p att gissa och frska klura ut vem som gmmer sig i masken r trist om du inte fr veta vem som r i p frhand?

Ja, s r det ju fr de som inte finner ngot intresse i det som programmet egentligen gr ut p. D kan man hitta spnning p annat stt.
Citera
2024-04-26, 12:28
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Ja, s r det ju fr de som inte finner ngot intresse i det som programmet egentligen gr ut p. D kan man hitta spnning p annat stt.

Ett tips r att d titta p andra program istllet.
Citera
2024-04-26, 15:22
Medlem
Jag tror att de som klagar p att den rtta listan inte har lckt r sura fr att de kan inte spela "Experter" nr de kollar med andra. Eftersom de inte vet vem som dljer sig bakom maskerna s knner de sig inte lika sjlvskra. Det finns familjer som tvlar om vem som kan gissa maskerna och nu kan dessa inte komma med rtt svar.

Personligen s tycker jag att det blir mer spnnande nr vi inte vet vilka de r och vem av dem som vinner. Det blir mer spnnande s hr. Sjlvklart s sitter jag och gissar vilka de r. Ngra masker r jag ganska sker p vilka som gmmer sig bakom. Jag kom p att ufona kan vara dem som spelar Leif & Billy.
Citera
2024-04-26, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikman
Jag tror att de som klagar p att den rtta listan inte har lckt r sura fr att de kan inte spela "Experter" nr de kollar med andra. Eftersom de inte vet vem som dljer sig bakom maskerna s knner de sig inte lika sjlvskra. Det finns familjer som tvlar om vem som kan gissa maskerna och nu kan dessa inte komma med rtt svar.

Du r nog helt rtt ute. Det r ocks i tidens anda att folk inte lngre klarar av att tnka sjlv, men dremot nd grna raljerar ver andras dumhet. I det hr fallet kan de d sitta med facit i hand och nd tycka att det r panelen som r korkade som inte gissar rtt...
Citera
2024-04-26, 20:10
Medlem
Stark den bruna pandan mste vara.
Citera
2024-04-26, 20:11
Medlem
nottoptext69s avatar
Pandorna r Pewdiepie?
MC = Minecraft
Byggstenarna = Blocken som man anvnder i spelet
Citera
2024-04-26, 20:15
Medlem
En av ledtrdarna om pandorna i dag: Att han har tvlat mot mns och i den hr tvlingen s vill man inte ka ut. Mns och Markoolio tvlade i samma deltvling i melodifestivalen 2009. Markoolio kte ur tvlingen.

Pandorna visades ocks genom ett galler. Det handlar nog om det hr:
Citat:
Markoolio blev utslngd frn sitt hotell under inspelningarna av "Fngarna p fortet". Popstjrnan ska ha gtt brsrkagng redlst berusad och slagit in drrar med en brandslckare, fr att sedan tmma dess innehll p vggarna. Flera personer fick vermanna Markoolio och han frdes ut frn hotellet

Citat frn Expressen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in