Citat:
Ursprungligen postat av
legoboy
Du valde att besvara mig p vad du tyckte dig ha svar p. Inte p den enda gngen jag riktade en frga till dig och faktiskt frvntade mig ett svar:
Frklara grna hur David kunde bertta i programmet, inspelat 12 jan 2024, att M&M vunnit mellon 2024 som avgjordes 9 mars 2024.
Jag besvarade dig fullstndigt du tar saker ur kontext. Finns inga tecken p att ngon scen eller ledtrd ska vara inspelad i efterhand. Berttarrsten r en redigering/input vilket sker post-produktion framfr en mikrofon och grs fr ALLA program s det ska bli bttre flow. Och ja det stmmer referensen till Marcus och Martinus ocks vann Melodifestivalen i r r ett exempel p sdant (39:28 avsnitt 1).
Men att du tar ett sdant exempel och spinner vidare p den teorin att ledtrdarna drfr ocks skulle kunna vara inspelade i efterhand p grund av FB spekulationer r helt osannolikt och finns inga som helst tecken p att de gjort ngot snt fr ledtrdarna eller panelsegmenten under alla 5 avsnitten hittills. "What's in it for me?" repliken anvnde du delvis som argument fr detta, men du missar att Amy redan var gissad p sen tidigare.
Som sagt, vad ett gng datanrdar p Flashback har att spekulera har noll pverkan p det stora hela och det skulle knappast vara ekonomiskt hllbart att gra ngot snt. Man planerar budgeten efter hur mnga dagar man spelar in p plats d alla arbetare r inbokade, och sm justeringar grs i post. En berttarrst krver bara att David kommer in till studion ensam d det passar honom och klart man kan uppdatera eller skmta om saker som r relevanta det blir bara bttre TV.
Du fick svar bda gngerna, men du frvntade dig ngot helt annat legopojken.