Citat:
Ursprungligen postat av
drhasch81
Ändo kul de förmodade bottentippade lagen,BP,Halmstad, Gais i början kan hänga med och ta sina poäng.
Västerås fick äntligen betalt för sin fotboll igår .
Detta år kan bli spännande
Vad hänt med Elfsborg?är spelet så dåligt som tabell visar?
Hammarby trodde jag skulle kunna bli ett topp 5 lag.,men detta är illa,Hellberg,är han rätt man?
Att vi skulle få ta ytterligare ett mellanår tror jag de flesta förstod inför säsongen även om alla kanske inte tycker det här med tålamod är särskilt sexigt. Vi har inte en trupp som är bättre än övre halvan tyvärr, topp fem vore en rejäl överprestation. Djukanovic, Besara och Dovin är de som håller för ett topplag.
Hammar är för mycket upp och ner fortfarande och saknar verkligen en passningsfot även om han i vissa matcher kan vara briljant när det handlar om att vinna dueller och andrabollar.
Karlsson, Skoglund, Erabi och Gül är på väg att kunna bli riktigt bra men kanske inte riktigt där ännu, även om Erabi under delar av förra säsongen såg ruggigt bra ut.
Det finns mycket att bygga på men tyvärr så påverkas vi fortfarande av spelarflykten efter 2022 då vi bara ersatt stjärnor med egna produkter (och Mikkelsen) som kanske inte riktigt är redo än. Långsiktigt tycker jag inte det är helt dumt men vi kanske skulle behöva några riktigt vassa värvningar i sommar framför allt om Djuka lämnar för stor summa. Jag litar på att Kim kommer få ordning på spelet men tror att den här säsongen kommer vara mycket upp och ner och sluta någonstans i mitten.