2024-04-26, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Guldet? Är det fortfarande någon dom tror att det är en verklighetstrogen målsättning? Förlust mot GAIS och dom kan glömma den där topp-7 positionen dom förbokat.

Sant men tänkte jag skulle vara lite snäll i alla fall och inte gnida in det i huvudet för mycket på dom
Citera
2024-04-26, 09:10
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Även jag har lugnat ner mig, och ja, Une's överfall ska vara rött. Pissfult, men den jävla gubben skulle inte ens köra idag.
Vi skålar på det och ses igen i Malmö nästa vecka!

Hoppas på en domare då som är förmögen att hålla en konsekvent nivå.
Citera
2024-04-26, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Vi skålar på det och ses igen i Malmö nästa vecka!

Hoppas på en domare då som är förmögen att hålla en konsekvent nivå.

Vet inte om domare är klart än inte kollat det, men tvärsäker på att det blir klitte eller al-hakim, dom tycks ju få alla "stormatcher"
Citera
2024-04-26, 09:16
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Vet inte om domare är klart än inte kollat det, men tvärsäker på att det blir klitte eller al-hakim, dom tycks ju få alla "stormatcher"

Tippar på Glenn Nyberg.
Citera
2024-04-26, 09:21
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
Vore kul om DIF tappade poäng nästa match mot GAIS, då vågar jag påstå att dom nog är totalt borta från guldet redan i omgång 6, då har man spelat 4 matcher hemma där man normalt sett nästan är oslagbara och sällan tappar poäng och dessutom haft tur och en mirakulös upphämtning och feldömd straff mot Häcken.
Kanske dags att bänka "stjärnorna" Gulliksen och Bergvall som inte presterat.

Alla är borta från guldet förutom malmö. Det är bara att vara realist.
Citera
2024-04-26, 09:24
Medlem
Teus avatar
Citat:
Vet inte vad han sa till honom men kan tänka mig det var nåt i stil med res dig upp din jävla fitta eftersom han ramlade ganska lätt. Och ja både det och ponnes kunde resulterar i gult men med tanke på att han missade Unes solklara röda i första halvlek så är det inte mer än rätt att dom kom undan
Såg faktiskt inte den tacklingen på sammandraget, så fick kolla upp den nu i efterhand. Ja jävlar den där är rödare än Mao Zedong.
Citera
2024-04-26, 09:25
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno

AIK och MFF kvar än. Räknar med förlust på söndag men det har hänt värre skrällar.
Citera
2024-04-26, 09:30
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Det tycker jag inte. Även om dom fick med sig alla poäng mot DIF såg dom tveklöst dödliga ut.
Citera
2024-04-26, 09:35
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Det tycker jag inte. Även om dom fick med sig alla poäng mot DIF såg dom tveklöst dödliga ut.

Vi kommer att få svackor och vi kommer att tappa spelare i sommar.

Alla med sju poäng och uppåt är med i spelet, men vi kan nog sålla bort någon i helgen. Stannar man på sju poäng efter sex matcher så blir det svårt.
Citera
2024-04-26, 09:35
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu

Hela matchen igår kändes som en final. Det var 22 rätt nervösa spelare på plan och det small från båda håll, vissa smällar värre än andra.
Citera
2024-04-26, 09:40
Medlem
Il.Malizias avatar
DIFs Kunta Kinte får lära sig att kontrollera sig själv om han ska bli något.
Citera
2024-04-26, 09:50
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Vi kommer att få svackor och vi kommer att tappa spelare i sommar.

Alla med sju poäng och uppåt är med i spelet, men vi kan nog sålla bort någon i helgen. Stannar man på sju poäng efter sex matcher så blir det svårt.
Ja vi måste vinna i helgen och sen 4 av 5 efter det.

räcker ju att Malmö ex kryssar 2 ggr så är de lagen som lyckas ta ngr 3or på raken lite närmare. Sen räcker ju inte det till ngt guld men.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in