Citat:
Ursprungligen postat av
mishima
Jag håller med dig med litet undantag i Samuel Dahl. Han är jag lite avis på. Tycker Djurgården borde testa honom i en Gareth Bale-roll längre fram i banan. Tycker även Djurgården borde behållit Noel Milleskog. Han skulle ha behövts. Tycker inte han är nämnvärt sämre än Fallenius eller Hümmet.
Även en trött höna...
Men min största kritik mot Bosse är att han inte gett tränarna tillräckligt bra trupper totalt sett senaste åren. Att han varit grym historiskt verkar göra en del blinda för nutiden.
Citat:
Ursprungligen postat av
cokehyena
Jag är trött på millimeterrättvisan folk efterfrågar.
Bäst för svensk fotboll hade varit om denna matchen hade fått avgöras på planen istället för i Al Hakims bakficka.
Djurgården och Malmö skadar varsin spelar i första halvlek. Där tycker jag Al Hakim ligger på rätt nivå i domsluten. När Cornelius svandyker ned i planen så tröttnar iaf jag. Det är för övertydligt för att ta på allvar.
Men visst, gult på Une och Tokmac hade varit mest rätt sett till totalen.
Är du trött på att det alltid skall blåsas straff ifall bollen eventuellt snuddar vid en arm? 🤔
Citat:
Ursprungligen postat av
cokehyena
Otroligt trött analys.
Vi borde värvat sexiga namn som Hrstic och Sandberg istället?

Martin är absolut inte felfri. Jag sätter honom inte heller på piedestal som många av ni gör med Bosse.
Men att han byggt klart bättre trupper än Bosse senaste åren är inte ens uppe för diskussion.