Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
Ni börjar med att skada våra och du kallas oss grisdif? Höj dig för helvete.. Tokmac var totalt dum i huvudet och ni var många stunder det bättre laget, men herregud.. Svälj gröten...
Fitthorkuksbögjävlars! Så, då var det avklarat
Jag gillar dig (och har dessutom lugnat ner mig lite) så jag ska försöka hålla det sakligt.
Jag har inga problem med att det smäller, jag gnäller varken på när Bergvall kör över Otto eller när Nanasi blir kapad, men det Une gjorde var i samma klass som Radetinacs gränslöst fula tackling på Traustason för några år sedan. Och inte nog med att Unes tackling är otroligt ful - den är också helt medveten. Han säger i paus att han inför situationen vill tagga till laget och han väljer att göra det genom att medvetet skada en spelare i motståndarlaget. Det är smuts- och psykopatbeteende.
Gällande Tokmac så var det uppenbart att han kastades in i en fotbollsmatch som han helt missförstått. Han trodde det skulle spelas fotboll när det i verkligheten var mer av ett krig och tappade det fullständigt när han blev lite psykad.