2024-04-25, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Ingen skulle ha rött eftersom det är situationer som ej påverkar matchen.

Al Hakim vill sätta sig i centrum som vanligt.

Suck!

Så alla situationer när bollen ej är i spel kan aldrig bli rött kort enligt dina påhittade regler??? 😂😂😂😂

Skulle ju bli en mma arena vid varje avblåsning.
Citera
2024-04-25, 22:22
Medlem
Citat:
Ingen skulle ha rött eftersom det är situationer som ej påverkar matchen.

Al Hakim vill sätta sig i centrum som vanligt.

Suck!

Den där kommentaren bevisar ju bara hur jävla blåst du är, påverkar inte röda kort en match? Om une hade blivit utvisad som han skulle hade vi mer troligen avgjort det här tidigare, o korkade tok-mac är solklart rött med.
Fan så blåst du är.
Citera
2024-04-25, 22:23
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Håller med om att utvisningen avgör men orutinerat att dra på sig den.

Tror vi hade fått in 1-0 om Tokmac fått spela klart matchen.

Får Tokmac spela den om han får flera matcher eller gäller det bara allsvenskan?
Det kändes verkligen så.

Vi var det bättre laget matchen igenom. Även om det var väldigt tillknäppt.

Hoppas Tokmac får spela. Han är grym trots tappat huvud idag. Gult hade varit korrekt. Totalt trams att ge rött, men Al Hakim vill synas och Malmö vill ha draghjälp från domaren.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Känns som man hört det här tre vårar i rad nu. Jag hoppas verkligen att ni gör er av med K&T då ni aldrig hittar en lika bra ersättare.

Förstår verkligen inte hur ni kan gnälla så mycket på tränarna som tog en trupp för undre halvan och vann SM-guld med en målvakt för division 1 dessutom. Sen travar ni ut och gör en helt otrolig insats i Europa några år senare. Som sagt, hoppas ni ledsnat och kickar K&T. Är troligen det dummaste ni kan göra.

Du är ju helt snett på det. Det är snarare ett nostalgiskt jävla slentrianmässigt försvarande av dom. Oavsett resultat.

Relationer tar slut. Man går vidare. Det behöver inte vara svårare än så.
Citera
Medlem
mishimas avatar
Olof Lundh är bra ute.

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/lundh-al-hakim-tappade-tyvarr-matchen/

Al-Hakim snurrade till det. Det borde ha varit flera kort i första.
Citera
2024-04-25, 22:24
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Den där kommentaren bevisar ju bara hur jävla blåst du är, påverkar inte röda kort en match? Om une hade blivit utvisad som han skulle hade vi mer troligen avgjort det här tidigare, o korkade tok-mac är solklart rött med.
Fan så blåst du är.
Inte riktigt det han skriver..

Han menar att det inte påverkar spelet när händelserna sker, vilket egentligen inte spelar roll, men rätt ska vara rätt.
Citera
2024-04-25, 22:24
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkhound
Du är ju helt snett på det. Det är snarare ett nostalgiskt jävla slentrianmässigt försvarande av dom. Oavsett resultat.

Relationer tar slut. Man går vidare. Det behöver inte vara svårare än så.
Jag är inte djurgårdare. Men att Kim och Tolle gjort ett otroligt jobb är det bara att medge. Som sagt, jag längtar tills ni byter. Ni kommer sakna era gamla nazister när en ny Melkemichel står på Kaknäs.
Citera
2024-04-25, 22:26
Medlem
Black.Panthers avatar
Vilken skillnad på starten i år jämfört med förra säsongen för AIK. Tror på medalj i år i alla fall även om guldet lär gå till MFF.
Citera
2024-04-25, 22:27
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Det kändes verkligen så.

Hoppas Tokmac får spela. Han är grym trots tappat huvud idag. Gult hade varit korrekt. Totalt trams att ge rött, men Al Hakim vill synas och Malmö vill ha draghjälp från domaren.
Malmö fegade och slösade tid vid varje inkast från minut ett. Dom var så nöjda med 0-0.

När Norrmännen och Haris kom in så blev det fart på anfallen och tydligare att man ville mot mål och inte ut mot kanterna hela tiden. Synd att han inte kunde hålla sig kall och ta ut ilskan med mål istället.

Gult hade nog räckt för första men när han sedan är ett svin efter också så hade det blivit rött ändå.
Citera
2024-04-25, 22:28
Medlem
Citat:
Det kändes verkligen så.

Förklara gärna för mig var ni var bättre? Vi vann varenda statistik-kolumn ni har inte ens ett avslut på mål på er hemmaplan
Du kan sluta skylla på domaren, hakim suger röv det där röda skulle kommit redan i första och det tokmac gör är alltid ett rött, ni om nån hade domarfördel.
Bara att inse att ni var sämre.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Jag är inte djurgårdare. Men att Kim och Tolle gjort ett otroligt jobb är det bara att medge. Som sagt, jag längtar tills ni byter. Ni kommer sakna era gamla nazister när en ny Melkemichel står på Kaknäs.

Att dom har gjort ett jävla bra jobb är det ju ingen som ifrågasätter. Det är ju förmågan att fortsätta kunna göra ett bra jobb som är problemet.

Förstår att du längtar efter det. Så du kan linda palestinaflaggan runt din missbildade lilla pillesnopp och försöka runka i takt med er jävla importerade trumma av äkta sydamerikansk getpung.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Får hoppas att det bara blir en då för med Hummet på topp är det för dåligt.

De så kallade ”experterna” trodde iaf att det kunde bli fler matcher pga hans uppträdande efter röda kortet med lilla bråket.
Sånt borde ju inte vara en faktor men med tanke på att Olsson fick 5 matcher kan jag tänka mig detta kan bli 3 matcher eller vad detta innebär i tidsbestämt.

Känns som att förbundet gärna ger hårdare straff senaste året snarare än lindrigare iaf senaste tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in