2024-04-25, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Väldigt tillfreds än så länge

Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
Mkt bra spelare, en favorit hos mig personligen på kort tid och förmodligen många andra MFFare.

Riktig klasspelare

Godt at høre. Han har altid virket som høj klasse. Både som menneske og spiller.
Citera
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Djurgårn har köpt sin egna Mikkelsen.

Visade rätt bra psyke ändå idag. Tror på Gulliksen.

Tok-Mac däremot ... upp som en sol, ner som en pannkaka.
Citera
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Grisdif fick vad de förtjänade, herregud vilket uselt fotbollslag. När de inte kan mäta sig så går de istället in för att skada spelare.

Skönt att hakim i alla fall inte missade det röda på Token, sällan skådat dåligt psyke på den grabben eller? Först eftersläng, sedan skallning. Hoppas han blir avstängd en längre tid.

Ni börjar med att skada våra och du kallas oss grisdif? Höj dig för helvete.. Tokmac var totalt dum i huvudet och ni var många stunder det bättre laget, men herregud.. Svälj gröten...

Fitthorkuksbögjävlars! Så, då var det avklarat
Citera
2024-04-25, 21:56
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Helt seriöst såg jag inte det. Men jag anar att det var en person som var ganska osynlig idag?

Hursomhelst är det inte hans delaktighet jag brukar klaga på. Det har alltid varit hans ojämnhet i en och samma match som stört mig.

Våra offensiva killar var ju rätt osynliga stora delar av matchen. Djurgården var bra defensiva innan vi kunde lyfta upp på slutet.
Citera
2024-04-25, 21:57
Medlem
Lillpojken Bergvall tyckte alltså inte det var rött, hahaha det kan inte bli ett mer tydligt rött och dom klarade sig från ett redan i första halvlek.
Nej du lille pojken så usel som du var idag så blir det inte ens ett bottenlag i PL.
Citera
2024-04-25, 21:57
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Våra offensiva killar var ju rätt osynliga stora delar av matchen. Djurgården var bra defensiva innan vi kunde lyfta upp på slutet.

Innan jag supit sönder mig själv så skulle jag vilja säga att Den där jävla Ponne var bra idag, i det mesta.
Citera
2024-04-25, 21:58
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Väntar fortfarande på att Bergvall skall visa den där utvecklingen han har haft i vinter som det talas så mycket om? Jag har fortfarande inte sett honom färga en enda match i allsvenskan. Men som tur är så är ju PL lättare att dominera i så det blir ett bra steg.

Bergvall och Gullriksen låg bakom allt Djurgården skapade ikväll. Så nu är vi snälla.
Citera
2024-04-25, 21:59
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Lillpojken Bergvall tyckte alltså inte det var rött, hahaha det kan inte bli ett mer tydligt rött och dom klarade sig från ett redan i första halvlek.
Nej du lille pojken så usel som du var idag så blir det inte ens ett bottenlag i PL.

Hörrö, kan inte du och kukhyenan fortsätta suga varandras kukar i er gemensamma källare? Cornelius skulle haft gult alla dagar i veckan, men Tokmac ska klara av att hålla sig lugn i en sån situation.. Självklart rött, men tro inte att ni är några jävla korgossar oavsett om du blir pillad på bäret av prästen.
Citera
2024-04-25, 22:04
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Ändå rätt skönt att ha Djurgården 8 poäng bakom sig redan efter fem omgångar.
Allsvenskan är fullständigt avgjord, redan i april. Vad är oddsen på Mff seger nu egentligen?
Citera
2024-04-25, 22:05
Avslutad
Elfsborg måste fortfarande sitta med rejäl baksmälla efter förra säsongen. Känns som att man inte skakat av sig det än. Man ska inte tappa en tvåmålsledning mot ett mittenlag som Norrköping.

För allas bästa så känns det som att Thelin borde lämna eller åtminstone röra sig i bakgrunden medan han lämnar över alla grejer till talibanen.
Citera
2024-04-25, 22:08
Medlem
cokehyenas avatar
Al Hakim avgör matchen till Malmös fördel.

Precis när vi började ligga på för mål.

Aja vi får trösta oss med Cupguldet sen.
Citera
2024-04-25, 22:08
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Väntar fortfarande på att Bergvall skall visa den där utvecklingen han har haft i vinter som det talas så mycket om? Jag har fortfarande inte sett honom färga en enda match i allsvenskan. Men som tur är så är ju PL lättare att dominera i så det blir ett bra steg.
Vad är det du tycker att han behöver göra bättre? Det är ingen spelartyp som komma ösa in mål eller assist. Han gör det ska och gör det jävligt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in