2024-04-25, 09:18
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Otroligt låg efter Djurgården aldrig får felaktiga straffar mot Malmö.

Nyberg älskar motsatsen dock.

Du menar högt? Höga odds = liten chans
Citera
2024-04-25, 09:29
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Negro please.

VSK var ytterst små marginaler från att klappa till både oss och Malmö. Nykomlingar vill man aldrig möta i en premiär. Dom kommer in med bränsle från en lyckad säsong i Superettan och springer sönder sig dom första matcherna vilket brukar innebära ett extremt jobbigt motstånd.

De övriga lagen du nämner ligger alla, med undantag för Värnamo, över RoddBull/HTFF i tabellen. Jag förstår att tabell läget inte betyder någonting i bajenland, men i den riktiga världen används den för att utkristallisera vem som är bättre än vem.

Du hade väl skrivit ihop någon liknande dynga oavsett vilka lag ni hade mött. Samtliga har en match mer spelad, då har vi alltså mött fjolårsettan, tvåan och trean. Som någon annan sa, höj dig. Vi tar ner er på jorden som vanligt hemma den 19e maj. Välkomna!
Citera
2024-04-25, 09:38
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Du hade väl skrivit ihop någon liknande dynga oavsett vilka lag ni hade mött. Samtliga har en match mer spelad, då har vi alltså mött fjolårsettan, tvåan och trean. Som någon annan sa, höj dig. Vi tar ner er på jorden som vanligt hemma den 19e maj. Välkomna!
Som sagt, jag möter hellre Elfsborg eller Kalmar imorgon än VSK, Mjällby, eller BP. Var ett lag slutade förra säsongen spelar ingen som helst roll i sammanhanget, utan det är fotbollen som presteras på planen just nu.
Citera
2024-04-25, 09:53
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
"Räkna med Kukräven" slår till igen!

Vart har du hållit hus förresten?
Citera
2024-04-25, 09:56
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Fast 2021 var han förmodligen fortfarande att betrakta som "30-åring". Jag gillade honom i DIF just för snabbheten. Men fanskapet springer inte ens ifrån Gustav Svensson utan boll nuförtiden! Adderar man hans katastrofala teknik är han fan långsammare än mig! Och jag är fan inte snabb längre!

Usel! Men Bosse är kanske sugen?
Han pluggade på universitet när vi värvade honom, vilket man gör som 18-19 åring i Subsahariska Afrika. Han kommer från en ordentlig familj och har ej växt upp i kyffe med korrigerat plåttak. Åldersfusk är därför mindre troligt.

Men visst, han kan mycket väl ha tappat speed ändå.
Citera
2024-04-25, 09:57
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Satt på Olearys i Gamla stan och åt popcorn igår kväll.

Mvh
Senast redigerad av Clay Allison 2024-04-25 kl. 10:14.
Citera
2024-04-25, 10:05
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Otroligt låg chans till straffar eftersom vi aldrig får dem.

Fast såklart ett konstfel att byta från odds till chans utan att specificera detta.
Citat:

Satslogik är en del av den språkliga intelligensen.
Citera
2024-04-25, 10:11
Medlem
bananjuices avatar
Sluta lukta på benzon det är bara du som snackat om chans!
Citera
2024-04-25, 10:21
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Otroligt låg chans till straffar eftersom vi aldrig får dem.

Fast såklart ett konstfel att byta från odds till chans utan att specificera detta.

Satslogik är en del av den språkliga intelligensen.
Vad du pratar?
Citera
2024-04-25, 10:22
Medlem
eternussermos avatar
Hoppas på en poäng idag mot riksklenoden Halmstad, firma Haglund och Olsson, representanter för den svenska fotbollens rötter med fokus på försvarsspel och 4-4-2.

Blir både glad och vemodig när jag ser deras sura miner på tränarbänken.
Citera
2024-04-25, 10:27
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Hoppas på en poäng idag mot riksklenoden Halmstad, firma Haglund och Olsson, representanter för den svenska fotbollens rötter med fokus på försvarsspel och 4-4-2.

Blir både glad och vemodig när jag ser deras sura miner på tränarbänken.

Både hoppas och tror att tylö sandraggarna får duktigt med pisk idag.
Citera
2024-04-25, 10:39
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Som sagt, jag möter hellre Elfsborg eller Kalmar imorgon än VSK, Mjällby, eller BP. Var ett lag slutade förra säsongen spelar ingen som helst roll i sammanhanget, utan det är fotbollen som presteras på planen just nu.

Så om ni hade haft samma spelschema som oss hade ni haft lika antal poäng som ni har nu menar du? Klart som fan man hellre möter Mjällby borta än Malmö/Häcken, som min ursprungspoäng var. Ni har haft ett enkelt spelschema hittills.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in