2024-04-24, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fikonbuske
Hon har alla möjligheter i världen men hon lever hellre på bidrag och swish från andra. Jag har extremt svårt att tro att hon nånsin kommer göra rätt för sig, tyvärr

Vem vet hon kanske jobbar du en dag i framtiden.
2024-04-24, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Vem vet hon kanske jobbar du en dag i framtiden.

Den chansen är granterat minimal.
2024-04-24, 16:05
Medlem
Får krupp! Människan kan aldrig komma till sak när hon ska berätta något!
2024-04-24, 16:12
Medlem
Hon satt i över 20 minuter med en historia med kommentarer avstängda när det helt plötsligt kommer in 400 Pers till i liven och hon bestämmer sig för att börja om historian. 😭 Var tvungen att ta en paus och skriva här lite för att slippa höra henne ett tag.

Men hon sa att summan hon fick igår var 2 600 kr i alla fall
2024-04-24, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242
Den chansen är granterat minimal.

Varför?
2024-04-24, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gr0vs0p0r
Hon satt i över 20 minuter med en historia med kommentarer avstängda när det helt plötsligt kommer in 400 Pers till i liven och hon bestämmer sig för att börja om historian. 😭 Var tvungen att ta en paus och skriva här lite för att slippa höra henne ett tag.

Men hon sa att summan hon fick igår var 2 600 kr i alla fall
Då har hon varit o satt in de sista pengarna nu då. Kommer säkert inte bli någon spellive ikväll för hon hinner spela upp dem innan och vad ska hon leva på resten av månaden? 🤣
2024-04-24, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Varför?
Ge dig.
2024-04-24, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Då har hon varit o satt in de sista pengarna nu då. Kommer säkert inte bli någon spellive ikväll för hon hinner spela upp dem innan och vad ska hon leva på resten av månaden? 🤣
Man kanske borde tänka att nu har jag fått förvaltare IGEN, jag borde nog ändra på mitt beteende och handlande så jag inte sätter mig i såna här situationer men nä då Bumbi kör på tills det har gått käpp rätt åt h-vete.
2024-04-24, 17:08
Medlem
Citat:
Man kanske borde tänka att nu har jag fått förvaltare IGEN, jag borde nog ändra på mitt beteende och handlande så jag inte sätter mig i såna här situationer men nä då Bumbi kör på tills det har gått käpp rätt åt h-vete.
Bumbi glöm inte att det är cirka 3 veckor kvar tills du ska betala tillbaks ALLA de drygt 30k du har lånat av folk (hur den matten nu går ihop) det har du LOVAT o dig kan man lita på säger du ju!
2024-04-24, 17:09
Medlem
Citat:
Ge dig.

Svara då? Varför skulle hon inte kunna jobba i framtiden eller i alla fall plugga?
2024-04-24, 17:12
Medlem
Citat:
Bumbi glöm inte att det är cirka 3 veckor kvar tills du ska betala tillbaks ALLA de drygt 30k du har lånat av folk (hur den matten nu går ihop) det har du LOVAT o dig kan man lita på säger du ju!
PS. Glöm inte att redovisa resten av skatten på OF som inte Jossan deklarerade åt dig, annars blir det till att skaka galler! Jag kommer personligen att skicka in allt material de behöver för att sätta åt dig om du själv inte gör rätt för dig.
2024-04-24, 17:13
Medlem
Citat:

Hon är så tappad det är inte för hon vill ha förvaltare som idioten sitter å säger, det är för många skickat in till överförmyndaren hur allt är , så sitt inte å ljug dumbi, du är bara så löjlig , stäng ner logga ut för gott

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in