2024-04-24, 00:46
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Fick hon sin sjukersättning eller vad är det för pengar hon fått? Såg att hon storshoppat, ska inte förvaltaren dela ut veckopeng till det viktigaste - mat? Förstår inte hur hon kunde shoppa smink och annat för 1700 när hon verkat få ny förvaltare nu direkt.

Vet faktiskt inte vart cashen kommer ifrån (gissar hon fick det cash av Josefin under deras möte.) men hon borde göra rätt för sig med över 20k-30ki skulder.
Vidriga människa.🤮
Du kommer få se hur det slutar när man blåser folk på pengar en vacker dag hjärtat sanna mina ord.

Sen känner jag lite så här 1700 i sminkbudget? Du hade kunnat bränna 10k på smink om du vill dumbi, det hjälper ändå inte att få dölja din avskyvärda personlighet ändå gumman.

Hon kommer sluta som ett riktigt ensamt förvirrat,bittert,luspank verklighetsfrånvänt riksmongo.
Hon är redan där men än så länge tycker en del hon är underhållande när hon gör bort sig gång på gång, men den karusellen börjar ta slut den med..
vad gör du då lilla bumban?
2024-04-24, 07:29
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Dumbi blev av med sin FV / Optio idag som sa upp sig, får ej ut pengar, kommer bli spännande att följa.
WT bidrags-tanterna som alltid är lediga dagtid har konferens på TT nu om det
Dom är av av samma samhällsklass som Dumbi

Det snoras, tuggas , hostas , pratar bebisspråk med sina katter , hundar , kedjeröks om vartannat
oj vad glada tantligan är idag
Tills någon frågade vad dom själva har för inkomst
Oj vad dom blev arga 😄

En salig WT blandning av skåningar och värmlänningar, givetvis sjukpensionär, sjukskrivna som mobbar en likasinnad lågbegåvad sjukpensionär

Hahaha!! ”det snoras, tuggas, hostas” 🤣 klockren beskrivning!! Jag visste direkt vilka du syftade på. Är det inte en av dom som färgat svansen på sin stackars hund oxå?
2024-04-24, 07:33
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Kärringarna är den värsta sorten här inne. Det är precis som du beskriver. Dem har varit passiva här inne och hatar på tiktok istället.

Samtliga odugliga i arbetslivet precis som bumbi, deras vuxna barn också.

Lever på samhället och gnäller dygnet runt. Röker under fläkten i sina hyresrätter och är en plåga för sina grannar.

Precis som bumbi.

Det är så uppenbart att dom stör sig på att Bumbi lyckas bättre med sin ersättning än vad de själva förmodligen gör. Någon slags avundsjuka ligger bakom iallafall, det är helt uppenbart. Men det finns ju tyvärr såna i denna tråden oxå. Folk som enbart skriver i affekt och osar bitterhet över andra människor. Det bara förstör tråden.
2024-04-24, 09:38
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Det är så uppenbart att dom stör sig på att Bumbi lyckas bättre med sin ersättning än vad de själva förmodligen gör. Någon slags avundsjuka ligger bakom iallafall, det är helt uppenbart. Men det finns ju tyvärr såna i denna tråden oxå. Folk som enbart skriver i affekt och osar bitterhet över andra människor. Det bara förstör tråden.

Hoppas det är mig du syftar på ! 😂👌
Som varken har bidrag eller det gör dåligt för 😉
Dra och swisha bumbi nu istället och lämna den här förstörda tråden… 🤭🤭🤭
Får jag fråga vad du har bidragit med för att hålla den här tråden levande och aktiv då?
Senast redigerad av Von.pigpelt 2024-04-24 kl. 10:00.
2024-04-24, 10:07
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Hoppas det är mig du syftar på ! 😂👌
Som varken har bidrag eller det gör dåligt för 😉
Dra och swisha bumbi nu istället och lämna den här förstörda tråden… 🤭🤭🤭
Får jag fråga vad du har bidragit med för att hålla den här tråden levande och aktiv då?

Han syftar på kärringarna som bara gnäller på tiktok. Inte dig käre piggy
2024-04-24, 10:19
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Han syftar på kärringarna som bara gnäller på tiktok. Inte dig käre piggy

Alright då vet jag, ja det känns som en hel del har försvunnit ifrån tråden.
TikTok är jag i princip inte på längre, sjukt skönt att inte sitta fast vid ett oändligt scrollande.

Slutade hänga där i samband med jag slutade att titta på drottningen av dagcenter.
(Får fortfarande klipp och så skickat till mig när hon skiner som mest🤮…)
2024-04-24, 11:31
Medlem
I med att det verkar vara sådan hets kring att Emelie Bumbi tjänar pengar på Only fans och youtube trots hon är psykiskt sjuk så kan man fråga sig vad är lagligt och inte?

Säg att hon skulle vilja börja göra rätt för sig och arbeta helt plötsligt kan man häva en sådan sjukskriving som man har till 65? Hon kanske inte klarar att jobba fast kanske är det hon gör på youtube och tik tok likgiltigt med att plugga? Får hon göra det?
2024-04-24, 12:08
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
I med att det verkar vara sådan hets kring att Emelie Bumbi tjänar pengar på Only fans och youtube trots hon är psykiskt sjuk så kan man fråga sig vad är lagligt och inte?

Säg att hon skulle vilja börja göra rätt för sig och arbeta helt plötsligt kan man häva en sådan sjukskriving som man har till 65? Hon kanske inte klarar att jobba fast kanske är det hon gör på youtube och tik tok likgiltigt med att plugga? Får hon göra det?
Ja man kan vila eller avbryta sjukersättning själv helt eller delvis och FK kan avbryta/pausa om det visar sig att man inte längre uppfyller villkoren.
2024-04-24, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ja man kan vila eller avbryta sjukersättning själv helt eller delvis och FK kan avbryta/pausa om det visar sig att man inte längre uppfyller villkoren.

Då har hon i alla fall alla möjligheter att ställa saker till rätta.
2024-04-24, 13:20
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:

Haha ja du den dagen…
Hon kan bli erbjuden vidöppna mål och få allt serverat på ett fat framför sig om hur man skulle ställa saker tillrätta och även hjälp hela vägen.. kvittar hon hade totalt havererat det iallafall..

Det är som hon siktar på att vara så efterbliven det bara får innan hon ”trill och pinn”.
( det är ett ordspråk för att dö, nu vet du det med dumbi.)
2024-04-24, 14:11
Medlem
Citat:
Kolla hennes senaste storys o ha i åtanke att hon snart är 40 år 🤣
2024-04-24, 15:49
Medlem
Citat:

Hon har alla möjligheter i världen men hon lever hellre på bidrag och swish från andra. Jag har extremt svårt att tro att hon nånsin kommer göra rätt för sig, tyvärr

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in