Citat:
Ursprungligen postat av
Forvirradhona
Tack för svar!
I detta fall frågar jag åt en kompis som tagit extrema mängder kola under en veckas tid och nu försöker gå av. Han har dock sovit och ätit ganska okej. Väger runt 90kg.
Ska informera honom om det du skrivit. Nu pratar han om att han vill dö, extrem ångest. Samtidigt som han har drogsug. Har själv upplevt den sjuka känslan.
Inga problem.
Aj, inte kul

Vet inte om, och isåfall hur mycket, kratom kan hjälpa mot det men är nog väldigt individuellt och självklart värt att testa. Ett tips är att ta det på tom mage (typ tidigast 2,5h efter senaste måltiden). Känner personligen enbart av något om jag gör det.
Off topic:
Ingen personlig erfarenhet av att ha bingeat ladd under flera dagar, men har vänner som varit torsk på det under års tid. Borde det inte vara över relativt snabbt ifall det rör sig om en vecka? Tvivlar såklart inte en sekund på att det är intensivt som fan, men kanske till och med kan vara värt att testa något starkare för att bara hålla ut dessa dagar? Givetvis förutsatt att kratomet inte fungerar, och att han skulle klara av att skita i det så fort avtändningen är över. Kan själv trycka i mig 300mg lyrica om jag har extrem ångest efter en natt med stora mängder ladd och alkohol, vilket i princip eliminerar ångesten helt. Är dock bland det jävligaste att kliva av om man fastnar på det så om han har lätt att utveckla beroenden är det nog bäst att bara hålla ut och/eller ta hjälp av kratom i den mån det går.