2023-06-21, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simsbury
Läste där också och tycker inte alls det stämde sen
Man mår riktigt piss ett par dagar, men sen är man också trött, rastlös och har myrkrypningar i ungefär två veckor utöver det. Iaf var det så för mig, och då brukade jag 100g i veckan i två år. Nu har jag inte rört kratom på 2.5 månader och känner inte av någonting alls. Möjligen ett sug.
Citera
2023-06-21, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memekrig
Man mår riktigt piss ett par dagar, men sen är man också trött, rastlös och har myrkrypningar i ungefär två veckor utöver det. Iaf var det så för mig, och då brukade jag 100g i veckan i två år. Nu har jag inte rört kratom på 2.5 månader och känner inte av någonting alls. Möjligen ett sug.
Individuellt det där
Citera
2023-06-22, 15:12
Medlem
HagaManes avatar
nån mer som får bajhugg rätt ofta direkt efter ett glas? :P
Citera
2023-06-24, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HagaMane
nån mer som får bajhugg rätt ofta direkt efter ett glas? :P

Hahhaha jag brukar vara den som bara läser och följer det folk skriver här men nu kan jag inte låta bli, känner mig träffad och har också funderat över det länge nu 😂

Det händer mig också, nästan som när man njutit av en kopp kaffe på morgonen tillsammans med en cigg så måste man spring in på damernas 😅
Citera
2023-06-24, 22:16
Medlem
En oväntad erfarenhet:
Har haft lite obehag i bröstet sista dagarna, kommer och går. (Psykisk stress i kombination med värmen…)Blev helt besvärsfri på en tesked Kratom (grön WB) och två Alvedon, en oväntad erfarenhet.
Kul att kunna ha annat än gnäll att komma med… får se vad som händer.
Citera
2023-06-25, 20:54
Medlem
Vilken sort är bäst på marknaden just nu? Funderar på att prova wild red bali från KE. Är den bra?
Citera
2023-06-26, 01:38
Medlem
Nån som provat krossade blad från supremespeciosa?? Vad är bästa sätt o inta det?
Citera
2023-06-26, 15:00
Medlem
Nån som kan måta hur mycket kratom det är i 1 dl mått? Det e det enda jag har att mäta med.
Citera
2023-06-26, 16:50
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fifflarna
Nån som kan måta hur mycket kratom det är i 1 dl mått? Det e det enda jag har att mäta med.
Du har inte en enda sked?

Låna av grannen isåfall tills du har råd att köpa en egen.

Eller så gör du en beställning från ke och ber snällt om en träsked.

En dl skulle jag gissa är 13-20g.
Citera
2023-06-26, 17:15
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fifflarna

Hur svårt är det att använda en vanlig tesked?
Citera
2023-06-26, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joponen
Hej igen.

Liten uppdatering från mig då.

Nu har det gått exakt en vecka sedan jag tog sista dosen. I helgen rökte jag en del, samt tog lite pix (diazepam 10mg) och loperamid mot magen.

Det var en vääääldigt lätt AT. Jag låg på cirka 25-35g om dagen i 6 månader. Det ÄR som en opiat avtändning, fast som nån skrev som folköl jfr med vodka.

Jag kan absolut rekommendera folk att ta denna substansen, allt är såklart individuellt. För mig var det 100% värt att gå på den i 6 månader för att må lite kasst i inte ens en vecka.

Får se när jag beställer nästa gång, det blir nog om en månad eller så. Och då beställer jag bara 100g åt gången. Även om ATn var försumbar så slipper jag den helst

All in all, en rikigt riktit bra substans speciellt för oss med tungt opiatbruk i bagaget. För er andra kanske det inte är rikigt lika bra. För övrigt var jag å kollade mina njur/levervärden pga annan medicinering, och de var helt utmärkta. Så iaf för mig påverkar kratom ej lever&njurar negativt.

Återkommer i tråden igen om jag kommer på nåt mer!

Nu har jag varit utan i vad, cirka 2v?

Avtändning var helt ärligt en barnlek. Att jag känner att det är så lätt är kanske för att jag tänt av (många gånger) från heroin, oxycodone, metadon, subutex, benso.

Ni som nojar kan ta det piano! Nej det är såklart individuellt, men för mig var det enkelt, hade några benso (diazepam 10mg) som jag tog på morgonen. På kvällen, efter jobbet så jag rökte jag hasch.

Vad jag dock har insett nu, är att jag har det svårt att hålla mig nykter. Antagligen årets underdrift haha 😆

Så även om jag tycker att abstinens var rätt enkel, så beställde jag mer idag. Detta för harm reduction, jag behöver i nuläget NÅGOT varje dag, om jag inte tar kratta blir det lätt hänt att jag beställer nåt tyngre.

Bor i Nederländerna och allt jag skulle vilja ha är ett WhatsApp mess bort, alla benso man kan tänka sig, oxycodone, heroin, crack, methamphetamine ja verkligen allting.

Därför har jag bestämt mig för att hålla mig till kratom just nu. Det är för mig bättre o billigare än weed, plus att jag gillar att kunna ta en kopp på morgonen - inget man gör med gräs tex.

Till er alla som vill sluta, det är inte så farligt! Till andra som likt jag har 20+ år av tungt missbruk i bagaget - håll er till kratom och eventuellt phenibut.

Svarar gärna på frågor om nån har!

Mvh
Citera
2023-06-28, 09:33
Medlem
Någon som vanligtvis kör röda strains från SS som kan tipsa om annan butik?
Kör alltid red maeng da från dem vilket funkat klockrent med regelbundet användande, men den har varit slut nu ett tag. Testat RMD från KS, Supreme, KE och tror även KoS men tycker samtligas varit värdelös. Känns som alla de sistnämnda har exakt samma sort av strainen i fråga medans SS alltid skiljt sig markant i både smak, utseende, lukt och effekt. Även testat andra röda från dessa som b.la blivit prisade till skyarna här i tråden men inte fungerat öht på mig. Verkar ju dock som att det är väldigt individuellt vad som biter och ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in