2024-04-21, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Den Bumbi försöker dölja i sina stories är El*n Kl*ng som swishat henne flera gånger och brukar hänga i hennes lives. Hon är helt till sig över att vara "kompis" med en "kändis".

Hon är lika efterbliven som Bumbi.

*=i

Kanske borde kontakta El*ns mamma Le^a Kl*ng? Jag tror inte hon uppskattar att hennes uppenbart förståndshandikappade dotter swishar Bumbi pengar.
Do it!
2024-04-21, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Glöm inte Nutella, hon köpte faktiskt Nutella också. Jordgubbar och Nutella, det är en stadig måltid som håller dig mätt länge länge.
O chokladmuffins, samma som alla svältande barn i Afrika får.
2024-04-21, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Den Bumbi försöker dölja i sina stories är El*n Kl*ng som swishat henne flera gånger och brukar hänga i hennes lives. Hon är helt till sig över att vara "kompis" med en "kändis".

Hon är lika efterbliven som Bumbi.

*=i

Kanske borde kontakta El*ns mamma Le^a Kl*ng? Jag tror inte hon uppskattar att hennes uppenbart förståndshandikappade dotter swishar Bumbi pengar.

Vet inget om henne, men reagerade på att hon skrev "jag hör av mig på dm Emelie" när Emelie tjatat sönder angående matpengar, men plötsligt skulle spela för det hon fick in istället. Så det kändes som att hon var en som skickat pengar med löfte om att det skulle gå till mat.
2024-04-21, 21:06
Medlem
Hur gick det med det där barnet som hon hängde ut? Har dom gjort nån anmälan mot Emelie tro eller har dom bara släppt det?
2024-04-21, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fikonbuske
Hur gick det med det där barnet som hon hängde ut? Har dom gjort nån anmälan mot Emelie tro eller har dom bara släppt det?
Den hon fick pengar av igår till mat blockade hon ju pga att hon spelade bort pengarna o blev arg, det är vad Bumbi sa iaf. Logiskt!
2024-04-21, 21:34
Medlem
om ni undrar vad hon hittar på så manglar hon nu kläder i torktumlaren just nu. ...
2024-04-21, 22:00
Medlem
Nu tror hon att 6% på torktumlaren betyder typ 6min.
Samtidigt torktumlar hon hon vita och svarta kläder och under varför det hamnar svara tussar på hennes vita kläder.
2024-04-21, 22:59
Medlem
Muttisnaskis avatar
Nog för att hon är dum som en stock och ofta är jävligt elak, så måste ni ändå erkänna att man kan bli rätt sugen på henne

"Don't stick your dick (or snask the mutt) in crazy" finns det ett "saying" som heter, men jag känner fan precis tvärtom, det kan finnas något jävligt attraktivt i galenskap alltså
2024-04-21, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muttisnaski
Nog för att hon är dum som en stock och ofta är jävligt elak, så måste ni ändå erkänna att man kan bli rätt sugen på henne

"Don't stick your dick (or snask the mutt) in crazy" finns det ett "saying" som heter, men jag känner fan precis tvärtom, det kan finnas något jävligt attraktivt i galenskap alltså
Tack men jävligt nej tack!
2024-04-21, 23:04
Medlem
DayNites avatar
Citat:

ja gillar du otvättade lågbegåvade speltorskar / pundartjejer som inte torkar sig eller bryr sig om sin hygien sig så är det absolut något att jaga vidare på
Senast redigerad av DayNite 2024-04-21 kl. 23:06.
2024-04-21, 23:10
Medlem
Muttisnaskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
ja gillar du otvättade pundartjejer som inte torkar sig eller bryr sig om sin hygien sig så är det absolut något att jaga vidare på

Vet vi verkligen att det förhåller sig på det viset?
Jag tycker hon tar "duschpauser" titt som tätt i sina Lives
2024-04-21, 23:19
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Vet vi verkligen att det förhåller sig på det viset?
Jag tycker hon tar "duschpauser" titt som tätt i sina Lives
eftersom hon flera gånger spelat upp alla pengar och inte har råd med toapapper, och sagt att hon bajsar i duschen, sam tvättar väldigt sällan så skulle jag säga att hon inte är den fräschaste 38 åringen i stan och hygien inte är prio.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in