Citat:
Ursprungligen postat av
Mercede
hahaha jag dör
Om hon någon gång skulle lära sig att man kan ta ut vinster skulle det vara intressant att höra hennes tanke om varför hon fick ut mer än (tex) 2000kr när hon tog ut 200 Euro
Har det framgått varför FK betalar ut hennes sjukersättning den 23e denna månad istället för i fredags?
Kan det vara för att förmyndarskapet ska hinna gå igenom?
Hon har blivit av m bankkontot, swish och id på sin bank och där FK sätter in dem . Får hon hela summan nu på avi har hon spelat bort hyra och andra räkningarna inom någon timma . Hon sa ju i vad är problemet och flingans live på tik tok att när hon får från FK ska hon spela för 5000 . Hon erkände också att hon spelade bort ca 230 000 i somras på 48 tim . Roliga var ju att hon inte behöver förvaltare för hon sköter ju sin ekonomi , ja räkningar betalas genom förvaltare/ godman m allt annat som mat pengar bla spelar hon upp . Sedan vet ju alla hur det låter av en som sköter sin ekonomi perfekt ??? Har inget internet , har inte ätit på 2 el 13 dgr behöver swish så jag kan äta , laga tänderna ....
Om jag betalar mina huslån och resten av min lön shoppar jag upp för att sedan tigga ihop till mat , bensin mm så kan jag inte sköta min ekonomi!!!
Jodå bumbi sköter den perfekt och hon hade inga skulder överhuvudtaget sa hon !
Hon glömde de 10-15 personerna som hon är skyldig .
Men folk får skylla sig själv , de får väl söka henne hos fogden med en ev väntande skatteskuld som hon inte kommer ha råd med att betala .