2024-04-20, 13:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av detkanvarabildt
Robin tycker att div.3 är tillräckligt för att skriva fotbollsspelare som sysselsättning?
Märkligt.

Ja men då fick vi ju svaret på det
Men han kanske pressades av tv4 att säga det? Svårt att veta.
Citera
2024-04-20, 13:23
Medlem
Citat:
Robin tycker att div.3 är tillräckligt för att skriva fotbollsspelare som sysselsättning?
Märkligt.

Kan du förklara för oss okunniga inom sport vad div.3 i fotboll innebär?
Citera
2024-04-20, 14:13
Avslutad
Citat:
Märkligt.
Tydligen ska han vara tränare eller nåt så han tjänar ju pengar på det.
Citera
2024-04-20, 14:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Emmmmmaaaaa
Kan du förklara för oss okunniga inom sport vad div.3 i fotboll innebär?
Division 3.
Jag tror det är allsvenskan - Division 1,2,3
Eller så är det allsvenskan - division 2,3

Hur som helst så är han bra men inte elit. Division 3 är knappast högt nog för att livnära sig på det.
Citera
2024-04-20, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dipmeatandyeet
Division 3.
Jag tror det är allsvenskan - Division 1,2,3
Eller så är det allsvenskan - division 2,3

Hur som helst så är han bra men inte elit. Division 3 är knappast högt nog för att livnära sig på det.

Allsvenskan - Superettan - Ettan norra/södra - Div.2 - Div. 3

Alltså femte ligan i systemet. Har för mig att ner till Ettan räknas som elit.
Citera
2024-04-20, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jdjskabnedff
Nyss kollat senaste KAA, varför är inte Sandor med? Han är väll influenser och gillar all tv-tid han kan få

Han svarade under en frågestund att han va utomlands och ville inte åka hem för 3 dagar 😊
Citera
2024-04-20, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Ja men då fick vi ju svaret på det
Men han kanske pressades av tv4 att säga det? Svårt att veta.
Kan du ge dig fan på att det är produktionen som bestämt det. Det låter mer spännande än att han jobbar som t ex sjukvårdsbiträde eller lagerarbetare (nu vet jag inte vad Robin jobbar med, det är bara hypotetiska exempel). Inte för att JAG tycker att det är något fel på den typen av jobb men de är troligtvis inte batchelorett-mässiga nog, enligt nollorna som jobbar i produktionen och som aldrig arbetat en dag i hela sina liv, så de skriver "fotbollsspelare" för att det låter glassigare. Det är således ingenting man kan lasta Robin för (fast han kanske tycker att det är litet kul, varför inte?)

Snygg pojke är han hur som helst, hoppas han får gå på singeldejt snart.
Citera
2024-04-20, 22:04
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Kan du ge dig fan på att det är produktionen som bestämt det. Det låter mer spännande än att han jobbar som t ex sjukvårdsbiträde eller lagerarbetare (nu vet jag inte vad Robin jobbar med, det är bara hypotetiska exempel). Inte för att JAG tycker att det är något fel på den typen av jobb men de är troligtvis inte batchelorett-mässiga nog, enligt nollorna som jobbar i produktionen och som aldrig arbetat en dag i hela sina liv, så de skriver "fotbollsspelare" för att det låter glassigare. Det är således ingenting man kan lasta Robin för (fast han kanske tycker att det är litet kul, varför inte?)

Snygg pojke är han hur som helst, hoppas han får gå på singeldejt snart.

Robin är för mjuk och för tillbakadragen, hans singeldejt kommer troligtvis bli lika stel som Emils.
Citera
2024-04-20, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Robin är för mjuk och för tillbakadragen, hans singeldejt kommer troligtvis bli lika stel som Emils.

Troligtvis inte, till skillnad från Emil har Robin igen autismdiagnos.
Citera
2024-04-20, 22:53
Medlem
Abelssuns avatar
Vilket påbrå har Sonja? Hon är knappast helsvensk. Hon skulle passa bra som lärare med sina pekpinnar.
Citera
2024-04-21, 00:05
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Sonja Livbom verkar helt underbar, hon är seriös, smart, rolig och otroligt vacker!
Älskade den vita klänningen med vackra blommor som hon hade i telenovelan när hon gifte sig!

Edvin Törnblom gillar jag som programledare då han är så mån om Sonja och man ser att han verkligen vill göra allt för att hon ska få en bra man.

De som jag hoppas på att de får tid med henne för att se om de klickar är (utan inbördes ordning):
Robin Nevelin, verkar rar och seriös.
Christopher Stein, verkar även han rar och seriös och redo för att bilda familj.

Vissa av de som jag tycker verkar bra har redan fått tid men har inte sett så mycket kemi hittills tyvärr.

Undrar om det kommer in någon mer kille?
Finns en jag hoppas på.....
som har medverkat i två reality tv och har uppfört sig oklanderligt mot kvinnor och verkar vara en gentleman med humor mm.

Sedan vet man ju inte om de skulle ha kemi eller gilla varandra, man kan ju bara utgå från det man har sett på tv.
Citera
2024-04-21, 00:08
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder

Fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in