2024-04-18, 14:28
Medlem
dialektikers avatar
Och i kontrast till gangstrarna, har hon helt plötsligt oskulden Emil att jobba med, som inte vet vad han ska säga, eftersom han är ovan att dejta, som hon har rena mardrömsdejten med.
Jag börjar förstå varför hon blev dränerad av det där bachelorette-äventyret.
Citera
2024-04-18, 18:57
Medlem
Dishys avatar
Visst är vi alla kära i Valentin ❤️ Kan vara gulligaste leendet på tv nånsin.
Citera
2024-04-18, 20:28
Medlem
Ganja-Hannahs avatar
Osama-Omogen.
Tayloor- Arrogant.
Renzo- Verkar bra men inte lämpad för ett sånt här program.
Emil- Stereotypen av en stel svenne, skulle passa med någon som kan få honom att släppa lös mer.
Valentin- Bra match för Sonja, skulle vart riktigt snygg som tjej
Patrick- Bra match
Robin- Behöver byta frisyr till kortklippt.
Joar- gillar att han sa ifrån till Tayloor.
Anton- Verkar en aning tjackad?
Aliu- Rolig, bra på tv.
Norsken- Verkar bra än så länge, synd att Sonja inte förstår vad han säger.
Lucas- känns lite basic
Sandor- oklart vad man ska tycka än
Mäklaren- typisk mäklar-vibe.
Citera
2024-04-18, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganja-Hannah
Osama-Omogen.
Tayloor- Arrogant.
Renzo- Verkar bra men inte lämpad för ett sånt här program.
Emil- Stereotypen av en stel svenne, skulle passa med någon som kan få honom att släppa lös mer.
Valentin- Bra match för Sonja, skulle vart riktigt snygg som tjej
Patrick- Bra match
Robin- Behöver byta frisyr till kortklippt.
Joar- gillar att han sa ifrån till Tayloor.
Anton- Verkar en aning tjackad?
Aliu- Rolig, bra på tv.
Norsken- Verkar bra än så länge, synd att Sonja inte förstår vad han säger.
Lucas- känns lite basic
Sandor- oklart vad man ska tycka än
Mäklaren- typisk mäklar-vibe.

Nyss kollat senaste KAA, varför är inte Sandor med? Han är väll influenser och gillar all tv-tid han kan få
Citera
2024-04-18, 21:06
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy

Nej, tala för dig själv.
Citera
2024-04-18, 21:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jdjskabnedff
Nyss kollat senaste KAA, varför är inte Sandor med? Han är väll influenser och gillar all tv-tid han kan få
Han kunde inte vara med i förra avsnittet pga jobb och nu avböjde han för att verkar ha en fejd med Tayloor.
Citera
2024-04-18, 22:25
Medlem
Horverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Emil som trycker en (svettig?) binda i Sonjas panna, mår han riktigt bra? Han är verkligen HELT socialt handikappad!

Emil är den sista personen jag skulle ta med mig på en fest! Han är som ett barn. Dessutom har han ett provocerande utseende, vill bara ge han en rak höger.
Citera
2024-04-18, 22:25
Medlem
JoakimFenixs avatar
Hur många konversationer hade Renzo haft med Sonja egentligen? 2 stycken?

Jag tycker man märker rätt bra vilka grabbar som faktiskt har någon chans bara genom att se de individuella samtalen med Sonja. Man märker med vissa att det direkt blir en "vänskaplig" stämning snarare än en romantisk, där det nästan blir mer som att killarna går in med inställningen "fan vad kul med brudar!", vilket gör att Sonja nästan blir som en sorts skolfröken under ett utvecklingssamtal

På ett liknande sätt blir det för formellt vid vissa möten. Det var lite så först med Valentin, men bevisligen tog han henne med storm. Jag tror ändå inte det blir han i slutändan, men det är nästan så att man själv som snubbe kände sin innersta kvinna bli lite till sig. Han har ju allt, och har utan tvekan en av de bästa rösterna jag hört
Citera
2024-04-18, 22:30
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Och i kontrast till gangstrarna, har hon helt plötsligt oskulden Emil att jobba med, som inte vet vad han ska säga, eftersom han är ovan att dejta, som hon har rena mardrömsdejten med.
Jag börjar förstå varför hon blev dränerad av det där bachelorette-äventyret.

Otroligt, hur han kan vara så nervös, så det nästan går i byxan. Han är otroligt kaxig annars.
Citera
2024-04-18, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horverket
Emil är den sista personen jag skulle ta med mig på en fest! Han är som ett barn. Dessutom har han ett provocerande utseende, vill bara ge han en rak höger.

Jag börjar tro han har autism. Han kopplar inte det sociala, kan inte prata spontant (på dejten var han tyst för att han inte visste vad man frågar på en date) och när Osama gick lös med knivarna var han upprörd för att det var KÖKSknivar. Köksknivar ska vara i kök, vandalismen sket han i. Han har den där tomma blicken också. Det skulle förklara varför han är så stel och konstig. Vissa autister smälter in bra men han lyckas inte med det.
Citera
2024-04-18, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy

Är det bara jag eller liknar han Liamoo?
Citera
2024-04-18, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Otroligt, hur han kan vara så nervös, så det nästan går i byxan. Han är otroligt kaxig annars.

Gissar att han är ganska nervös ganska ofta och kaxar överdrivet mycket för att dölja det Men jobbigt att titta på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in