2024-04-19, 22:00
Medlem
Buhu alex samla gamla vanliga mönster inte ens 12-steg hjälper inte otoprism nada. "Dra t mexico o dra en slife"
Citera
2024-04-19, 22:04
Medlem
Arusianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukloskan
https://youtu.be/WD9wjinXKOA?si=2sU5TRrXRcCE5AMR

Hans kommentarer angående Ellie och breakup

Den enda gången han pratar och ser in i kameran samtidigt är när han pratar om sig själv. Kollar bort varje gång när han säger att han aldrig skulle göra om det och annat ljug. Skyller på att han inte hade påbörjat behandling än. Han är tydligt en sjuk människa och den antisociala personlighetsstöringen lyser som en sol. Han tycker bara synd om sig själv, inte om Ellie eller någon annan🚩🚩🚩
Citera
2024-04-19, 22:11
Medlem
Mansbebis of the year. Å ena sidan var det nog första gången han tog ngt ansvar själv för en situation, men tyvärr så vände han det ändå till att det är himla synd om honom. Sen reagerade jag på att han verkade definiera hans och Ellis relation som en mogen och seriös relation. Snälla jag får migrän av allt bla bla vi tjafsade, jag liknade tjejer på insta som straff.... allvarligt talat, killen pushar 35 år. Skit samma. Jag är iaf fortsatt övertygad om att Elli kommer komma tillbaka. Hon har lurat alla med en fasad av att vara seriös och ordentlig, men hon är addicted to the drama.
Citera
2024-04-19, 22:29
Medlem
Spadajs avatar
Alla e värda en andra chans
Citera
2024-04-19, 22:40
Medlem
Kukloskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spadaj
Alla e värda en andra chans

Inte alla.. vissa under vissa omständigheter haha
Detta skulle väl va hans 3:e
Citera
2024-04-19, 23:12
Medlem
Spadajs avatar
Citat:
Inte alla.. vissa under vissa omständigheter haha
Detta skulle väl va hans 3:e

Har han vart otrogen tre ggr?
Citera
2024-04-19, 23:24
Medlem
Negerkucks avatar
Så roligt när han säger att han sökte behandling. Som om han inte blev dömd till det 😂🤡
Citera
2024-04-19, 23:48
Medlem
Kukloskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spadaj
Har han vart otrogen tre ggr?
Ska göra det enkelt för dig ditt retard:
Chans nr 1: att överhuvudtaget träffa han för en första dejt mtp vad han dömts till osv
Chans nr 2: det var tjafs över att han råkat skicka en screenshot på hur han skriver med andra tjejer som var menat till hans ”bruuuur” men hamnade hos Ellie. Hon förlät.

Chans 3: vem vet, men hon har ju visat vad hon har med på hittills. Hoppas jag har fel.
Citera
2024-04-19, 23:56
Medlem
Spadajs avatar
Citat:
Ska göra det enkelt för dig ditt retard:
Chans nr 1: att överhuvudtaget träffa han för en första dejt mtp vad han dömts till osv
Chans nr 2: det var tjafs över att han råkat skicka en screenshot på hur han skriver med andra tjejer som var menat till hans ”bruuuur” men hamnade hos Ellie. Hon förlät.

Chans 3: vem vet, men hon har ju visat vad hon har med på hittills. Hoppas jag har fel.

Såja kompis nu tar vi de lite lungt alla har inte lika stenkoll på läget som du men tack för uppdateringen
må väl peace
Citera
2024-04-20, 00:06
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 165vadbi
Mansbebis of the year. Å ena sidan var det nog första gången han tog ngt ansvar själv för en situation, men tyvärr så vände han det ändå till att det är himla synd om honom. Sen reagerade jag på att han verkade definiera hans och Ellis relation som en mogen och seriös relation. Snälla jag får migrän av allt bla bla vi tjafsade, jag liknade tjejer på insta som straff.... allvarligt talat, killen pushar 35 år. Skit samma. Jag är iaf fortsatt övertygad om att Elli kommer komma tillbaka. Hon har lurat alla med en fasad av att vara seriös och ordentlig, men hon är addicted to the drama.

Blir man tillsammans med någon som Alex, så är man från början skadad i huvudet.
Citera
2024-04-20, 02:16
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arusiana
Den enda gången han pratar och ser in i kameran samtidigt är när han pratar om sig själv. Kollar bort varje gång när han säger att han aldrig skulle göra om det och annat ljug. Skyller på att han inte hade påbörjat behandling än. Han är tydligt en sjuk människa och den antisociala personlighetsstöringen lyser som en sol. Han tycker bara synd om sig själv, inte om Ellie eller någon annan🚩🚩🚩
Denna killen är rolig på riktigt. Han har en blandning av ånger och offerkofta på samma gång . Länge sen jag såg något sånt här . Låter lite som spel för gallerierna. Eller mycket. Men det han måste förstå är att kvinnor inte tänker och resonerar som män . Dom är känslo styrda och agerar på sina känslor i affekt och säger saker för stunden som dom inte alls menar . Det hon behöver är tid . Så (kanske) har han en chans. Men att alla hålla på och sjunga för henne,lägga ut låtar haha. Sms:a , ringa osv kommer bara jaga bort henne ännu mer . Ingen kontakt alls är det som gör att hon kommer tillbaka (om) hon kommer Tebax ,även om hon då skulle sänka sig själv. Men det är hennes val . Och så blir det alltid för eller senare . Av egna erfarenheter så funkar det alltid . Kanske inte otrohet men mkt annat. Hon behöver sörja .
Senast redigerad av DonPapacito38 2024-04-20 kl. 02:30.
Citera
2024-04-20, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderstorm3
Han är redan igång med en låt tillägnad Ellie.
Först vara otrogen och sen skriva en låt och hoppas att hon kommer tillbaka? Pinsamt

Höll han inte på så här med sitt ex också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in