2024-04-19, 01:23
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapplisan69
Hoppas på en liten möjlighet att han går tillbaka till Alva, då blir det action igen!

Sjukt underhållande tanke.
Citera
2024-04-19, 06:09
Medlem
Onuzys avatar
Han är redan på drogerna igen enligt Ellie. Hur kom det fram att han knullade någon brud på stället han var på?

Detta är mig en riktigt ful och jobbig neger. Han har ingenting att göra på YT. Låtsasmuslim som vänder kappan efter kuken.
Citera
2024-04-19, 07:59
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onuzy
Han är redan på drogerna igen enligt Ellie. Hur kom det fram att han knullade någon brud på stället han var på?

Detta är mig en riktigt ful och jobbig neger. Han har ingenting att göra på YT. Låtsasmuslim som vänder kappan efter kuken.

Exakt idioten hade blivit kristen mupp om det nu var det som präglade våra underbara förorter runt om i landet, men nej nu är det muslimer som är majoriteten av dom boende i förorterna så därför är det mer trendigt att hoppa på den efterblivna hjärndöda flugan.

Tycker det är lustigt att han är online överhuvudtaget och lallar borde inte han och hans palestinska bröder stå starka och bojkotta Israel samt deras företag,organisationer m.m🤭

Tycker det är underhållning på hög nivå med alla dessa förvuxna mansbebisar som visar sitt sanna jag på sina sociala medier, fortsätt snälla ! 🤣

Somliga går med trasiga skor, somliga behöver få en trasig käke av dessa dojjor.
Citera
2024-04-19, 08:02
Medlem
Arusianas avatar
Citat:

Var/när har hon sagt att han drogar igen?
Citera
2024-04-19, 08:10
Medlem
Tjejen han va otrogen med ska heta Madeleine pavlovà, som är ihop med en 40+ sönderpundad blåst man som också knullar med allt han kommer över och som har barn med en 26 årig kvinna sen tidigare. Mysigt.
Citera
2024-04-19, 12:29
Medlem
zzahirs avatar
Citat:

Vart säger hon det?
Citera
2024-04-19, 14:00
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denheligeanden
Jag hade en fem år lång relation med en man som hade ADHD, ASPD och förmodligen lindrig intellektuell funktionsnedsättning (ej utredd). Jag kan säga att det var ett par stormiga år. Aldrig igen 😀

Beklagar upplevelsen, det är tyvärr normen för människor med dessa diagnoser, om de är rätt diagnosticerade.

Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Han är helt otrolig. Ligger med en trasig tjackis på sitt behandlingshem samtidigt som han skröt om att han var en förändrad man och var så stolt över hans nya snygga flickvän. Vad spelar det för roll hur snygg hans flickvän är när hans ego ändå inte kan motstå varenda trasig tjackisbrud med öppet hål.

Är jag förvånad? Inte det minsta. Han har antisocial personlighetsstörning. Den är obotbar oavsett hur nykter han än är. Det hör till hans diagnos att vara sexuellt utsvävande, otrogen och alltid på jakt efter bekräftelse. Från allt och alla. Alltid.Det GÅR inte att bota antisocial personlighetsstörning.

Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Narcissister har svårt för att bli lämnade. Återfall ikväll? Pundarlive!!

ADHD + ASPD + Narcissim som i ACs fall är en omöjlig kombo. Det finns mycket sällan bot eller bättring, kanske när personen passerat +55 år om personen verkligen vill nå ändring i sitt liv.

Citat:

Jasså? Svenska klass 1or domineras av muslimer. Fängelseprästerna har i princip bytts ut mot imamer. Bara som en liten parentes.
Citera
2024-04-19, 15:54
Medlem
Han är redan igång med en låt tillägnad Ellie.
Först vara otrogen och sen skriva en låt och hoppas att hon kommer tillbaka? Pinsamt
Senast redigerad av Thunderstorm3 2024-04-19 kl. 15:56.
Citera
2024-04-19, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderstorm3
Först vara otrogen och sen skriva en låt och hoppas att hon kommer tillbaka? Pinsamt

hahaha känns som allting kommer bli värre än va de är
Citera
2024-04-19, 17:58
Medlem
Arusianas avatar
Enligt Ellies story så var pundartanten gravid med hennes man när hon låg med Alex. Kanske är Alex som är farsan. Får hoppas att inte är så han behöver inte sätta fler barn till världen som han kan skita i. Det behöver inte en WT-kärring heller göra iofs.

Han är så jävla pinsam, sitter och tycker synd om sig själv och skriver låtar till Ellie för att han knullade en kärring på behandlingshemmet🫠
Citera
2024-04-19, 20:14
Medlem
Kukloskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderstorm3

Hon e typ 20, tyvärr går hon tillbaka.
Citera
2024-04-19, 21:57
Medlem
Kukloskans avatar
https://youtu.be/WD9wjinXKOA?si=2sU5TRrXRcCE5AMR

Hans kommentarer angående Ellie och breakup
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto