2023-08-07, 21:51
Medlem
bellesbluess avatar
Han sa att han inte vill toucha ämnet kring Alva direkt för att dom behöver mer streams för att ”VI började bokstavligen på noll”

Fan vad tragisk han är. Han har alltså ångrat sig noll. Saknat sina barn noll. Han vill alltså göra youtube enbart för att ”VI” alltså han och Alva ska få pengar till mer trams.
Cancel smutsen en gång för alla.
Citera
2023-08-07, 21:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ankatstojo
Nu finns videon uppe iaf

Redan på omslaget eller vad det nu kallas har de...skrivit "skiljs mässa" i stället för skilsmässa. Avskyr att titta på YouTube så övriga får väl ta del av komedin eller tragedin och sammanfatta åt oss övriga.
Citera
2023-08-07, 21:54
Medlem
bellesbluess avatar
Jag hade sjukt nog lite hopp till att Alex hade förstått vilken looser hon är, så att hans barn får sin pappa tillbaka. Men nej. Han är med Alva. Sjukt att Alva då bara pissat på Mickan när Mackan sitter inne pga Alex 🤮
Citera
2023-08-07, 22:01
Medlem
mr.demons avatar
Shuno ser ju att vara gigantisk. Jobbig ADHD/ sociopat (?) att komma i bråk med. Han är helt klart galen, men han är ganska så underhållande.
Citera
2023-08-07, 22:02
Medlem
bellesbluess avatar
Kul att allting Alex berättar är relaterat till grejer som skrivs i Flashback.
Hehehe
Hörde jag också något om hovrätten? Har åklagaren överklagat eller är åsnan Alex den som har överklagat? Det vore ju fantastisk lyteskomik ifall Alex överklagade och sedan la upp den här videon.
Citera
2023-08-07, 22:04
Medlem
Någon som vet vart i Sverige Alex sitter?
Citera
2023-08-07, 22:08
Medlem
bellesbluess avatar
Gillar också hans subtila hot mot någon.. ”man kan krita ett mord nuförtiden”
Hahaha. Den enda som behöver krita ett mord är Alex.
Han är så labil. Han mår fortfarande skit, och jag är övertygad över att det är pga att han vet att han har fett med skulder och har gjort bort sig. Det är klart att han inte kan krita ett mord.
Det fattar vem som helst. Han kan inte ens krita en 5a ladd
Citera
2023-08-07, 22:10
Medlem
MrsLibras avatar
Ja hopp, då är det dags jag får äta upp min hatt då.. Bra han dumpat Alva, tror inte längre de gjort slut på låtsas. Visste att dumpning skulle ske men trodde allt de skulle försöka sig på en rymning ihop först. Kanske kommer efter en liten stund på hemmet. Men han verkar motiverad. We'll see..

Surt för Alva att typ dras in i drogerna av Alex, för att sedan bli dumpad för att hon pundar.. Lite skev dubbelmoral av honom. Men hon är vidrig så inga sympatier den här gången som sist..
Citera
2023-08-07, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Förstår inte vad Alva försöker komma fram till med hennes äckliga gamla bilder med sheinklänningar och bajslåtar. Försöker hon hålla huvudet uppe? Snälla lilla gumman. Kör en rehab själv, flytta hem och börja duscha dagligen. Ta en dag i taget.

Som Alex försökte meddelande videon så är ju Alva igång i pundandet. Otroligt bra att han drar sig ifrån det då. Schysst att han va respektfull trots allt, inte för att hon förtjänar det, men de visar annan karaktär hos honom.
Att hon suttit och pundat bakom hans rygg när han suttit inne var något jag redan då skrev att jag inte tror han kommer tolerera men han har tagit avstånd på ett vuxet sätt ändå.
Citera
2023-08-07, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Jag hade sjukt nog lite hopp till att Alex hade förstått vilken looser hon är, så att hans barn får sin pappa tillbaka. Men nej. Han är med Alva. Sjukt att Alva då bara pissat på Mickan när Mackan sitter inne pga Alex 🤮

Han är inte alls med Alva?? Han berättade ju i videon hur de låg till
Citera
2023-08-07, 22:14
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Shuno ser ju att vara gigantisk. Jobbig ADHD/ sociopat (?) att komma i bråk med. Han är helt klart galen, men han är ganska så underhållande.

Måste hålla med, han kan verkligen underhålla. Så länge han är nykter. Bra att han gått vidare från sitt ex 👍
Synd bara att han väljer Lillen av alla människor, som side kick. Oskön
Citera
2023-08-07, 22:21
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Måste hålla med, han kan verkligen underhålla. Så länge han är nykter. Bra att han gått vidare från sitt ex 👍
Synd bara att han väljer Lillen av alla människor, som side kick. Oskön

Håller med, Lillen och Alvas video där de sitter och flabbar om den brända kroppen sa för mycket. Alex kommer inte gå så långt om han har kanalen med Lillen. Hoppas alla vägar kolla skiten isf. Finns betydligt skönare typer han bör ha med istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in