2024-04-20, 08:40
Medlem
Faltas avatar
Jag har genom livet haft flera narcissistiska vänner och det dom Aldrig kan ta det är stora motgångar. Tyvärr så kommer Alex att börja missbruka innan helgen är slut. Det enda som kan rädda honom från återfall är om tjejen kommer tillbaka.
Citera
2024-04-20, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Blir man tillsammans med någon som Alex, så är man från början skadad i huvudet.

Tyvärr så finns de en del kvinnor därute som är strax över 20 år och träffar dessa män i hopp om att de ska förändras och bli bättre människor. Tror inte de är dumma i huvudet men väldigt blinda för verkligheten.
Citera
2024-04-20, 08:51
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag har genom livet haft flera narcissistiska vänner och det dom Aldrig kan ta det är stora motgångar. Tyvärr så kommer Alex att börja missbruka innan helgen är slut. Det enda som kan rädda honom från återfall är om tjejen kommer tillbaka.

Du verkar dock mixa ihop narcissismen med hans missbrukspersona.
Har själv varit runt en del tvivelaktigt folk i mina dagar.

En narcissist skulle aldrig ta till sig varken flaska eller droger för att dämpa en ”förlust”.
Vafan det är ju hon som går miste om gudagåvan liksom..

Men punda kommer han börja göra garanterat är bara en tidsfråga, han kommer nog försöka kliva ur frivårdens program först.
Annars blir nog pundresan inte värt mödan om den inte håller till nästa pisseprov.
Vet inte vad snubben har i del, men inte ens han lär va så efterbliven att han tar delen för att punda ett par dagar.. men vem vet jag kan ha fel.
Citera
2024-04-20, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukloskan
https://youtu.be/WD9wjinXKOA?si=2sU5TRrXRcCE5AMR

Hans kommentarer angående Ellie och breakup
Intressant i början när han säger att hans enda seriösa relation innan Ellie var Alva. Man kan ju tycka att den kvinna han har flera barn med borde få ett omnämnande i sammanhanget?
Citera
2024-04-20, 09:53
Medlem
Att han trodde att hans trötta låt skulle få tillbaka hans ex talar för att hans hjärna tagit stryk utav alla droger!
Citera
2024-04-20, 10:18
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realbadman
Att han trodde att hans trötta låt skulle få tillbaka hans ex talar för att hans hjärna tagit stryk utav alla droger!

Hade funkat finfint vid 14-15 års ålder. Så det är väl där man kan placera honom och hans mentala ålder kanske kan sträcka mig till 16-17.

https://youtu.be/JD8pstQ_WQA?si=1MU6Q-0GiC4GxEVx 😂😂😂👍👍👍

Hittade en låt jag tror är slående lik Alex’s ta mig tillbaka dänga.
Citera
2024-04-20, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Hade funkat finfint vid 14-15 års ålder. Så det är väl där man kan placera honom och hans mentala ålder kanske kan sträcka mig till 16-17.

https://youtu.be/JD8pstQ_WQA?si=1MU6Q-0GiC4GxEVx 😂😂😂👍👍👍

Hittade en låt jag tror är slående lik Alex’s ta mig tillbaka dänga.

Därför det gick så fort att pumpa ut en ny låt 😭😂
Citera
2024-04-20, 15:11
Medlem
Lavas avatar
Så, ACs YT-kanal är fullsmetad med gamla Alva-filmer medan filmerna med "den nya" är väck?
Citera
2024-04-20, 15:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Så, ACs YT-kanal är fullsmetad med gamla Alva-filmer medan filmerna med "den nya" är väck?
Hon har väl mer skinn på näsan än Alva och kräver att saker tas ned. Bra. Hoppas hon stänger dörren för gott och inte förlåter psykopaten han är ju förfan en vidrig människa på alla plan att hon ens fastnade från början.

Finns ingen rehabilitering mot psykopati snubben får göra som Svarten till slut gjorde för han skadar allt i sin väg eller börja leva livsstilen Gangsta 4 life gängsymboliker med fingrarna absolut vodka och slajf tills han vilar några meter neråt.
Citera
2024-04-20, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Så roligt när han säger att han sökte behandling. Som om han inte blev dömd till det 😂🤡

Nej han sökte behandling istället för fängelse
Citera
2024-04-20, 19:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Hon har väl mer skinn på näsan än Alva och kräver att saker tas ned. Bra. Hoppas hon stänger dörren för gott och inte förlåter psykopaten han är ju förfan en vidrig människa på alla plan att hon ens fastnade från början.

Hon har redan förlåtit honom en gång, den gången var det att han snackat med någon tjej på Snapchat. Hon sa även den gången att hon inte skulle förlåta honom men det gjorde hon ändå. Hon kommer säkert förlåta honom en gång till, hon har inte mycket till karaktär.
Citera
2024-04-20, 19:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Hon har redan förlåtit honom en gång, den gången var det att han snackat med någon tjej på Snapchat. Hon sa även den gången att hon inte skulle förlåta honom men det gjorde hon ändå. Hon kommer säkert förlåta honom en gång till, hon har inte mycket till karaktär.
Vi får se hoppas hon stänger dörren istället för att sluta lika utskämd och skadad som Alva.

Men samtidigt hon föll för det här mongot till att börja med man kan ju undra vad hon har mellan öronen. Dags att bevisa det nu iaf går hon med på det här kan hon ju förvänta sig att bli en framtida boxxningspåse också och andra saker Alva och andra ex-brudar till Alex gått igenom.

Men hon hära har väl förhoppningsvis en farsa och en stöttande familj som sätter topp för fortsatt samröre med badboyen Ceesay dom är väl invandrare av något slag? Inte som Alvas WT-familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in