2024-04-19, 17:21
Medlem
Hon gillar verkligen Bengt ❤️😂❤️
2024-04-19, 17:39
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tommy123
Hon gillar verkligen Bengt ❤️😂❤️

Tja han nås tidigast på Måndag mellan 08.00-09.30 fast då sover väl primadonnan...
2024-04-19, 18:14
Medlem
Hahaha copium deluxe på Miss Bumbi. Att hon säger att "Bengan är jättetrevlig" betyder ingenting.

Emelie, dina dagar är över nu! Det är kört för dig! Har du inte ens mått liiiiite dåligt över att du svor på din döda morfar att du skulle sluta spela och tigga? 🤡🤡🤡 Eller ja, du är ju en sociopat utan känslor. Glömde det, sorry.
2024-04-19, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Hahaha copium deluxe på Miss Bumbi. Att hon säger att "Bengan är jättetrevlig" betyder ingenting.

Emelie, dina dagar är över nu! Det är kört för dig! Har du inte ens mått liiiiite dåligt över att du svor på din döda morfar att du skulle sluta spela och tigga? 🤡🤡🤡 Eller ja, du är ju en sociopat utan känslor. Glömde det, sorry.

Hon sa att hon skulle sluta spela OM hon fick in 600 kr och det fick hon inte.

Det ska bli roligt att se hur Bumbi löser det här 🤣
2024-04-19, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Hon sa att hon skulle sluta spela OM hon fick in 600 kr och det fick hon inte.

Det ska bli roligt att se hur Bumbi löser det här 🤣
Fast sen sa hon att 300 räckte.
Varför lånar hon bara inte internet av alla hennes tusen vänner hon säger att hon har? 🤣
Själv har jag 500mb fiber hon kan få låna men då får hon åka en bit 😉
"Time will tell" jag säger TIME HAS ARRIVED!
2024-04-19, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Fast sen sa hon att 300 räckte.
Varför lånar hon bara inte internet av alla hennes tusen vänner hon säger att hon har? 🤣
Själv har jag 500mb fiber hon kan få låna men då får hon åka en bit 😉
"Time will tell" jag säger TIME HAS ARRIVED!

Glöm inte att hon sa KARMA också 🤣🤣🤣

Bumbi behöver en riktig förvaltare. Företaget Bengt jobbar för har nog fått klarr för sig vad Bumbi är för en klient OCH att folk verkligen anmäler allt som en förvaltare skiter i att utföra.
Att inte hålla Bumbi i strama tyglar skulle dra företaget i smutsen och sen skulle inget statligt företag eller myndighet anlita dem igen
2024-04-19, 22:01
Medlem
Ansvarar förvaltaren enbart över det ekonomiska?
Annars kunde man ju tycka att det även borde inkludera att hålla henne ifrån olagligheter, som att försöka lura av folk pengar varenda timme på dygnet online. Hon fortsätter ju med sitt bedrägeri när hon visar upp underlag på inkomst hon vet att hon inte kommer få tillgång till. Folk som swishar henne nu eller har swishat henne tidigare kommer inte få tillbaka en enda krona! Pengarna kommer gå till hennes räkningar och till kommande skatt. Det blir inget över till några swishskulder! Hur kan hon få fortsätta med sitt sol och vårande när hon bedömts ur stånd att vårda sig och sin egendom?
2024-04-19, 23:41
Medlem
Spellive på g enligt hennes stories på ig. Verkar som flertals personer har lånat/gett henne pengar
2024-04-19, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Gratulerar sämsta Jossan du är entledigad enligt tingsrättens beslut, nu kommer bumbi jaga dig på riktigt skulle rekommendera att ni lämnar hemmet innan hon kommer dit! Allt kommer att bli erat fel.

Jag är beredd hålla med bumbi för ditt dåliga jobb har skadat bumbi.

Citat:
Ursprungligen postat av Amelia.Madison1995
Spellive på g enligt hennes stories på ig. Verkar som flertals personer har lånat/gett henne pengar
Har inte sett hennes spellive ikväll men enligt ett klipp från tidigare idag stod hon utanför biblioteket i Ängelholm och frös, tiggde pengar av sina följare till internet och mat.. Gick visst att swisha henne ändå trots förvaltare. Jag fattar inte hur det är möjligt
2024-04-20, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redheadslashblonde
Har inte sett hennes spellive ikväll men enligt ett klipp från tidigare idag stod hon utanför biblioteket i Ängelholm och frös, tiggde pengar av sina följare till internet och mat.. Gick visst att swisha henne ändå trots förvaltare. Jag fattar inte hur det är möjligt
Ingenting har hunnit hända än men väldigt snart så.
2024-04-20, 01:37
Medlem
Fräscht, Bumbi tvättar inte händerna efter att ha varit på toa! Man hörde precis i lajven att hon struntar i sånt 🤢
2024-04-20, 05:14
Medlem
Haalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Fräscht, Bumbi tvättar inte händerna efter att ha varit på toa! Man hörde precis i lajven att hon struntar i sånt 🤢

Så är det. Nationalklenoden har själv besvarat påståendet med att hon har bland de renaste händerna i landet. 🙂

Då och då när hon spelar och zoomar in sitt pokerfinger så kan man faktiskt se gamla rester av smink och avföring på det.
Senast redigerad av Haaland 2024-04-20 kl. 05:17.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in