Citat:
Ursprungligen postat av
UnitedKingdom
Förstår du inte det är det nog svårt att förklara.
Att skriva Skaik är okunnighet, finns inte ngn ironi eller ngt annat överhuvudtaget som gör att man byter deras rätta namn till Skaik istället för Saik, då förkortar man hellre som han även gjorde senare Skellefteå med avkortat namn.
(Ang att jag skrev det till honom är att han först skrev att jag ingen koll hade. Men du kanske kör samma race, gnäller och förminskar andra men gråter som ett barn om du får samma medicin tillbaka, förresten vilket lag har du på väggen i ditt pojkrum?)
Komiskt! DU föminskar andra! Men det har du tydligen inte skalle att begripa! "Förbundets BK", Plastsjö". De jag ger mig på ska skit ha när de ger skit gång på gång trots hövliga inlägg om det nedvärderande att håna andra lag.
Du spelar allanballan men backar inte upp det på något vis!
Jag tror, och hoppas, Skellefteå tar hem hela skiten. Anledningen till min önskan är enbart pga två personer här. Psykot från Växjö och pyssen. Vinner Skellefteå så har de lika många guld som Växjö, en massa fler finaler och därmed fler silver än Växjö, fler år i högsta ligan, bättre i maratontabellen än Växjö. Slutligen; att jag önskar Skellefteå vinner är för att pyssen kallar Färjestad för Förbundets BK. Bara därför pyssen87!
Edit: Tror du har rätt bra koll på lagen i SHL. Att folk här tycker olika är ju själva grejen med allt. Tycker nog inte att vi har sååå olika syn på saker och ting i det stora hela. Du verkar absolut mer insatt, eller har mer åsikter, om mycket inom SHL än vad jag har. Därmed så kan vi lägga ned för nu. Eller?