Citat:
Onhockey och fawanews funkar. Se till o ha add-block bara.
Citat:
Okej, jag antar att mikarna och dess placeringar spelar roll också, men tom tv-kommentatorerna sa att stämningen kändes dov. Hur kan folk bli trötta av en sådan match? Visst, den kanske inte var världens roligaste att kolla på. Men som Rögle-fan borde man ju älska skiten ur detta läget ni hade och som ni fortfarande har. Jag var i arenan . Lakejerna hördes där ett par gånger.
Publikljudet är micat av Tv4. Innan satt Microfonpå plexit runt hela arenan.. Nu är det borttaget nedanför Rögleklacken.. Jag tror det beror på att man har ståplats Barn bakom det mplet.. det hördes gälla skrik o sånger från 10åriga pojkar... tror det ej uppskattades... Det ändrades efter nyår tror jag.
Vidare Publikljudet mattades i femte perioden förutom vid lägen.. Folk var trötta tror jag. Sen eufori vid avgörandet.
Mängden nya supportrar o inbjudna ökar vid slutspel då vissa VANLIGA säsongskort ej förnyas...vid slutspelet.
Tråkigt att Gaffeln e så negativ
Publikljudet är micat av Tv4. Innan satt Microfonpå plexit runt hela arenan.. Nu är det borttaget nedanför Rögleklacken.. Jag tror det beror på att man har ståplats Barn bakom det mplet.. det hördes gälla skrik o sånger från 10åriga pojkar... tror det ej uppskattades... Det ändrades efter nyår tror jag.
Vidare Publikljudet mattades i femte perioden förutom vid lägen.. Folk var trötta tror jag. Sen eufori vid avgörandet.
Mängden nya supportrar o inbjudna ökar vid slutspel då vissa VANLIGA säsongskort ej förnyas...vid slutspelet.
Tråkigt att Gaffeln e så negativ
Jag var på game 7 mellan HV-IKO och där var det fan röj i 60 minuter. Innan allt ens hade börjat och de blå ljusen från taket fyllde hallen så hade slagorden och ordkriget börjat. Och då riskerade HV något mycket större än en finalplats. Det borde varit ångest på läktaren men inget sådant märktes. Det var en folkfest. Men i Ängelholm gör man sig tydligen bara hörd när det går bra. Och inte för att få någonting att gå bra..
Tycker bara det är så jävla tråkigt att de fyra lagen som återstår har noll passion ifrån publiken. Och det är verkligen nu när det väl gäller som de avslöjar sig själva också. Rögle tycker matchen är tröttsam. Växjö går hellre på Vipers under en SM-final. Skellefteå är små och hörs bara när de vill ha utvisningar. Frölunda likaså, fast lite större. Ni som ville att HV skulle åka ur SHL borde fan skämmas.
Citat:
För att Rögle har haft en enorm jävla flax. Har du sett alla matcherna hittills så borde det vara glasklart.
Nu är jag lite dåligt insatt i hockey, men har sett alla matcher mellan Växjö och Rögle. Hur kommer det sig att Rögle leder med 3-0 i matcher, fastän jag tycker att Växsjö haft mest övertag och puck? Det skiljer ju sig minst 10 skotts skillnad på mål mellan lagen inprincip varje match. Antagligen är det ju något jag missat eller inte förstår mig på haha.
Senast redigerad av Gesaffelstein 2024-04-11 kl. 11:24.
Senast redigerad av Gesaffelstein 2024-04-11 kl. 11:24.