2024-03-24, 18:57
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Linda Skugge äter bajs skulle jag säga är nr 1, men sedan att tjata om sitt gymmande och se ut som en svältande platt nakenkatt som inte ätit på flera veckor är nr 2, vet inte hur hon lyckas, ett klart mysslyckat projekt så hon får hålla sig till bajsätning , dricka kiss samt sälja sig män som vill betala.

BajsLinda Skugge är som Dan Bäckman, säger fuck you till kultureliten men hennes grej är att äta just bajs som dokumenteras på nätet.

Det där är helt fel imo, hon är kultureliten.

De är alla bajsätare. The human centipede, swedish style.
Citera
2024-03-29, 12:51
Medlem
Dubbel.ankeborgares avatar
Mycket skrik för lite ull tycker jag.
Det ”läckte” lite bilder i fjol där Linda snaskar kotte och får en drule i fisen. Har någon sett något porrigt efter det? Inte jag. Det där med proppen i stjärten undantaget.
Senast redigerad av Dubbel.ankeborgare 2024-03-29 kl. 12:55.
Citera
2024-03-29, 14:37
Ideologiskt är jag helt på Skugges sida men efter att ha tittat på lite bilder konstaterar jag att man får precis samma vibbar från Skugge som andra vänsterfeminister = oborstad skurtant.

Dejtade några under studenttiden i Lund och bra porrig sex var det eftersom de är skamlösa och att det ligger i deras ideologi att utnyttja män, men det gav också en smutsig eftersmak (för min del iaf).

Obegripligt för mig att folk betalar för att följa henne på OnlyFans.
Citera
2024-03-29, 20:50
Medlem
Jag undrar om det nu svider i Linda Skugges kommunistsjäl att OnlyFans
nu skänker drygt 110 miljoner kronor till en israellobbygrupp ?

Skrattretande alltså ??
Citera
2024-03-29, 21:18
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSvenne

Tror inte hon bryr sig då Skugge verkar vara mest engagerad i frågor som rör henne själv.

Jag antar att det hade varit komiskt om folk hade bett henne att bojkotta OnlyFans.
Citera
2024-03-30, 00:40
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSvenne

Skrattretande alltså ??

Kommunistsjäl? Skugge är ärke-borgerlig. Hon är väl kristdemokrat sedan 20 år tillbaka.
Citera
2024-03-30, 04:51
Medlem
Vad tjänar hon inånaden på OF ??
Citera
2024-03-30, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Kommunistsjäl? Skugge är ärke-borgerlig. Hon är väl kristdemokrat sedan 20 år tillbaka.

Ööh det är väl därför att hon inte får något jobb på varken Aftonbladet eller Expressen utan måste fnaska sig fram ?

Magda Gad befinner sig i samma sits tydligen, eftersom hon skrivit att Expressens redaktion har blivit äckliga rasister ?

Sedan dess så har man knappt sett några artiklar från Gad i Expressen.
Kanske lika så bra det

Gads litanior och tirader om "vita mäns ondska" och svenskars påstådda rasism kan hon gått
behålla för sig själv i sitt alldeles för småsinta lilla huvud, dvs också hennes alldeles för trånga ekokammare och åsiktskorridor tillika, som bara rymmer en gnutta Islam plus vänsteråsikter och inget annat heller ?

Nåja nu läser jag inte Expressen regelbundet heller.
Jag tror ingen lyssnar på henne längre, till och med inte hennes egen redaktion heller och de ser ut att ha dumpat henne är väl tydligt nog ?
Citera
2024-03-30, 10:35
Bannlyst
Dom män som betalar för att se bilder på henne måste vara mer störda än dom som hamnar på dumpen 🤮🤮🤮
Citera
2024-04-03, 17:34
Medlem
"Det enda som är säkert till 100% är att du blir lämnad av man/kvinna/kids" skriver hon på story..

Hon har verkligen en mörk syn på normala relationer
Citera
2024-04-17, 20:43
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbel.ankeborgare
Mycket skrik för lite ull tycker jag.
Det ”läckte” lite bilder i fjol där Linda snaskar kotte och får en drule i fisen. Har någon sett något porrigt efter det? Inte jag. Det där med proppen i stjärten undantaget.

Det borde rimligen ha läckt mer material om det hon gör på nätet är så pôrrigt, ja.
Det skulle ju kunna vara så att allt hon egentligen ville ha var lite uppmärksamhet.
Det har hon fått. Frågan är hur hon skall bli relevant nästa gång. Kanske en skakande skildring av en hennes hårda liv i porrbranschen, och hur hon kom levande ur detta helvete. Jag skulle inte bli det minsta förvånad.
Senast redigerad av flesh-flute 2024-04-17 kl. 20:59.
Citera
2024-04-17, 21:26
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Är manin över, för den här gången...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in