Citat:
Det roligaste är att de inte ens har nåt motiv. Varför vill Jocke bråka med Chrippa? Varför vill han så gärna ha bort Linnea?.Han tjänar inga pengar på detta. Om det skulle vara en konspiration mellan alla har de blandat in Soc, Polis osv väldigt skickligt och med stora risker att det går åt helvete. Det är för riskfyllt och detta är inga NASA ingenjörer. I sådana fall borde Jocke också använda sin kanal och Sociala medier för att hälla mer eld på bensinen.
Eller så har Jocke sett hur Linnea är och först ville hjälpa sin bror och sedan prioritera C. Vi har 7 sek videon, Linneas sms, vittnesmål, sett själv från Sälen och Cypern osv. Vi har C egna ord om Linnea monster osv. Nej det är inga ledande frågor. Det är ja och nej frågor. Även om Julia inte är världens bästa utfrågare. Sedan bråkar Linnea och Chrippa mycket framför barnet och barn har livlig fantasi. Det är svårtolkat absolut.
Man fick lätt en bild i Januari av hur deras förhållande såg ut där Chrippa var rädd och ett offer där Linnea var ett monster. Nu några månader senare vet vi att det inte riktigt var så. Chrippa, Julia, Linnea. Alla är dumma i huvudet. De förstår inte bättre. Den enda det är synd om är C. När hon blir LVUad finns ingen bensin kvar att hälla på att det skulle finnas nåt drev.
Jag tror inte Linnea i det stora hela är våldsam mot C. Men allt som kommit fram hade hon inte fått vara nära mina barn utan andra ansvarsfulla vuxna närvarande och det är solklart att deras förhållande är destruktivt och inte en bra miljö för barn. Alla 3 vuxna behöver hjälp och stöd.
Eller så har Jocke sett hur Linnea är och först ville hjälpa sin bror och sedan prioritera C. Vi har 7 sek videon, Linneas sms, vittnesmål, sett själv från Sälen och Cypern osv. Vi har C egna ord om Linnea monster osv. Nej det är inga ledande frågor. Det är ja och nej frågor. Även om Julia inte är världens bästa utfrågare. Sedan bråkar Linnea och Chrippa mycket framför barnet och barn har livlig fantasi. Det är svårtolkat absolut.
Man fick lätt en bild i Januari av hur deras förhållande såg ut där Chrippa var rädd och ett offer där Linnea var ett monster. Nu några månader senare vet vi att det inte riktigt var så. Chrippa, Julia, Linnea. Alla är dumma i huvudet. De förstår inte bättre. Den enda det är synd om är C. När hon blir LVUad finns ingen bensin kvar att hälla på att det skulle finnas nåt drev.
Jag tror inte Linnea i det stora hela är våldsam mot C. Men allt som kommit fram hade hon inte fått vara nära mina barn utan andra ansvarsfulla vuxna närvarande och det är solklart att deras förhållande är destruktivt och inte en bra miljö för barn. Alla 3 vuxna behöver hjälp och stöd.
Alltså du är så ormig, du tyckte väl MOTSATSEN för ett halvår sedan wtf.
Någon 7 sek videon räddar inte Joakim. Inte ledande frågor, bitch Please ”Slår Linnea dig då?”
Han vill inte hälla bensin på elden? Låt mig rada upp några problematiska uttalanden av Jocke som har haft syftet att hans små orcher ska skriva hatkommentarer till:
- Linnea har psykiskt och fysiskt misshandlat Chrippa i flera månader
- Linnea har falskt anklagat Chrippa för misshandel
- Vi har vetat lång tid att denna dagen skulle komma
- Linnea lider av borderline
- Linnea är en renodlad psykopat
- Jag såg att Linnea slog chrippa (sen var det hörde, sen var det anade)
- Chrippa har flytt Sverige
- Chrippa har valt bort sin dotter och familj
- vi tror att Linnea hotar Chrippa
- Jag är rädd för Chrippa
- chrippa är labil
- Chrippa är aggressiv och farlig
- Chrippa är en ekonomiska brottsling
- chrippa betalar inte skatt
- chrippa väljer bort sitt barn för en tjej
- Linnea är farlig för Lillen och soc har beslutat att hon inte får vistas runt Linnea
- chrippa utpressar mig
-chrippa ljuger
- chrippa har dödshotat BARN
- Chrippa har dödshotat mig och min familj
- Chrippa har misshandlat mig
”Jag står bakom Anjo, han har inte gjort fel”
Vittnesmål från sälen? Du menar det Jocke drog tillbaka? Eller Anjos som i första videon lät ungefär ”innan allt så hade jag bara positivt att säga om Linnea, vi bodde ju ihop i sälen och när hon var där så var hon väldigt snäll mot alla så jag har inte upplevt den sidan som Chrippa har fått se. ”
eller vilket vittnesmål pratar du om?
- Linnea
Klart det MÅSTE dyka upp en ny brud.
(<- denna mening är ironiskt för er som inte fattar, läs resten av inlägget)
Vi får höra vad Julia berättar sedan.