2024-04-18, 09:27
Avstängd
Varför skulle Jocke vara avundsjuk på Chrippa angående Linnea? Visst jag ska erkänna att hon kan se väldigt bra ut ibland. Men han har ett förhållande med Jonna som verkar väldigt starkt och två barn med henne. Linnea verkar ju heller inte gjort så bra intryck på.Cypern och i Sälen. Det är bara att gå tillbaka och se att Linnea är väldigt mycket i bakgrunden sur (blyg?) samt ofta inte närvarande (uppe i sängen mycket tydligen). Hur har Jocke fått Olivia till falskt vittnesmål av det som hände i Cypern? Och övriga? Tog Jocke Jonnas mobil och skrev till Chrippa på Messenget den 28/12 att hon inte träffar Linnea mer?

Det enda ni gör är att säga att Jocke har en enorm makt. Han styr tydligen Olivia, Jonna, Anjo, Julia osv. Även polis, åklagare, soc osv styr han. Snart är han #1 i Vita huset också nog. Hör ni hur orimligt detta är? Jocke har förlorat en del rättstvister och många youtubers har vänt han ryggen. Förstår ni hur orimligt det blir att han skulle ha massa makt? Tror i Lundellhuset att Jonna och Danijel har mycket makt. Tror inte de går på tå för Jocke.
Citera
2024-04-18, 09:34
Medlem
Amnshnocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jocke insåg snabbt när Chrippa fick ihop det med Linnea att det skulle bli problematiskt. Jag säger inte att det är så, men det ligger nära till hands att Jocke "försökt" och Linnea nobbat. Då började hatet på Jockemanér gro i gubben. Vem trodde hon att hon var? Nobba honom? Hela den här mobben som följer Jockibois minsta vink är fan vidrig, man slutar tänka själv och låter en psykiskt sjuk människa visa vägen. Linnea skall straffas med alla medel. Han har gjort det förut och så länge ingen sätter ner foten och säger till honom att det här är inte rätt så kommer han att fortsätta

Hur kan det komma sig att när Anjo nu beskriver Julia precis så som flera i tråden beskrivit henne i veckor, månader, plötsligt blir sant? Han kryddar på lite med avsaknaden av hygien och tusentals DM. Det behövde inte vi, som i tråden ifrågasatt länge. Då var det flashbackare som var dumma i huvudet, Julia var bästa föräldern och borde ha hela vårdnaden bla bla bla.

Vad har vi mer berättat om som idiotförklarat oss om allt? Är det också sanningar som inte blir sant förrän dom kommer från Anjo och Jocke? Fy fan vad ni är patetiska. Chrippa gör vad föräldrar gör när man inte träffat sitt barn på länge, dom umgås och har det gött. Han håller tösen borta från kameran och folk går bananas, likaså gör Linnea som filmar Chrippa utan dottern. Det är tydligen inte bra det heller. Hör ni inte galenskapen själv i era huvuden. Chrippa och Linnea har bestämt sig för att inte exponera flickan, och med tanke på dom som tittar och kommenterar så förstår jag dom.

Jocke är så djävla butthurt att han inte kommer ge sig förrän han förstört livet för Chrippa, ord tagna från den store influencern själv.
Anjo kör med, ge mig mera likes och subs så får ni mera
Jocke kör med "avfölj"
Vuxna människor? Fy fan

Lmao, du måste va ganska förvirrad om du försöker måla upp att Coffe är guds barn och Jocke är den onda djävulen själv.

Coffe är djupt deprimerad över att aldrig kunna mäta sig med sin bror i räckvidd på sociala medier, kändisskap eller finansiella tillgångar.

Coffe offrar därför familjerelationer och andra löften rätt ner i sjön för 5 minuters rampljus här och var.

Coffe kommer att dokumenteras och man kommer använda hans förfall i framtida läromedel som exempel för hur snett det kan gå.

Quasimodo aka Coffe behöver mindre Rocco, pulver och temporära utlösningar av dopamin (resor köpta på kredit).
Citera
2024-04-18, 09:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Jag har inte videon, men kanske nån annan har. Linnéas live på tiktok igår kväll. Det diskuterades vad Linnéa har för religion, och någon föreslog protestant. Linnéa svarade typ "nää aså protestant, då e man väl såhär stopp å protesterar mot religion?"
" Antagonisten" skrev "du är som jag, antagonist. Tror inte på gud men säger inte heller att han INTE finns".

Protostanterna gjorde uppror mot Romersk Katolska kyrkan på 1500-talet att det skulle vara den enda kristna religionen. Så det var en proteströrelse visserligen men de är religösa och inte emot religion. Tvärtom. Snacka om.att hon då pratade i nattmössan. Idag är det en inriktning inom en religion med tydliga skillnader i vissa frågor mot katoliker.
Citera
2024-04-18, 09:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Varför skulle Jocke vara avundsjuk på Chrippa angående Linnea? Visst jag ska erkänna att hon kan se väldigt bra ut ibland. Men han har ett förhållande med Jonna som verkar väldigt starkt och två barn med henne. Linnea verkar ju heller inte gjort så bra intryck på.Cypern och i Sälen. Det är bara att gå tillbaka och se att Linnea är väldigt mycket i bakgrunden sur (blyg?) samt ofta inte närvarande (uppe i sängen mycket tydligen). Hur har Jocke fått Olivia till falskt vittnesmål av det som hände i Cypern? Och övriga? Tog Jocke Jonnas mobil och skrev till Chrippa på Messenget den 28/12 att hon inte träffar Linnea mer?

Det enda ni gör är att säga att Jocke har en enorm makt. Han styr tydligen Olivia, Jonna, Anjo, Julia osv. Även polis, åklagare, soc osv styr han. Snart är han #1 i Vita huset också nog. Hör ni hur orimligt detta är? Jocke har förlorat en del rättstvister och många youtubers har vänt han ryggen. Förstår ni hur orimligt det blir att han skulle ha massa makt? Tror i Lundellhuset att Jonna och Danijel har mycket makt. Tror inte de går på tå för Jocke.

Jocke har ingen makt, han vill tro att han har det och kör med härskarteknink, uthängning och förtal, men det skall bli slut på det nu, en gång för alla. Chrippa har frigjort sig och det skall han ha cred för, speciellt eftersom det är hans egen bror han tar avstånd från. Men det är som med en cancersvulst, den kan vara en del av din kropp men gör dig inget gott, alltså måste den bort
Citera
2024-04-18, 09:40
Avstängd
Citat:
Jocke har ingen makt, han vill tro att han har det och kör med härskarteknink, uthängning och förtal, men det skall bli slut på det nu, en gång för alla. Chrippa har frigjort sig och det skall han ha cred för, speciellt eftersom det är hans egen bror han tar avstånd från. Men det är som med en cancersvulst, den kan vara en del av din kropp men gör dig inget gott, alltså måste den bort

Om Jocke inte har nån makt faller hela teorin som främst Mumsbulle matat på med varje dag i 3 månader ja. Precis min poäng. Det blev jobbigt nu när det erkänner Jocke mycket makt. Han måste vara värdelös bara.
Citera
2024-04-18, 09:52
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Det var INTE Jocke som ringde Linnea när dom var i Dubai.
Det var Linnea som ringde Jocke när Chrippa tydligen hade slagit henne IGEN.
Om Jocke NU varit intresserad av SNEA kunde han då sagt.. Kom till Pappa Jocke så ska han trösta.
Det gjorde han inte.
HON fick nobben och ringde Clutten ist.

edit
Who you gonna call? 👻 (Ghostbusters)
Senast redigerad av Tarmstuvning 2024-04-18 kl. 10:06.
Citera
2024-04-18, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Protostanterna gjorde uppror mot Romersk Katolska kyrkan på 1500-talet att det skulle vara den enda kristna religionen. Så det var en proteströrelse visserligen men de är religösa och inte emot religion. Tvärtom. Snacka om.att hon då pratade i nattmössan. Idag är det en inriktning inom en religion med tydliga skillnader i vissa frågor mot katoliker.
Det är ju mycket möjligt att hon spelar dum för att slå ifrån sig det irrelevanta tramset om sekten.
Citera
2024-04-18, 10:08
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Det är ju mycket möjligt att hon spelar dum för att slå ifrån sig det irrelevanta tramset om sekten.

Det kanske tvärtom inte är så irrelevant Vi får höra vad Julia berättar sedan.
Citera
2024-04-18, 10:08
Medlem
Citat:

Men då har ju L talat sanning då hela tiden att Kräftan är en kvinnoboxare. Varför i hela fridens namn vill du ge cred till en sådan?
Citera
2024-04-18, 10:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Men då har ju L talat sanning då hela tiden att Kräftan är en kvinnoboxare. Varför i hela fridens namn vill du ge cred till en sådan?

Vart har jag gett cred till Chrippa? Jag skriver ju hela tiden att han skall ha skit för det han gjort mott Linnea, men det här Jocke håller på med nu är rent djävla vansinne.
Chrippa har utvecklats positivt sedan han lämnade idioterna, och där anser jag att Linnea har en positiv inverkan. Att hon stannat kvar trots allt är helt efter boken när det gäller kvinnor, och män, i den här typen av förhållanden. Det finns bara två vägar för dom och det är att Chrippa lägger ner våldet helt, eller att dom går skilda vägar. Det finns hjälp att få för båda

Jocke skiter i om Chrippa bankat på Linnea, för honom är det värre att han gått sin egen väg
Citera
2024-04-18, 10:23
Medlem
Citat:
Vart har jag gett cred till Chrippa? Jag skriver ju hela tiden att han skall ha skit för det han gjort mott Linnea, men det här Jocke håller på med nu är rent djävla vansinne.
Chrippa har utvecklats positivt sedan han lämnade idioterna, och där anser jag att Linnea har en positiv inverkan. Att hon stannat kvar trots allt är helt efter boken när det gäller kvinnor, och män, i den här typen av förhållanden. Det finns bara två vägar för dom och det är att Chrippa lägger ner våldet helt, eller att dom går skilda vägar. Det finns hjälp att få för båda

Jocke skiter i om Chrippa bankat på Linnea, för honom är det värre att han gått sin egen väg

På vilket sätt då?
Citera
2024-04-18, 10:29
Medlem
Bidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Oavsett om han är en kvinnoboxare så vet vi ju inte om hon förskänade det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in