Citat:
Ursprungligen postat av
NeverKnow420
Flashback VPN!
Ha! Det var det jag skulle hit och kolla, om folk använder den?
Jag tycker de år oärliga i sina påståenden på köpsidan och ett litet faktum att de TOTALBLOCKERAR den bästa anonymitetstjänsten som finns, som är gratis och och den blir automatiskt bättre och mer anonymiserande ju fler användare den har..
Folk måste bara fatta hur Tor Browser Project fungerar...när man hajjar så finns liksom inga alternativ.. och ett exempel är att man INTE ska köra en vpntjänst samtidigt som torlökar sig. ..Det gör dig utmärkande...och stora grejen med tor är att du inte uppvisar några kännetecken som skiljer dig från övriga toranvändare...en myra i mängden ...geniallt
Jag har inte riktigt fattat onion och inte bryggor heller men man kan tex det är vill tillfälliga alternativa vägar ombord till tornätnätverket..man
Och hastighetentänkter jag aldrig på heller längre, från början kan det uppfattas lite segt med att ansluta dit o vänta ibland ek hel minut
Och ja själva browsern lär sig blir snabbare, smartare den saken som totalt sålde mig det va nåt jagverkligen inte trodde va möjligt.....jag testade. Ialllafall och logga in på mitt gamla samsung+members konto ...men trots att allt stämde krävde de att jag skulle verifiera koden de precis skicka till den andra enheten...den har inte jag koll på ...såld sen nåt år tillbaka,i samma sek hör ag #swoousch# och nästa sekund va jag inne på kontot.....jag fattar inte hur fan det gick tilll men, WOW