Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-17, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CmdrSheridan
Jag blir verkligen helt galen på Zayera. ALLT med henne slår fel hos mig (hos alla andra också?). Samtidigt är det väl enligt design att hon ska röra om i grytan...

Jag har haft en tanke sedan länge, skäms lite över den men den handlar om att jag skulle vilja spela "whack a mole" där bävrarna är avbildade som henne.
2024-04-17, 09:47
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Jag tror det bara är en tidsfråga innan kumbaya-stämningen i Lag Syd rämnar totalt. I gruppen talas det hela tiden om att det är alla som räknas, men alla vet ju att det inte stämmer när de väl ställs mot väggen. Det kommer nog bli ganska lömskt där med Pelle (kanske Mark?) i spetsen framöver.

När Pelle sa vårt lag så var det Pelles, Gustavs och Karins pakt som de ingått som han syftar på. Klart att gruppen splittras så småningom när det blir jaget före laget, det är ju trots allt en tävling.

Vi får väl se om de lyckas behålla kompisandan trots det. Men så fint att för en gångs skull se en grupp som verkligen fungerar i Robinson.

Jag tror inte att det kommer bli lömskt. De verkar vara mogna lugna killar. Man kan vinna utan att vara lömsk, det har flera bevisat innan.
2024-04-17, 09:57
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Hur gammal är du? Du låter helt hjärnskadad.

Ja, jag frågar vadå då till personen jag citerar för att jag vill höra hans resonemang till varför han inte tror att de ger testosteron till Alex.

Nej jag är inte hjärnskadad. Varför du inte fått något svar om detta (från den andre!) kan ju bero på att din undran är rätt korkad = svenska deltagare i svensk produktion får INTE testosteron vare sig av "medicinskt skäl" eller annat skäl!
2024-04-17, 09:58
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Verkar ju upplagt för att Alex ska gå långt. Får en andra chans när han åkte ut. Har i stort sett bara varit styrke tävlingar på gränslandet.

När det kommer till pristävlingen i Gränslandet så har det varit styrka som gällt, helt klart. Och där är det ingen som slår Alex då han verkligen har pannben till att ta sig igenom smärta och han har dessutom legat i hårdträning hemma inför Robinson där han tränat på de olika momenten. Hur många av deltagarna har gjort det?

Han behöver inte produktionens hjälp för att vinna. Dessutom har det varit så att folk som slagits ut i duellen att komma in i Robinson och hamnat i Gränslandet igen har fått en ny chans senare. Jag ser ingen särbehandling, det är bara spekulationer.

Det finns tre tävlingar att välja mellan: balans, håll ihop och pussel. Det är bara håll ihop som är styrka. Det är bara Z som valt pussel och hon vann den. De andra fegar ur på pussel och väljer balans eller håll ihop.

Så jag håller inte med om att det bara varit styrketävlingar i den utmaning där det handlar om att ta sig in i Robinson igen. Om du upplever det så så är det för att deltagarna själva valt styrka som utmaning.
2024-04-17, 10:41
Medlem
Public Enemys avatar
Fredrik visar sig vara en total supermes!
Ingen kämparanda, bara en stor trut. Förlorar varenda tävling.
Typiskt för en unge som blivit bortklemad som barn.
Slår säkert frun och ungarna också.
2024-04-17, 11:30
Medlem
johnjozefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Hon johanna i gränslandet är lik milla jovovich i blå lagunen

Johanna? Det finns ingen som heter Johanna
2024-04-17, 11:32
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Såklart han inte gjorde. Allt för att Alex ska gå vidare.
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Verkar ju upplagt för att Alex ska gå långt. Får en andra chans när han åkte ut.
Om man tror att Gränslandet "öppnade igen för att Alex ska gå vidare", så är man faktiskt, kort och gott, dum i huvudet. Fan värre nivå i Flashback-tråden, än det är i Robinsontrådarna på Facebook i år...
2024-04-17, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Vem tror ni vinner den här säsongen?
Om TV4 får bestämma, herr PUNDARE
Om den mest värdige vinner, PELLE
2024-04-17, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Den är mycket högljudd och naiv som sagt, man skulle kunna säga att Fredrik är ett ganska bra exempel på denna typ.
Du verkar besatt. Fredrik höjde inte rösten en enda gång vad jag vet. Har du någon anknytning till Fredrik eftersom du hatar honom så mycket? Har han gjort dig illa?
2024-04-17, 12:56
Medlem
Citat:
Jag blir verkligen helt galen på Zayera. ALLT med henne slår fel hos mig (hos alla andra också?). Samtidigt är det väl enligt design att hon ska röra om i grytan...
Jag tycker att Zayera är en frisk fläkt. Du kan inte prata för alla andra. Hoppas att Zayera vinner!
2024-04-17, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Nej jag är inte hjärnskadad. Varför du inte fått något svar om detta (från den andre!) kan ju bero på att din undran är rätt korkad = svenska deltagare i svensk produktion får INTE testosteron vare sig av "medicinskt skäl" eller annat skäl!
Han kanske har bytt kön och behöver sitt testosteron. Och anabola? Hur vet vi?
Senast redigerad av Vipan 2024-04-17 kl. 13:32.
2024-04-17, 13:24
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128

Jag får inget svar för att personen inte har något bra resonemang, precis som att du inte har något bra resonemang. Alla dina uttryck om att det är korkat, om att jag är ett barn, alla dina emojis o.s.v. är bara substitut för att du inte kan komma på något bra svar eller något resonemang.

Om man går på TRT hemma i Sverige så kommer ens hälsa kollapsa om man bara slutar helt tvärt, därför skulle det enligt mig inte vara konstigt om en sådan person även får testosteron under Robinson. Det är typ som att ta blodtrycksmedicin eller något.

Vi vet redan att de får vitaminer och liknande av produktionen.
Senast redigerad av mendokse 2024-04-17 kl. 13:27.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in