2024-04-16, 23:41
Avslutad
Fy fan för Solna.
Citera
2024-04-17, 08:20
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Han måste ha supit med Laul eller ha jävligt dåligt balanssinne pojken, fan vad han ramlar omkring
Fast det beror förmodligen på att han har FÖR bra balans egentligen? 🤔
Citera
2024-04-17, 08:32
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Fast det beror förmodligen på att han har FÖR bra balans egentligen? 🤔
Hets åsido ska Häcken ha en eloge för att ni utvecklar och behåller era unga spelare. Istället för att kvotera in dem i startelvan och bara sälja på "potential". Stor skillnad mot Solna där de säljer spelare alldeles för tidigt vilket är negativt för spelarna själva, för kvaliteten på svensk fotboll men gynnar Solna ekonomiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av FootnBalls
Fy fan för Solna.
S*lna!
Citera
2024-04-17, 08:34
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Hets åsido ska Häcken ha en eloge för att ni utvecklar och behåller era unga spelare. Istället för att kvotera in dem i startelvan och bara sälja på "potential". Stor skillnad mot Solna där de säljer spelare alldeles för tidigt vilket är negativt för spelarna själva, för kvaliteten på svensk fotboll men gynnar Solna ekonomiskt.

S*lna!
Du får det att låta som alla era försäljningar gör succé utomlands... Bättre att prata om din egen klubb istället för att projicera på andra.
Citera
2024-04-17, 08:36
Medlem
trazkeis avatar
Stefan Andreasson är "grymt stolt över att en klubb som Aberdeen värvar deras tränare". Nu var det det här med näringskedjan igen. Vi i Häcken ser Aberdeen som en liten amatörklubb medan Elfsborg tycker dom är en gigant!
Citera
2024-04-17, 08:45
Medlem
Citat:
Stefan Andreasson är "grymt stolt över att en klubb som Aberdeen värvar deras tränare". Nu var det det här med näringskedjan igen. Vi i Häcken ser Aberdeen som en liten amatörklubb medan Elfsborg tycker dom är en gigant!
Kan nog gissa Häcken med var stolta när Högmo stack till Sydkorea..
Citera
2024-04-17, 09:09
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Du får det att låta som alla era försäljningar gör succé utomlands... Bättre att prata om din egen klubb istället för att projicera på andra.
Framförallt så etablerar sig våra spelare i startelvan innan vi säljer dem.

Solna utnyttjar algoritmer när de kvoterar fram speltid och säljer efter ett fåtal matcher.

Jämför hur BP sålde Bergvall till oss istället för att casha in från utlandet. Eller hur Bajen sålde Hjalmar Ekdal och Josafat Mendes. Solna borde följa BPs/Bajens exempel och sälja till MFF, Häcken eller oss. Det är bättre för svensk fotboll.
Senast redigerad av cokehyena 2024-04-17 kl. 09:15.
Citera
2024-04-17, 09:24
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Kan nog gissa Häcken med var stolta när Högmo stack till Sydkorea..
Jag såg aldrig Martin gå ut och vara stolt över det? 🤔 Kan inte direkt påstå att det gör mig stolt heller. Ingen av klubbarna är ju Real Madrid direkt.
Citera
2024-04-17, 09:31
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Jag såg aldrig Martin gå ut och vara stolt över det? 🤔 Kan inte direkt påstå att det gör mig stolt heller. Ingen av klubbarna är ju Real Madrid direkt.
Jag är stolt över att Högmo gick till Japan. Eller kanske mer att jag unnar honom allt gott. Fin människa på alla sätt.
Citera
2024-04-17, 09:33
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Men han gick till Urawa Japans Real Madrid om vi ska göra en Kukräven.

Appropå Kukräven svarade han mig aldrig om varför Bergvall bryter som en babbe.

Är väl bara en skandal när man spelar i Soooollna!
Citera
2024-04-17, 09:49
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Men han gick till Urawa Japans Real Madrid om vi ska göra en Kukräven.

Appropå Kukräven svarade han mig aldrig om varför Bergvall bryter som en babbe.

Är väl bara en skandal när man spelar i Soooollna!
Bergvalls tal håller naturligtvis sådan klass att vi vanliga dödliga inte ens kan bearbeta det! Höj dig!
Citera
2024-04-17, 09:57
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Framförallt så etablerar sig våra spelare i startelvan innan vi säljer dem.

Solna utnyttjar algoritmer när de kvoterar fram speltid och säljer efter ett fåtal matcher.

Jämför hur BP sålde Bergvall till oss istället för att casha in från utlandet. Eller hur Bajen sålde Hjalmar Ekdal och Josafat Mendes. Solna borde följa BPs/Bajens exempel och sälja till MFF, Häcken eller oss. Det är bättre för svensk fotboll.
Agree to disagree. Jag glömde bort att du är en imbecill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in