Citat:
Ursprungligen postat av
Skurmoppen
Och som jag någon frågade - vad ska du göra åt saken? Undrar seriöst alltså
Du är totalt dumförklarad av säkert 97 % i denna tråd och ändå fortsätter du snacka mer bullshit för varje jävla inlägg du gör
Nej, det är omöjligt. Återigen ”VI tycker inte om DIG”. Jag bryr mig inte om 1 eller 7 användare vägrar se sanningen. 7 är inte lika med 97%, vill bara poängtera det. Men alla 7 har konspirerat kring att Linnea inte får träffa Chloe va?
Du har en massa konspirationsteorier som att Linnea har hackat konton, är en sektmedlem, att Jocke har all rätt att bryta sig in hos Chrippa pga Chrippa inte har rätt till sin egen lägenhet, att Chrippa är är ett jävla geni till ekonomisk brottsling, Linnea inte får träffa Lillen och en massa annat trams. Klart det ska ifrågasättas. Jag krossar din lögner, en efter en.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tarmstuvning
Är det bara några dagar så kanske det är Ok utan Julias godkännande?
Men att Linnea är med på resan ??? Vad anser Soc om det? Är utredningen klar?
Har han gjort en Svetlana Gustafsson?
Japp e säkert planerat - Mer drama.
Är du grundlurad?
Det har ALDRIG existerat ett beslut från soc att Linnea inte får vistas med Lillen. jag har försökt förklara det, men för döva öron. Det var en lögn från början. Försök du att pressa Jocke eller Anjo på något slags bevis så får du se.
Att han gör det för dramat? Chrippa gör det han alltid har gjort och det är inte särskilt konstigt alls att han tar med Lillen på resa för säkert hundrade gången.