2024-04-16, 02:57
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmoppen
Tror allt är väl planerat. Dramat måste ständigt hållas igång för cashen.

Detta betyder pengar - för ALLA parter.

Mer videos, mer diskuterande här, mer fram och tillbaka. Mer content åt både fans och hatare.

Vänj er - barn bygger inte längre kojjor - de blir influenser, gängmedlemmar eller flashbackriddare.

//80-talist javisst

Är det bara några dagar så kanske det är Ok utan Julias godkännande?
Men att Linnea är med på resan ??? Vad anser Soc om det? Är utredningen klar?
Har han gjort en Svetlana Gustafsson?

Japp e säkert planerat - Mer drama.
Citera
2024-04-16, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning

Kortare resor verkar vara ok, men p g a alla turer som varit hade antagligen någon form av intyg från den andra vårdnadshavare varit att rekommendera.

Det var väl så bilderna från motorvägen skulle tolkas: de åkte och hämtade ungen. Troligen var hon väl i bilen medan Skabbe körde, smaskade keso och fotade i lånemercan:
https://ibb.co/s2KNr25
Citera
2024-04-16, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmoppen
Och som jag någon frågade - vad ska du göra åt saken? Undrar seriöst alltså

Du är totalt dumförklarad av säkert 97 % i denna tråd och ändå fortsätter du snacka mer bullshit för varje jävla inlägg du gör
Nej, det är omöjligt. Återigen ”VI tycker inte om DIG”. Jag bryr mig inte om 1 eller 7 användare vägrar se sanningen. 7 är inte lika med 97%, vill bara poängtera det. Men alla 7 har konspirerat kring att Linnea inte får träffa Chloe va?

Du har en massa konspirationsteorier som att Linnea har hackat konton, är en sektmedlem, att Jocke har all rätt att bryta sig in hos Chrippa pga Chrippa inte har rätt till sin egen lägenhet, att Chrippa är är ett jävla geni till ekonomisk brottsling, Linnea inte får träffa Lillen och en massa annat trams. Klart det ska ifrågasättas. Jag krossar din lögner, en efter en.

Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning

Är du grundlurad? Det har ALDRIG existerat ett beslut från soc att Linnea inte får vistas med Lillen. jag har försökt förklara det, men för döva öron. Det var en lögn från början. Försök du att pressa Jocke eller Anjo på något slags bevis så får du se.

Att han gör det för dramat? Chrippa gör det han alltid har gjort och det är inte särskilt konstigt alls att han tar med Lillen på resa för säkert hundrade gången.
Senast redigerad av Pallal 2024-04-16 kl. 03:22.
Citera
2024-04-16, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenArgaNegern
Ponera att Chrippa faktiskt har åkt till Spanien med Linnea och dottern. Finns två scenarion:

1. Julia är helt utvecklingsstörd och har godkänt detta

2. Chrippa har snott med sig ungen

Vem är som Chrippa ens 😍😍
Scenario one and only:
Linnea HAR alltid haft rätt att träffa Lillen.

Ingen kan motbevisa det. Trots öppet hus och ljudinspelningar på soc-möten.
Citera
2024-04-16, 03:34
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Nej, det är omöjligt. Återigen ”VI tycker inte om DIG”. Jag bryr mig inte om 1 eller 7 användare vägrar se sanningen. 7 är inte lika med 97%, vill bara poängtera det. Men alla 7 har konspirerat kring att Linnea inte får träffa Chloe va?

Du har en massa konspirationsteorier som att Linnea har hackat konton, är en sektmedlem, att Jocke har all rätt att bryta sig in hos Chrippa pga Chrippa inte har rätt till sin egen lägenhet, att Chrippa är är ett jävla geni till ekonomisk brottsling, Linnea inte får träffa Lillen och en massa annat trams. Klart det ska ifrågasättas. Jag krossar din lögner, en efter en.

Är du grundlurad? Det har ALDRIG existerat ett beslut från soc att Linnea inte får vistas med Lillen. jag har försökt förklara det, men för döva öron. Det var en lögn från början. Försök du att pressa Jocke eller Anjo på något slags bevis så får du se.

Att han gör det för dramat? Chrippa gör det han alltid har gjort och det är inte särskilt konstigt alls att han tar med Lillen på resa för säkert hundrade gången.

Nej det är jag inte. Jag tror inte på någon.
Citera
2024-04-16, 04:11
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Varför ska alla göra jobbet åt dig?
Om du är så insatt i detta som du ville ge sken av så finns det bevis på det mesta lite här och där, sen får man tolka det som man vill, eller så blundar man för det och spelar dum
Du kommer med påståenden, då måste du kunna bevisa dina påståenden.
Kan/vill du inte bevisa dina påståenden, då blir dina påståenden vad du tror, dina teorier, inte någon sanning eftersom det saknas bevis.
Citera
2024-04-16, 04:13
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Åfan, en till konspirationsteoretiker som tror att Jocke och Linnea slog sina huvuden ihop för att sabba för kräftan, eller tror du att Jocke bröt sig in i lägenheten när paret kräfta låg och sov och sen åkte till Anahit och stängde av mobilen?
Något av det är det så vilken av dom tror du att det är?
Angående mobilen, du vet om att polisstationen dit alla bevis togs ligger i samma område om Anahit bor i? Så det är redan diskuterat att man inte vet om mobilen var på polisstationen eller hos Anahit.
Citera
2024-04-16, 04:22
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Hoppas Julia lämnat tillåtelse annars egenmäktigt förfarande. Jag tror dock de kommer tillbaka inom 4 dagar. Helt sjukt att man reser så här mycket.
Alla vet ju varför han gör så många korta resor
Citera
2024-04-16, 04:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Du kommer med påståenden, då måste du kunna bevisa dina påståenden.
Kan/vill du inte bevisa dina påståenden, då blir dina påståenden vad du tror, dina teorier, inte någon sanning eftersom det saknas bevis.

Ni har ju kommit med massa skit utan bevis
Citera
2024-04-16, 04:52
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Du Mumsbulle och Goldenite så klart.

Sekretess hos Soc kan vi börja med? 😆 Det du länkade var ju inte relevant.
Så kan du bevisa att soc har beslutat att Linnea inte får träffa lilla C?

Vad vill du ha bevisat med sekretess hos soc? Eller menar du att du inte tror att soc har sekretess? Att det är uppgifter som vem som helst har rätt att ta del av?
Citera
2024-04-16, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Så kan du bevisa att soc har beslutat att Linnea inte får träffa lilla C?

Vad vill du ha bevisat med sekretess hos soc? Eller menar du att du inte tror att soc har sekretess? Att det är uppgifter som vem som helst har rätt att ta del av?
Godmorgon Flashback! Jag kan uppdatera dig om att Chippa äntligen har fått träffa sin dotter och att Joakim äntligen har misslyckats hålla dom isår. Han reste iväg med Lillen och Linnea igår. Vem som helst förstod att det med all säkerhet en efterhandskonstruktion efter det att Linnea och Chrippa blev utsatta för det olaga intrånget som stalkinggänget utförde.

Idag får vi nog hörs Amber Lundell prata om att hans bror ”flytt Sverige” av valfritt påhittat skäl, som får sin bror med partner att verka hemska, om han har råkat läsa detta före impulsen kom det vill säga.

Jag anar att Amber Lundell har lite kritik att vänta från Johnny Berg och co framöver.
Senast redigerad av Pallal 2024-04-16 kl. 06:38.
Citera
2024-04-16, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Godmorgon Flashback! Jag kan uppdatera dig om att Chippa äntligen har fått träffa sin dotter och att Joakim äntligen har misslyckats hålla dom isår. Han reste iväg med Lillen och Linnea igår. Vem som helst förstod att det med all säkerhet en efterhandskonstruktion efter det att Linnea och Chrippa blev utsatta för det olaga intrånget som stalkinggänget utförde.

Idag får vi nog hörs Amber Lundell prata om att hans bror ”flytt Sverige” av valfritt påhittat skäl, som får sin bror med partner att verka hemska, om han har råkat läsa detta före impulsen kom det vill säga.

Jag anar att Amber Lundell har lite kritik att vänta från Johnny Berg och co framöver.

Eller så har han bara åkt iväg på semester på sin vecka: vad vet vi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in