Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Bra inlägg! Hoppas nu att allt är rätt och riktigt. Jag har bara läst här men utgår från att du har koll. Och ÄNTLIGEN någon som skriver gemensam vårdnad istället för delad vårdnad.
Gemensam vårdnad och delad vårdnad är samma sak.
Uppenbarligen har Christofer och Linnéa inte alls bedömts vara olämpliga eller skadliga för Chloé.
Att Julia och Christofer ÄNTLIGEN börjar samarbeta för att göra det bästa för sin dotter.
Det är precis vad allt handlade om från början, att rädda ett barn.
Jag förstår inte varför Anjo hotar Julia iom detta?
Människor måste få lösa sina egna privata problem utan inblandning från utomstående, som dessutom basunera ut felaktigheter via sina sociala medier.
Låt dom vara nu, det är uppenbart att Christofer och Linnéa kommer att göra allt för att tillsammans med Julia ge Chloé det bästa med att växa upp som skilsmässobarn.
Jag är ganska övertygad om att varken Julia eller Chrippa ångrar sitt förhållande, dom har ju fått en urgullig smart dotter tillsammans.
Kanske dags att vänner och youtubers låter dessa människor få bygga upp ett liv utan inblandning från utomstående, det tycker jag iallafall, men jag är bara en observatör utan närmare koll