Citat:
Ursprungligen postat av
fluffypuffy
Christoffer försöker alltså bråka med sin storebror, storebrorn som gjort allt för att hjälpa honom. Vilken jävla dåre.
Jockes uppväxt med sin mamma är så tragisk att jag inte finner ord. Vilken hemsk kärring på ren svenska.
Fy faan för Christoffers beteende i allt detta. Usch.
Skriv ett Mail till mig så ska jag se till att du kommer på andra tankar. Ge dig lite bakgrundsinformation. Chrippa är den som är utsatt, Joakim trakasserar honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lilleduu
Vilket jävla tjat om vem som betalar flyttlådor. Behöver du dem?
HAHA, halmstrån. Hans bror startar ett drev mot honom, snor hans pengar, anmäler honom falskt till polisen, socialen och hyresvärden. Försöker få honom dömd för brott han inte har begått, bli av med sin dotter på falska grunder och när han inte får inte får honom utslängd så vräker han honom själv. Efterhandskonstruktionen lyder att han inte tänker betala för kräftan under uppsägningstiden. Men drevfarbrodern hade ju bara kunnat använda pengarna som ÄR Chrippas? (Som uppenbarligen Kronofogden inte vill ha

).
Men det tjatas om flyttkartonger? Och hittas på att Linnea anmäler till socialen. Jaha, men… det går ju i exakt med vad Joakim gör så vad exakt utgör problemet? (Givetvis är även detta ett rent påhitt av förtsldgänger eftersom Joakim med 99% säkerhet ligger bakom även dessa socanmälningar men vill friskriver sig ansvaret OM Chrippa faktiskt blir av med Chloe).
Men låt Joakim betala flyttkartongerna med pengarna han är skyldig Chrippa, om han har råd?