2024-04-15, 19:47
Medlem
Serajovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leopardbananen
Jag skrev detta för en dryg månad sedan då någon annan frågade:

Jag besökte henne för tre år sedan, så jag kan inte svara på hur det är nu. Hon är trevlig, bor i en fin lägenhet och var 100% pålitlig samt noggrann med hygienen. Duktig på det hon gör. Alltså intim-massage. Hon sätter sig gärna på ditt ansikte och låter dig slicka henne om du väljer "BDSM"-varianten medans hon masserar dig. Det var vad som bjöds då. Jag tyckte det var värd ett besök, men för min del behöver jag känna mig lite speciellt omtyckt och att jag tycker vi connectar för återbesök. Jag skulle säga att hon har ett välvårdat alldagligt utseende, men jag tycker det är mycket bättre än till exempel de bilder jag ser på Mehra eller Matilda. De skulle jag aldrig fundera på att besöka trots goda omdömen. Var sin smak.

Låter spännande, reggade mig nyss på RS men måste man ha betalkonto för att se hennes profil eller räcker det med att registrera sig? Väntar på att admins ska släppa in mig
Citera
2024-04-15, 20:48
Medlem
Leopardbananens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serajovic
Låter spännande, reggade mig nyss på RS men måste man ha betalkonto för att se hennes profil eller räcker det med att registrera sig? Väntar på att admins ska släppa in mig

Det kostar inget att registrera sig på RS, vissa funktioner kostar lite för de som annonserar tror jag. s.k. "Shoutbox". Så admin kommer nog snart godkänna dig. De flesta kvinnor som har profiler på RS tillåter dock att icke-medlemmar kan se deras profil förutom möjligen bilderna. Så lite konstigt att hon inte gör det.
Citera
2024-04-15, 21:23
Medlem
LayerCakes avatar
DELADE FÖR LÄNGE SEDAN OM ÄLDRE....

Citat:
Ursprungligen postat av LayerCake
Matilda 60+ enligt många i denna tråd, de flesta skriver Bulgarien som var hon är ifrån

Lana, ryska, har annonser där påstås vara 40 lite drygt, flertalet i tråden har meddelat att närmare 70 är mer korrekt

Maria s-Tälje rumänska 57... Någon delade uppgift att hon är mer i pensionsåldern , typ 65

Är väl de i sthlmstrakten som f.f är aktiva & annonserar,

Du får leta "var" de har annonserna själv ;-)

För de som har en förkärlek för äldre....

har den som kallar sig Lana lagt av/ned sin verksamhet...

& Maria s-Tälje hr inte annonserat på länge (år) så är nog inte aktiv heller - det sista är bara gissning/antagande
Citera
2024-04-15, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LayerCake
/.../Maria s-Tälje hr inte annonserat på länge (år) så är nog inte aktiv heller - det sista är bara gissning/antagande

Enligt uppgift så är hon tyvärr avliden i sjukdom (ej något sexrelaterat).
Citera
2024-04-15, 23:17
Medlem
bumpar in lite här,

Någon här som talat eller träffat med ”sabriinaabell” från RS?

försöker nå henne men hon svarar inte. Är hon offline?
Citera
2024-04-15, 23:23
Medlem
Har träffat följande:

”Amanda” från ST - 35-40 årig MILF från jakan med ursprung från Balkan. Riktigt trevlig med långa ben kurvig men otroligt bra i sängen men främst hennes bemötande är bra. Annonserar sällan dock. Inte helger eller så. 5/5 om man gillar kurviga milfs med tatueringar lite morsa kropp.

”Sophie” från ST - helt OK. Plast och spinkig. Hon ville inte bli fingrad och knuffar bort en så fort hon känner hon kommer (?) hon rökte oxå el cigg på sängen riktigt ofräscht. 2/5

”Kasandra” från ST - Knackig svenska, kommer dit o blir tvingad att duscha trots att jag redan duschat innan. Väldigt stel i sängen fejkstönar och gör verkligen det bara för örena och inget annat. Skön kropp dock vältränad. 3/5
Citera
2024-04-15, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janne678
Någon som träffat Sophie på ST hon verkar riktigt läcker.

Se ovanför
Citera
2024-04-16, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leopardbananen
Jag skrev detta för en dryg månad sedan då någon annan frågade:

Jag besökte henne för tre år sedan, så jag kan inte svara på hur det är nu. Hon är trevlig, bor i en fin lägenhet och var 100% pålitlig samt noggrann med hygienen. Duktig på det hon gör. Alltså intim-massage. Hon sätter sig gärna på ditt ansikte och låter dig slicka henne om du väljer "BDSM"-varianten medans hon masserar dig. Det var vad som bjöds då. Jag tyckte det var värd ett besök, men för min del behöver jag känna mig lite speciellt omtyckt och att jag tycker vi connectar för återbesök. Jag skulle säga att hon har ett välvårdat alldagligt utseende, men jag tycker det är mycket bättre än till exempel de bilder jag ser på Mehra eller Matilda. De skulle jag aldrig fundera på att besöka trots goda omdömen. Var sin smak.

Tack för svaret. Jag gissar och hoppas att massagen medför ett lyckligt slut så det inte bara är tease?

Förstår vad du menar vad gäller Mehra och Matilda. De ligger långt från mitt skönhetsideal också, tror jag skulle uppskatta gyllene betydligt bättre. Men samtidigt är de kul att ha att göra med bägge två och de kan sina saker.
Citera
2024-04-16, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supbroimgood
Har träffat följande:

”Amanda” från ST - 35-40 årig MILF från jakan med ursprung från Balkan. Riktigt trevlig med långa ben kurvig men otroligt bra i sängen men främst hennes bemötande är bra. Annonserar sällan dock. Inte helger eller så. 5/5 om man gillar kurviga milfs med tatueringar lite morsa kropp.

”Sophie” från ST - helt OK. Plast och spinkig. Hon ville inte bli fingrad och knuffar bort en så fort hon känner hon kommer (?) hon rökte oxå el cigg på sängen riktigt ofräscht. 2/5

”Kasandra” från ST - Knackig svenska, kommer dit o blir tvingad att duscha trots att jag redan duschat innan. Väldigt stel i sängen fejkstönar och gör verkligen det bara för örena och inget annat. Skön kropp dock vältränad. 3/5

Amanda du skriver om är då inte samma blonda Amanda på 32 som bl a talar rumänska och ligger på ST just nu?
Citera
2024-04-16, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supbroimgood
bumpar in lite här,

Någon här som talat eller träffat med ”sabriinaabell” från RS?

försöker nå henne men hon svarar inte. Är hon offline?

Har träffat henne för något år sedan. riktigt bra och trevlig. Skulle gärna träffa igen om vi får tillfälle.
Citera
2024-04-16, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikk288
Har träffat henne för något år sedan. riktigt bra och trevlig. Skulle gärna träffa igen om vi får tillfälle.

Är hon verkligen 46?

Känns som yngre
Citera
2024-04-16, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Amanda du skriver om är då inte samma blonda Amanda på 32 som bl a talar rumänska och ligger på ST just nu?

Nej nej nej,

Denna har axellångt hår, Balkan tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in