Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-15, 04:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av imrichbitch
Ok, så nu när Fredrik ”gav segern” till Pål så utgår jag ifrån att han inte kommer att åka till gränslandet.
Han är så sjukt jävla pinsam! Först säger han att han är bäst, både fysiskt och mentalt innan första tävlingen. Sedan förlorar han duellen mot Pål men kan inte erkänna det utan menar på att han la sig.
Vilken patetisk självutnämnd alfahanne!
Precis som pundaren så dom kommer trivas bra ihop. Lika grandiosa och självgoda båda 2. Fredrik har i alla fall god smak när det gäller taturingar till skillnad mot klotterplanket.
2024-04-15, 04:46
Bannlyst
Två har lämnat frivilligt och åkt hem, två starka spelare 😮😮 ev även en tredje 😮
Lars påminner om Lennart Bladh, han hade varit perfekt för Robinson ❤️
Senast redigerad av Fibulaa 2024-04-15 kl. 05:05.
2024-04-15, 04:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Ja, det är klart att han läser här. Såna som han läser allt de kan hitta om sig själva.

Vet dock inte vad för hjälp han behöver. Det kanske räcker med att han inser att han är en liten osäker pojke i en stor kropp och att det inte hjälper med ett stort skägg för att kompensera för ett litet kön.

Däremot kan man konstatera att om några månader är han bortglömd. Jo, nån kommer att dra upp hans namn om ett år eller två i en annan Robinsontråd om en annan säsong. "Kommer ni ihåg den där som skrävlade om sig själv men var usel i tävlingarna, kan det ha varit 2023-24? Hette Felix eller nåt sånt. Nej, var det inte Axel? Det var i alla fall nötter som högg nötter."
Helt rätt bedömning. Nötterna klarade inte av ens att knäcka nötter. Nu är dom på rätt plats även om jag hade hoppats på att den var flygplatsen.
2024-04-15, 04:56
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Hade han velat att Pål skulle besegra honom, och sedan erkänna det, så hade Fredrik inte öppnat en enda nöt. Nu gav han upp efter sin tredje.

På samma sätt som han gav upp att kämpa i hinderbanan. Hade han kämpar på hade han åtminstone kunnat slå någon. Men han är nog för rädd för att förlora, så han vågar inte kämpa utan viker ned sig, för att inte riskera sin självbild för sig själv.

Samma beteende flera gånger.
Jag anser att din beskrivning utav Fredrik är helt korrekt!
Han låtsas att han har ett gott självförtroende, men han har sannolikt även en helt usel självbild.

Bortsett ifrån uttalanden inför kameran om sin urusla kvinnosyn, så är nog det mest patetiska han sagt att han unnade Pål att vinna och därför slutade tävla... Ha-ha-ha! 🤣

Fredrik skulle passa in att castas till Farmen där man aktivt letar efter olika klappmongon till processen!
2024-04-15, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Hej och hå nu stänger vi ner gränslandet och avslutar med en tävling för att se vilka som får fortsätta tävla. Nejj föressten vi öppnar upp gränslandet igen.

Precis som alla andra år. Första gången du ser Robinson eller?
2024-04-15, 05:08
Medlem
Pinsamt Alexander att leka å sen få pisk av en gubbe! Snacka mindre nästa gång 😂
2024-04-15, 05:09
Bannlyst
Har tyckt att Olivia påminner om någon men inte kommit på vem, men det är ju Nour El Refai.

Lag Syd:

Lag Nord:

Kingen Fredrik:

2024-04-15, 05:11
Bannlyst
Jag fattar inte reglerna, veckans avsnitt ligger ju ute på play, får man skriva vad som händer utan spoiler lr inte?
2024-04-15, 05:12
Medlem
Charlotta är ett luder som är kaxig, de enda hon kan göra är att snacka och förlora😂😂😂 mot zayera den sämsta i Robinsons historia
2024-04-15, 05:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulaa
Lars påminner om Lennart Bladh, han hade varit perfekt för Robinson ❤️

Och lite Bryan Cranston aka Walter White imo.

Citat:
Jag fattar inte reglerna, veckans avsnitt ligger ju ute på play, får man skriva vad som händer utan spoiler lr inte?

Är osäker men det verkar som att om man har TV4 Play Plus så ska man köra spoiler och jag antar att vi har det eftesom vi har sett avsnitten?

Det står info från moderator när du skriver ett inlägg.
2024-04-15, 05:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nojobstealandrob

Är osäker men det verkar som att om man har TV4 Play Plus så ska man köra spoiler och jag antar att vi har det eftesom vi har sett avsnitten?

Vad är ens tv4 play plus?
Jag har Telia abonnemang och alla avsnitt släpps 00:00 både Robinson och gränslandet.
2024-04-15, 05:36
Medlem
fonders avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av nojobstealandrob

Om ni sett hela veckans avsnitt innebär det att ni har Plus som många av oss andra inte har och det kräver att ni gör spoiler-tagg om ni tänker skriva något, enligt de senaste reglerna från moderatorerna.

Vi som saknar Plus kan se nya avsnitt dag för dag söndag-torsdag först från kl. 00:00. Så det är först på torsdagar kl. 00:20 som ni med plus får skriva utan krav på spoiler-tagg.
Senast redigerad av fonder 2024-04-15 kl. 05:38.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in