2024-04-15, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Säga vad man vill om Atle, men han gör "bra tv ," och underhåller oss. Cred till Eva som inte föll för smickret utan svarade honom sansat. Snyggt av Marie Louise också som lyckats komma ur Bosses kärleksgrepp utan att verkar ha sårat honom alltför mycket.
Ja, det får de ha en eloge för.
Citera
2024-04-15, 00:18
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Å andra sidan vill väl ingen kvinna ha Arnold Schwartznegger. Han ser ut som en neandertalare eller gorilla med sitt jätteunderbett, stora käkar och stora muskler. Han ser inte klok ut. Jag och en kompis brukar alltid ta honom som exempel på "världens fulaste man". Han ser grotesk ut och har så stora muskler att han inte kan få på sig en snygg kostym. Muskler är väl något som bara män gillar.
Ingen kvinna ville ha Arnold under sin prime du och din finsmakarvännina talar i egen sak, min poäng är att Bosse inte lyckades vara Arnold swartnzegger i beteendet mot tjejer heller du hörde ju på M-L att hon ville ha en sofistikerad man som inte slänger ur sig oborstade grodor etc

Kan du iaf hålla med om att hon tangerade avtänd & nobbande när hon sa att Bosse har blivit hennes nya väninna? nu är vi uppe på sista nivån i frågesporten "jag avspisar Bosse så han fattar vinken utan att jag ska behöva vara rak"
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-15 kl. 00:22.
Citera
2024-04-15, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ingen kvinna ville ha Arnold under sin prime du och din finsmakarvännina talar i egen sak, min poäng är att Bosse inte lyckades vara Arnold swartnzegger i beteendet mot tjejer heller du hörde ju på M-L att hon ville ha en sofistikerad man som inte slänger ur sig oborstade grodor etc

Kan du iaf hålla med om att hon tangerade avtänd & nobbande när hon sa att Bosse har blivit hennes nya väninna? nu är vi uppe på sista nivån i frågesporten "jag avspisar Bosse så han fattar vinken utan att jag ska behöva vara rak"

Underbar säsong! Så härliga och intressanta människor.

Glad för de par som håller ihop men även de som förblev vänner.

Min favoritkvinna Åsa avslutade med Atle vilket glädjer mig. Det är nåt med honom som skaver…

Och ni som gör narr av deltagarna, vi som läser/skriver blir förhoppningsvis 65+ och kan lova att vi då kommer känna samma känslor som man gör när man är yngre.
Åldern har inget med känslor att göra.
Citera
2024-04-15, 00:27
Medlem
Citat:

Kan du iaf hålla med om att hon tangerade avtänd & nobbande när hon sa att Bosse har blivit hennes nya väninna?
Det var otroligt oborstat av M-L att säga att Bosse slängde ur sig grodor etc. Helt oförskämt. Däremot tycker jag inte att det var elakt av henne att säga att hon kan tala med honom som med sina väninnor. Just det kan han ta som en komplimang. Alla heterosexuella kvinnor vill ha en man som de verkligen kan prata med. Många av mina vänner beklagar i alla fall sig över att de inte kan prata ordentligt med sina män och att det är därför väninnorna är så viktiga. Jag förstår vad du menar, men just det var nog inte otrevligt. I princip allt annat hon sa till honom var dock otrevligt, som det där med grodorna. Hon var på gränsen till pinsam när hon sa det. Han uppförde sig dock som en gentleman trots hennes uppförande, så all kredd till honom i det sammanhanget.
Citera
2024-04-15, 02:13
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Det var otroligt oborstat av M-L att säga att Bosse slängde ur sig grodor etc. Helt oförskämt. Däremot tycker jag inte att det var elakt av henne att säga att hon kan tala med honom som med sina väninnor. Just det kan han ta som en komplimang. Alla heterosexuella kvinnor vill ha en man som de verkligen kan prata med. Många av mina vänner beklagar i alla fall sig över att de inte kan prata ordentligt med sina män och att det är därför väninnorna är så viktiga.
Men vi ser ju resultatet, att Bosse inte fick doppa mer än fötterna när dom flöt omkring där på nån dåligt pumpad badanka, så det kan inte alls vara att tala som vänninor som dina heterosexuella kvinnliga vänner åsyftar, det går vartfall inte om man anser sig vara en attraktiv kvinna, då sätts det upp en mental spärr mot vänninesnack vilket M-L bevisar

Citat:
Ursprungligen postat av Marple007
Och ni som gör narr av deltagarna, vi som läser/skriver blir förhoppningsvis 65+ och kan lova att vi då kommer känna samma känslor som man gör när man är yngre.
Åldern har inget med känslor att göra.
Jag skulle aldrig göra narr av deltagarna, själv hoppas jag samtidigt att jag inte uppnår 65+
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-15 kl. 02:21.
Citera
2024-04-15, 07:28
Medlem
Om det blir något mellan Lasse och Yvonne så var det lite otippat. Kerstin 85 tyckte --Herrarna var lite sega--...!!..Och Atle. Han är typen som stöter på änkan redan vid begravningen.

Undrar hur många som håller kontakten med varandra i framtiden.
Citera
2024-04-15, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Om det blir något mellan Lasse och Yvonne så var det lite otippat. Kerstin 85 tyckte --Herrarna var lite sega--...!!..Och Atle. Han är typen som stöter på änkan redan vid begravningen.

Undrar hur många som håller kontakten med varandra i framtiden.
Jag tänkte direkt när inslaget om Lasses liv visades och han berättade om sin fru, att Yvonne är lik henne. Hoppas det inte är bara därför han blivit förtjust i Yvonne. Sen är han 10 år äldre än henne så hon kan nog hitta piggare män. Roligt iaf att hon ändrade uppfattning när han bjöd på andra sidor, efter att först ha sågat honom som självupptagen.
Senast redigerad av Fridafogel99 2024-04-15 kl. 09:54.
Citera
2024-04-15, 09:24
Medlem
Citat:
Men vi ser ju resultatet, att Bosse inte fick doppa mer än fötterna när dom flöt omkring där på nån dåligt pumpad badanka, så det kan inte alls vara att tala som vänninor som dina heterosexuella kvinnliga vänner åsyftar, det går vartfall inte om man anser sig vara en attraktiv kvinna, då sätts det upp en mental spärr mot vänninesnack vilket M-L bevisar

Jag skulle aldrig göra narr av deltagarna, själv hoppas jag samtidigt att jag inte uppnår 65+

När du är 65 kommer du inte tycka du är gammal. Om man sköter sin kropp och tränar plus mentalt inte ger upp, behåller intressen osv, är det inga besvär bli äldre. Jag är snart 60 år och hänger med ungdomarna när spelar tvåmål på hockeyrinken.
Citera
2024-04-15, 10:34
Avstängd
Jag vet inte om ni har tagit upp detta tidigare. Men läste att S-E inte gav sig iväg frivilligt, utan det verkade även att vara ett avtal med produktionen. Någon som vet vad som egentligen hände?

Läste också att han ångrade att han inte visade sin "sexiga rumpa" för hela svenska folket. I hans ålder? Det vore nog ganska obehagligt för de som är yngre, och kanske även för oss äldre. Vem är intresserad av denna?
Citera
2024-04-15, 10:41
Medlem
TaxenSixtens avatar
Han visade den ju så det stämmer inte.
Glömde citera ovan.
Citera
2024-04-15, 15:23
Medlem
Citat:

Det är klart att du ska uppnå 65 och mer därtill. Själv ser jag fram emot att en dag bli gammal. Tänk på hur saknad du skulle bli om du inte blev 65. Du behövs här på flashback länge länge till.
Citera
2024-04-15, 17:42
Avslutad
tycker vissa av deltagarna fick för lite uppmärksamhet. Allt fokus låg ju på Marie-Louise. Hon är fan lika krånglig som en kille jag har dejtat förr. Fan så jobbig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in