2024-04-14, 22:57
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Det var i sovrummet det var hyllor av trä.

Kolla in stolarna vid frukostbordet.
Citera
2024-04-14, 23:01
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Vad hände med Ruth och Bengt?

Det ebbade ut.
Han hade små barnbarn han ville hinna vara med, bl a, sa han

Rickard tycker Lasse var fjantig som skulle gråta över sin döda fru.

Eller ja, han nämnde inga namn "men hade svårt för folk som gråter över sina döda fruar"...

Det var förresten aktiviteterna han tyckte var fjompiga.
Senast redigerad av dialektiker 2024-04-14 kl. 23:44.
Citera
2024-04-14, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Det ebbade ut.
Han hade små banbarn han ville hinna vara med, bl a, sa han
Så tråkigt. Men det är trevligt att Thomas och Anneli hänger ihop. De var som sagt var mina favoriter. Jag gillade dem båda skarpt.
Citera
2024-04-14, 23:17
Medlem
Det var tidningen Hänt som hade med alla deltagares förvärvsinkomst. Där kunde man läsa att Thomas Hynes, 66, Haninge, är lastbilschaufför. Han har en fastställd förvärvsinkomst på: 724 600 kronor.
Citera
2024-04-14, 23:18
Medlem
Anneli och Thomas ♥️
Hon är ingen "Material girl" (referens till filmen the Wedding Singer).
Hon letar inte fel på möblemang.

Ruth och Bengt, fantastiskt.

Hoppas Niklas blir cancerfri och hel igen.
Citera
2024-04-14, 23:22
Medlem
Oops, Ruth och Bengt höll visst inte.
Men hoppas de hade en fin tid ihop.
Citera
2024-04-14, 23:23
Medlem
Crapmagics avatar
Årets feltippning! Atle valde att inte rymma med den 5 år äldre sköldpaddan Anna! på porr-Åsas bekostnad, nä han borde köpt den sminkade grisen i säcken och chansat! som man brukar säga

"Jag blev lite förvånad, för mig var det lite otippat"
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-14 kl. 23:25.
Citera
2024-04-14, 23:26
Medlem
För övrigt, vad angår det folk vad deltagarna har för inkomst? Sjuk journalistik.
Citera
2024-04-14, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kringkring
För övrigt, vad angår det folk vad deltagarna har för inkomst? Sjuk journalistik.
Ja, det är sjukt. Jag tog bara med det eftersom det spekulerades här i att Thomas tog Annelie för pengarna. Det tror inte jag att han gjorde. Det känns som genuin kärlek.
Citera
2024-04-14, 23:51
Medlem
Crapmagics avatar
Skandal att vi inte fick någon "Vad Hände sen" med Sven-Erik (inte ens bjuden på swingerspartyt)
varför fick vi inte det där nedslaget vid Poseidons staty på avenyn med bronssprayfärg över hela kroppen och med varsin 50 årig fangirl runt varsin pungkula https://www.youtube.com/watch?v=v7IoTmf7sfM

Mycket passiv agression från M-L mot Bosse under återträffen haha, hon gillar inte
att hon måste försöka bevisa för sig själv att hon liker honom (på norsk) när hon inte gör det

"Jag kan prata med dig som med mina väninnor" och där kom den sista förnedrande dräparen
från M-L mot den oförstående Bosse det som Arne Swartnegger aldrig behövt höra från sina väninnor som bara ville att han skulle vara tyst
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-15 kl. 00:02.
Citera
2024-04-15, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Skandal att vi inte fick någon "Vad Hände sen" med Sven-Erik (inte ens bjuden på swingerspartyt)
varför fick vi inte det där nedslaget vid Poseidons staty på avenyn med bronssprayfärg över hela kroppen och med varsin 50 årig fangirl runt varsin pungkula https://www.youtube.com/watch?v=v7IoTmf7sfM

Mycket passiv agression från M-L mot Bosse under återträffen haha, hon gillar inte
att hon måste försöka bevisa för sig själv att hon liker honom (på norsk) när hon inte gör det

"Jag kan prata med dig som med mina väninnor" och där kom den sista förnedrande dräparen
från M-L mot den oförstående Bosse det som Arne Swartnegger aldrig behövt höra från sina väninnor som bara ville att han skulle vara tyst
Å andra sidan vill väl ingen kvinna ha Arnold Schwartznegger. Han ser ut som en neandertalare eller gorilla med sitt jätteunderbett, stora käkar och stora muskler. Han ser inte klok ut. Jag och en kompis brukar alltid ta honom som exempel på "världens fulaste man". Han ser grotesk ut och har så stora muskler att han inte kan få på sig en snygg kostym. Muskler är väl något som bara män gillar.
Citera
2024-04-15, 00:13
Medlem
Säga vad man vill om Atle, men han gör "bra tv ," och underhåller oss. Cred till Eva som inte föll för smickret utan svarade honom sansat. Snyggt av Marie Louise också som lyckats komma ur Bosses kärleksgrepp utan att verkar ha sårat honom alltför mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in