2024-04-14, 21:57
Medlem
O så kommer hennes avklädda bilder också! Luktar desperation lång väg!!
Jag förstår verkligen inte hur hon själv inte ser det pinsamma i att lägga upp en avklädd bild till en text som helt saknar samband med bilden?!

Inget fel på varken bilden eller texten, men kombon är bara pinsam!! Lägg ut bilden o skriv istället typ Känner mig lite sexig på den här bilden! o stå för bilden!!!!
Istället för o börja svamla om olika egenskaper!
Citera
2024-04-14, 22:15
Medlem
Hur kan underyourskin vilja att hon gör reklam för deras produkter? (Det är synd om henne som är så tunnhårig, nästan skallig uppe vid benan) HUR kan dom tycka att det är bra reklam??
Citera
2024-04-15, 06:56
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Jag förstår verkligen inte hur hon själv inte ser det pinsamma i att lägga upp en avklädd bild till en text som helt saknar samband med bilden?!

Inget fel på varken bilden eller texten, men kombon är bara pinsam!! Lägg ut bilden o skriv istället typ Känner mig lite sexig på den här bilden! o stå för bilden!!!!
Alltid mot slutet av veckan måste hon kasta in en desperat bild, veckan har inte blivit som hon hoppats på (dvs ingen baby daddy no4 har fastnat i nätet)
Bättre lycka nästa vecka Linnsan!
Citera
2024-04-15, 08:23
Medlem
Vad mysigt att J får en lillasyster 💕
Citera
2024-04-15, 09:06
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019

Humor att hon påstår sig vara driven, är kanske bara jag men hon känns allt annat än driven. Att tänka jobb även när man är ledig är inte desamma som att vara driven.

Kort och tråkig frågestund som vanligt.
"Har du barnen varannan vecka?"
"Vad står på din önskelista just nu?" Allt för att kunna lägga in en adlink på en ful klänning.
"Vad gör du helst en barnfri dag?" Givetvis spa och en bild på henne i bikini. Så genomskinligt att hon ställer frågorna själv, älskar att visa upp sig så lättklätt som möjligt.
Citera
2024-04-15, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin

Åhhh så roligt. Ännu mer irriterande för L. Julia kommer älska att få en lillasyster hos pappa, en fin liten familj att vara hos som är normal. Hääääärligt!!
Citera
2024-04-15, 10:35
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin

Kommer inte förvåna mig om J kommer vilja vara mer hos pappa sen när bebisen kommit. Det är dessutom ett gem där hon får vara sig själv
Citera
2024-04-15, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Kommer inte förvåna mig om J kommer vilja vara mer hos pappa sen när bebisen kommit. Det är dessutom ett gem där hon får vara sig själv
Juvelia kommer med all sannolikhet att tycka om sin nya lillasyster men med det så kommer hon ju inte att tycka mindre om de två systrar hon har hos mamma. Det ena förtar inte det andra.
Citera
2024-04-15, 11:21
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Juvelia kommer med all sannolikhet att tycka om sin nya lillasyster men med det så kommer hon ju inte att tycka mindre om de två systrar hon har hos mamma. Det ena förtar inte det andra.

Vart påstår jag motsatsen? Allt är inte svart eller vitt, det jag menade är att det kommer säkert bli kul med en bebis och att J då kommer vilja vara mer hos pappa Gabbe. Lägger ingen värdering i huruvida hon för den sakens skull skulle tycka mindre om b och t.
Citera
2024-04-15, 13:04
Medlem
Linn påstår i story att hon är noga med vad som är lämpligt och inte att lägga upp på sociala medier. Hon kanske menar som inlägget om cello-tjejen. Verkligen lämpligt. Verkligen.

Och ”från okänt till offentligt över en natt”. Haha. Är nog väldigt många som inte har en aning om vem hon är.

Hon försöker måla upp sig själv som så bra hela tiden.
Citera
2024-04-15, 13:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bhadrakali
Hur kan underyourskin vilja att hon gör reklam för deras produkter? (Det är synd om henne som är så tunnhårig, nästan skallig uppe vid benan) HUR kan dom tycka att det är bra reklam??
Men hon har ju blivit SÅ mycket bättre!!!
Å kej?
Citera
2024-04-15, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bhadrakali

Och det blir ganska konstigt för hennes följare med alla olika samarbeten gällande håret. Är det de bästa schampot eller den bästa frisören som gör att hon har så ”fint” hår? Inget äkta över hennes samarbeten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in