2024-04-11, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skordatura
Har du varit med om samma eller hört om andra som varit med om det? Inte helt ologisk förklaring

Jag gissar. Det var min bästa gissning. Har du insikt?
Citera
2024-04-11, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ehehhas
Jag gissar. Det var min bästa gissning. Har du insikt?

Jag har verkligen ingen aning
Citera
2024-04-13, 16:55
Medlem
DeletedUsers avatar
Någon som vet vad som kan ha hänt med mitt konto?
Startade upp ett nytt idag och har inte fått en enda like, får vanligtvis många.
Min profil är förmodligen inte synlig för andra men vad kan detta bero på och kommer det lösa sig?
Citera
2024-04-13, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Någon som vet vad som kan ha hänt med mitt konto?
Startade upp ett nytt idag och har inte fått en enda like, får vanligtvis många.
Min profil är förmodligen inte synlig för andra men vad kan detta bero på och kommer det lösa sig?
Har du blivit avstängd tidigare så är du bannad för evigt. Så skönt när kvinnor blir bannade för ni gör ändå ingenting annat än suger bekräftelse när ni är på appen.
Citera
2024-04-13, 17:12
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codesyss
Har du blivit avstängd tidigare så är du bannad för evigt. Så skönt när kvinnor blir bannade för ni gör ändå ingenting annat än suger bekräftelse när ni är på appen.

Nej för om jag var bannad så hade det stått att mitt konto var avstängt när jag gick in på appen.
Citera
2024-04-13, 17:22
Bannlyst
Citat:
Nej för om jag var bannad så hade det stått att mitt konto var avstängt när jag gick in på appen.
Du kanske har blivit shadowbannad?
Förmodligen så kommer det igång snart. Tinder är lika mongo som tjejerna.
Citera
2024-04-13, 17:28
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Du kanske har blivit shadowbannad?
Förmodligen så kommer det igång snart. Tinder är lika mongo som tjejerna.

Tror också jag blivit det men varför blir man shadowbannad?
De flesta killar som har appen är också mongo så då kompletterar ju de flesta med varandra.
Citera
2024-04-13, 17:31
Bannlyst
Citat:
Tror också jag blivit det men varför blir man shadowbannad?
De flesta killar som har appen är också mongo så då kompletterar ju de flesta med varandra.
Fast jag får matchningar. Får cirka tio matchningar med olika tjejer efter varje omstart och det räcker för att slippa betala för skräpet. Har en snygg KK nu och är nöjd som fan. Appen har jag för att träffa nån seriös. Sug kuk.

Shadowbannad blir du om du är singel för länge och inte betalar till dem.
Citera
2024-04-13, 17:59
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Fast jag får matchningar. Får cirka tio matchningar med olika tjejer efter varje omstart och det räcker för att slippa betala för skräpet. Har en snygg KK nu och är nöjd som fan. Appen har jag för att träffa nån seriös. Sug kuk.

Shadowbannad blir du om du är singel för länge och inte betalar till dem.

Får hoppas det inte är permanent bara.
Det är såpass många användare på Tinder så känns som den appen är bäst att använda även om man söker seriöst. Trögt med Hinge och match.
Citera
2024-04-13, 18:20
Medlem
Citat:

Det står ingenting när man är shadowbannad utan allt ser ut som vanligt med skillnaden att man inte syns i någons flöde och därmed inte heller kan få några likes förutom från fejkprofiler.

Shadowban är permanent och det spelar ingen roll om du raderar kontot och startar upp det igen för Tinder känner igen din telefon, ditt nummer, e-post, ip-adress, wifi, geografiska position, rörelsemönster, bilddata mm, och om du mot förmodan skulle lyckas radera alla dessa spår så talar det mesta för att de nu även använder ansiktsigenkänningsteknik för att identifiera och skjuta ner dig.

Med andra ord är du körd på Tinder om det är shadowban du råkat ut för.
Citera
2024-04-13, 18:38
Bannlyst
Citat:
Får hoppas det inte är permanent bara.
Det är såpass många användare på Tinder så känns som den appen är bäst att använda även om man söker seriöst. Trögt med Hinge och match.
Hinge ger de fetaste diskussionerna med ofta de seriösaste tjejerna men jag gillar att knulla så då funkar tinder bäst. Och det är genom att knulla som relationer skapas inte genom babbel.
Citera
2024-04-13, 18:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Det står ingenting när man är shadowbannad utan allt ser ut som vanligt med skillnaden att man inte syns i någons flöde och därmed inte heller kan få några likes förutom från fejkprofiler.

Shadowban är permanent och det spelar ingen roll om du raderar kontot och startar upp det igen för Tinder känner igen din telefon, ditt nummer, e-post, ip-adress, wifi, geografiska position, rörelsemönster, bilddata mm, och om du mot förmodan skulle lyckas radera alla dessa spår så talar det mesta för att de nu även använder ansiktsigenkänningsteknik för att identifiera och skjuta ner dig.

Med andra ord är du körd på Tinder om det är shadowban du råkat ut för.
Jag vet hur man kringgår det och det är enklare än man tror. Det betyder dock inte att du får hundratal matchningar varje dag i evigheter utan den ger matchningar i början som man kan ha i några veckor. Alla får mindre matchningar efter några dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in