Citat:
Ursprungligen postat av
Eremona2.0
Är det bekräftat att de rökte cannabis?
Då bär GM också ansvar för att ha skapat en labil situation, akut allmänfara.
Att ställa sig i denna populära gångtunnel kl 18, röka cannabis och bära pistol, det är ju att praktiskt be om att någon ska bli allvarligt skadad eller dödad.
Och posta nu inte en massa knarkliberalt skit, för det kommer bara att bli OT och raderas.
Snorungen skulle inte burit pistol överhuvudtaget och var han dessutom pårökt, ökar hans skuld ytterligare. Stå och röka på med en laddad pistol i fickan, bland farsor, morsor, barn och hundar ....
Hur j-a lågbegåvad kan man bli?
Jag brukar kalla mig humanist. Men ibland vacklar jag.
Vissa människor förtjänar fan inte att leva.
Det var en fantastiskt destruktiv handling som GM begick.
Han dödade M, han berövade sonen hans pappa och förstörde hans liv. Hur fan ska han laga sig?
GM har också underblåst segregationen och rasismen.
Hela Sverige har lärt sig läxan: "tjafsa" inte med unga stökiga invandrare. Titta inte på dom, prata inte med dom. Gå runt, håll dig borta, flytta, försvinn från allt som har med dem att göra.
Nu kommer rasismen att växa som aldrig förr.
Bra jobbat.
Men är du på riktigt? Besök valfri förort och du praktiskt taget kommer att få vada fram mellan invandrargäng som hänger på torg, i gathörn, i gångtunnel. Utgå från att flertalet av dessa är beväpnade kanske mest med kniv men med en och annat skjutvapen. Den inte alls otrevliga doften av Marijuana ligger tät kring dessa gäng. Så ser det ut varje dag och varje timma på dygnet året om. Ingen gör något och framförallt inte polisen. De får stå där och sälja helt öppet med sin vapen i Haglöf jackan.
Gärningsmannen kan nog leva gott med sig själv. Han är sannolikt psykopat eller har starka psykopatiska drag och bryr sig inte mycket. Om något så har hans status ökat nu. Nu har han visat sig duglig. Han kommer att aspirera på en ledarroll inom kort om han in blir inkapaciterad vilket jag tvivlar på. En massa fjortis wannabees i orten har honom som idol nu.
Sen är det intressant att vi refererar honom som snorunge. Jag har också tänkt på honom som det. Nu verkar det som att han är 29 år. Då är man rätt så gammal i de sammanhangen. Impulskontrollen borde vara bättre likaså konsekvens tänket.