2024-04-13, 16:25
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Nej, men fakta, som även en sektmedlem som du bör inse. Dock har jag inga förhoppningar.
Är det förtal att kalla S och P för "horor och hjärndöda knarkare"?
Är det fakta att S och P är hjärndöda?
Senast redigerad av MeggieCleary 2024-04-13 kl. 16:27.
Citera
2024-04-13, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary

Absolut inte förtal. Det är något som de ägnar sig åt däremot. Ska ju prövas i domstol snart om jag har förstått rätt.
Citera
2024-04-13, 16:40
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det är det nog, jag ser det som förtal att sprida det som man inte är stolt över. Sara verkar ha förlikat sig med tidigare prostitution, och skammen kanske har minskat genom att det ses som en del av mäns våld mot kvinnor (och män). Om det känns som förtal kan nog bara den som är utsatt för det avgöra. Likaså att bli anklagad för bruk. Kalla någon för hjärndöd skriver man när någon inte förstår ens ståndpunkt, och bör inte tas för allvarligt.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2024-04-13 kl. 16:48.
Citera
2024-04-13, 16:42
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
För dig är två horor och hjärndöda missbrukare inkarnationen av självaste Florence Nightingale.OMG!!!
Citera
2024-04-13, 16:58
Medlem
Ankan-mannens avatar
https://dumpen.se/2024/04/13/han-gned-sitt-skrev-mot-mig-samtidigt-som-han-larde-mig-baka-sockerkaka/

Konfunderad, denna flicka undviker inte mannen fastän hon kan, för mig känns det väldigt konstigt. Finns inget tvingande i berättelsen och en sjuåring lär inte gilla personen? Ännu en gång räddades barnet av att farbrorn dog, med total glädje.
Citera
2024-04-13, 17:03
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
https://dumpen.se/2024/04/13/han-gned-sitt-skrev-mot-mig-samtidigt-som-han-larde-mig-baka-sockerkaka/

Konfunderad, denna flicka undviker inte mannen fastän hon kan, för mig känns det väldigt konstigt.
När både mamma och pappa är alkoholister så var han förmodligen den enda och den bästa vuxna kontakten hon hade i sin närhet.

Barn till missbrukare är Guld för pedofiler.
Citera
2024-04-13, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Du som har varit så förtjust i Sara och även försökt bjuda ut henne. Då kan jag upplysa dig att det var förra månaden Sara fyllde år den 19/3. Så nu ligger du risigt till hos Sara när du glömt hennes födelsedag. Nu blir det aldrig någon middag med henne.

Jo det stämmer väl ganska bra. Tanten Sara är nu 50 år fyllda och viftade bort mig som underhuggare. Hon slutade svara på pm när det kom på tal. Men jag har släppt det så no hard feelings.

Dumpen runkade upp gamla kukar redan på den tiden och hängde ut dessa som pedofiler. Agda 68 hade också resulterat i stånd men då kan inte Impullskollen hjälpa till.

Var är mingelbilderna från Saras 50 års kalas? Stoppa pressarna, Damernas värld, ETC mfl?
Citera
2024-04-14, 01:33
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Aftonbladet och andra drakar publicerar bara sådana som är dömda för synnerligen grova brott. Det kallas för pressetik , som dumpen totalt saknar. Tror du på verkligt allvar att alla 400 som blivit uthängda av dumpen är livsfarliga för barn??? Att majoriteten är ohälsosamma för barn absolut , men livsfarliga nej. Mantra upprepat av Sara som en del tyvärr sektmedlemmar tagit till sig.
Lögn så klart.
Ett exempel: https://www.expressen.se/nyheter/sverige/19-aringen-fran-malmo-abdo-falangens-torped/ Finns många.
Citera
2024-04-14, 08:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Tveksamt om en fjortis skulle öppna så i en chatt med en gammal gubbe.

Självklart så skulle en fjortis inte vara så extremt kåt på en gammal gubbe. Enda anledningen till att en tjej i den åldern skulle skriva med en man i den åldern, skulle vara om han hade någonting att erbjuda så som cigaretter eller liknande.

Hon skulle inte skriva att han är snygg sexig och så vidare. Skulle någon tjej i den åldern veta om hur han såg ut och åldern hur skulle man inte vilja ses. En annan sak om han använder andra bilder ljuger om sin ålder. Fast dessa gubbar tror på fullaste allvar att en söt tjej den åldern ska vilja träffas så de ser ut.
Citera
2024-04-14, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Lögn så klart.
Ett exempel: https://www.expressen.se/nyheter/sverige/19-aringen-fran-malmo-abdo-falangens-torped/ Finns många.

Man ska inte behöva klicka på en länk. Citat krävs. Orutinerat av dig mr Pussy!
Citera
2024-04-14, 11:58
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Man ska inte behöva klicka på en länk. Citat krävs. Orutinerat av dig mr Pussy!
Inte trådstart det här, gubbe.
Citera
2024-04-14, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Lögn så klart.

Undantag är generellt sett ointressanta och använda bara av svaga. Jag vet en som,,,la la la
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in