Citat:
Ursprungligen postat av
London
Bilden som förmedlats på forumet är att Häcken körde över oss vilket absolut inte var fallet. Blir lätt så när det står 0-3 på tavlan dock.
Hade vi kapitaliserat på fasta hade det lika gärna kunnat stå 4-1, trots fin individuell prestation av chili, före första halvlek var slut. I en match där motorn var begränsad till att växla högre än treans växel.
Tror inte det kommer hända jättemycket i fönstret. Hoppas vi behåller Dahl och får in två offensiva. Vad ni förväntas göra vet du bättre än mig

Nej, körde över vet jag inte, men de var bättre i mycket. Håller med trazke om att Simon Gustafsson var klart bättre än Bergvall. På bortaplan med en mer defensiv approach funkade hans lite nya roll bättre. Funkade inte alls mot Mjällby.
Jag håller lite fast vid min ståndpunkt från i vintras, att ert truppbygge inte går helt i takt med spelsättet. Omställningsspelet som ni varit så vassa på i många år tyckte jag inte alls fungerade mot Häcken. Ni saknade en bra omställningsspelare från start. Många omställningar som rann ur sanden.
Det kommer att surra transferrykten om 10-12 spelare i vår trupp och vi kommer att tappa minst tre. Sedan alltid svårt med sommarvärvningar. Är ju först nu våra nya spelare från förra året börjat prestera.