2024-04-12, 18:39
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Gick bra för Luleå? Igen!

Vi var ett mitten/bottenlag hela säsongen så... Men nu när jag har dig på tråden, exakt hur mycket svider det i brunögat med 4 raka mot ett Skåne-lag? Ett lag utan egen natur-is (Svenska Rallyt flyttat från Värmland till Norrland har inget med detta att göra ), hur är det ens möjligt? Jag är glad att vi är avkopplade och slipper genomlida denna travesti.
Citera
2024-04-12, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Växjö var inte ett topplag före säsongen, men eftersom de är bästa klubben utmanar de ändå. När besvikelsen lagt sig så har nog Skellefteå och Lakers gjort bäst säsonger per investerad svensk krona.

Det där jämnar ut sig på typ 40 år. Återkom när ni varit i högstaligan några år ditt klappträ!
Citera
2024-04-12, 18:41
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Vad är Mögle?

aik spelar ju i hockeyallsvenskan

Håller med. Varför ska alla tramsa med lagnamnen? Det är 18+ på Flashback liksom.
Alla borde skriva rätt lagnamn för att hålla nivån uppe istället för Mögle, SilverAIK, Lillebror-71, Förbundets BK, Köpsjö, Fuleå osv osv

De där uppe i norr tycker väl att Skellefteå AIK är AIK, resten av Sverige anser ju att AIK är laget från Solna.
Citera
2024-04-12, 18:41
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Då kan man ju iofs fundera på hur jävla pissusla norrlandsinaveln är som blev förnedrade av ett uselt Växjö?

Jämn serie, Köpsjö var solklara favoriter på förhand så ingen skräll på något vis. Väntat.
Citera
2024-04-12, 18:42
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Växjö var inte ett topplag före säsongen, men eftersom de är bästa klubben utmanar de ändå. När besvikelsen lagt sig så har nog Skellefteå och Lakers gjort bäst säsonger per investerad svensk krona.

Verkligen!
Citera
2024-04-12, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Vi var ett mitten/bottenlag hela säsongen så... Men nu när jag har dig på tråden, exakt hur mycket svider det i brunögat med 4 raka mot ett Skåne-lag? Ett lag utan egen natur-is (Svenska Rallyt flyttat från Värmland till Norrland har inget med detta att göra ), hur är det ens möjligt? Jag är glad att vi är avkopplade och slipper genomlida denna travesti.

Svider inte så mycket! Besviken över insatsen typ nån dag. Sen är det bara att släppa! Vetskapen om statusen i SHL, ekonomin, supporterstödet och kommande lagbygge gör att jag är lugn och trygg. Hur mår du?
Citera
2024-04-12, 18:44
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Jämn serie, Köpsjö var solklara favoriter på förhand så ingen skräll på något vis. Väntat.

Ingen skräll nej, men med facit i hand visar det ju hur värdelösa Luleå är när Växjö blev blottade senare. Jag förstår egentligen inte varför ni inte bara lägger ner herrlaget och satsar på kärringarna fullt ut? Det är ju uppenbarligen kärringhockey ni gör bäst
Citera
2024-04-12, 18:47
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Svider inte så mycket! Besviken över insatsen typ nån dag. Sen är det bara att släppa! Vetskapen om statusen i SHL, ekonomin, supporterstödet och kommande lagbygge gör att jag är lugn och trygg. Hur mår du?

Vi åkte med samma siffror som 7a mot 2an, så jag tänker väl liknande. Och nu är det stora förändringar på gång i föreningen. Men att som 1a ryka mot 9an? Har svårt att tro det känns jättebra, men visst låtsas som att det regnar.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ingen skräll nej, men med facit i hand visar det ju hur värdelösa Luleå är när Växjö blev blottade senare. Jag förstår egentligen inte varför ni inte bara lägger ner herrlaget och satsar på kärringarna fullt ut? Det är ju uppenbarligen kärringhockey ni gör bäst
Luleå gjorde det jättebra med det spelarmaterial dom har, är ju fan nästan allsvensk nivå på halva laget
Citera
Medlem
Citat:
Jag tror hela riket instämmer, utan att för den delen egentligen bry sig. Men man blir ju lite glad av hur både FBK och Köpsjö förnedrades. Historiskt uselt agerat av båda topplag.

Så Rögle är oförtjänt i final då? Bara haft tur?
Citera
2024-04-12, 18:49
Medlem
Citat:
Vi åkte med samma siffror som 7a mot 2an, så jag tänker väl liknande. Och nu är det stora förändringar på gång i föreningen. Men att som 1a ryka mot 9an? Har svårt att tro det känns jättebra, men visst låtsas som att det regnar.

Har varit med om så många finaler, slutspel, guld. Förstår att ni andra har ett annat måttsystem! Jag mår helt ok!
Citera
2024-04-12, 18:49
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:

Det var ju precis såna som dig som kallade oss kärringar åren vi konstant toppade tacklingsligan? Bestäm dig någon gång din lilla beta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in