2024-04-11, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedAssassin
Har ingen anknytning till Helsingborg på något sätt, men kan inte mer än instämma på ditt inlägg. Fint sagt.

Tack 🙏🏻 ❤️
Citera
2024-04-11, 14:26
Medlem
Osguts avatar
Citat:
Om det här handlade om en skuld så är jag så jävla intresserad av att veta själva summan.. För idag ser man ju att folk klipper varandra för 1000 kr...är det så illa? Eller har folk så mycket knarkskulder?

Vad fan händer

Enligt en skribent ett par sidor bak i tråden så ska det tydligen handla om 3000:-. Ja, du är inne på rätt spår. Det är så jävla absurt så att jag saknar ord.
Citera
2024-04-11, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoyKeane
Är det inte så att BO:s pappa är en gammal känd figur i Hbg? Smeknamn som en känd serietecknad hund.

Han är en väldigt duktig säljare. Det är vad han är känd för enligt mig ☝️ Håller inte på och har inte hållit på med skit vad jag vet.

Frågan är om bo va skyldig gm pengwr eller om gm agerat åt någon annan. Om det handlar om 3000kr så låter de som deras möte spårat ut snabbt.
Citera
2024-04-11, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Han är en väldigt duktig säljare. Det är vad han är känd för enligt mig ☝️ Håller inte på och har inte hållit på med skit vad jag vet.

Frågan är om bo va skyldig gm pengwr eller om gm agerat åt någon annan. Om det handlar om 3000kr så låter de som deras möte spårat ut snabbt.

Vad säljer han för något ? Är det han som finns på Facebook? Hade han något med sonens leverne att göra?
Senast redigerad av Krakguldet. 2024-04-11 kl. 18:11.
Citera
2024-04-11, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osgut
Enligt en skribent ett par sidor bak i tråden så ska det tydligen handla om 3000:-. Ja, du är inne på rätt spår. Det är så jävla absurt så att jag saknar ord.

Hur har du fått dessa uppgifter?
Citera
2024-04-11, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angealbi
Gittan alltså]
berätta vad vet du? hon som har massa hundar?
Citera
2024-04-11, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakguldet.
Vad säljer han för något ? Är det han som finns på Facebook? Hade han något med sonens leverne att göra?

Nej, han har inte haft något med det leverne att göra. Han har varit väldigt anti det, vad jag hört och tror på. Tragiskt de gick som de gick
Citera
2024-04-11, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakguldet.
Hur har du fått dessa uppgifter?

Det är jag som kommit med dessa uppgifter.
Kan ej gå in på hur jag vet det men jag kan ej säga mer än att det stämmer till 100% sen om du vill tro på det är de upp till dig
Citera
2024-04-11, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory

Nej, han har inte haft något med det leverne att göra. Han har varit väldigt anti det, vad jag hört och tror på. Tragiskt de gick som de gick

Det stämmer!
Citera
2024-04-11, 20:40
Medlem
Citat:
Om det här handlade om en skuld så är jag så jävla intresserad av att veta själva summan.. För idag ser man ju att folk klipper varandra för 1000 kr...är det så illa? Eller har folk så mycket knarkskulder?

Vad fan händer

Läste att det rört sig om 3000kr enligt någon här i tråden.
Citera
2024-04-11, 22:47
Medlem
Kvällen innan han blev skjuten så orsakade han en trafikolycka genom att göra en dum omkörning och krocka med mötande bil. När polisen närma sig så stack han från platsen.
Rätt skönt och veta att man inte kommer möta han i trafiken framöver.
Citera
2024-04-11, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredagfredag1
Läste att det rört sig om 3000kr enligt någon här i tråden.

Hade ju absolut inte förvånat mig om de stämmer medtanke på Herr Z*her’s historik. Z va ju den som sköt en ordningsvakt 2021 som vägra släppa in honom eller dylikt. Att han fortfarande va ute är för mig ett stort jävla mysterium.

Men 2 flugor i en smäll så att säga. Han ena i Graven och Z livstid!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in