Om det här handlade om en skuld så är jag så jävla intresserad av att veta själva summan.. För idag ser man ju att folk klipper varandra för 1000 kr...är det så illa? Eller har folk så mycket knarkskulder?
Vad fan händer
Enligt en skribent ett par sidor bak i tråden så ska det tydligen handla om 3000:-. Ja, du är inne på rätt spår. Det är så jävla absurt så att jag saknar ord.
Enligt en skribent ett par sidor bak i tråden så ska det tydligen handla om 3000:-. Ja, du är inne på rätt spår. Det är så jävla absurt så att jag saknar ord.
Vad säljer han för något ? Är det han som finns på Facebook? Hade han något med sonens leverne att göra?
Nu är jag inte särskilt nära någon av dom. Stött på bo fåtal ggr och har bekanta som känner pappan.
Pappan var riktigt duktig säljare på dom stora elektronikkedjorna Nu vet ja ej var han är längre.
Nej, han har inte haft något med det leverne att göra. Han har varit väldigt anti det, vad jag hört och tror på. Tragiskt de gick som de gick
Det är jag som kommit med dessa uppgifter.
Kan ej gå in på hur jag vet det men jag kan ej säga mer än att det stämmer till 100% sen om du vill tro på det är de upp till dig
Nu är jag inte särskilt nära någon av dom. Stött på bo fåtal ggr och har bekanta som känner pappan.
Pappan var riktigt duktig säljare på dom stora elektronikkedjorna Nu vet ja ej var han är längre.
Nej, han har inte haft något med det leverne att göra. Han har varit väldigt anti det, vad jag hört och tror på. Tragiskt de gick som de gick
Om det här handlade om en skuld så är jag så jävla intresserad av att veta själva summan.. För idag ser man ju att folk klipper varandra för 1000 kr...är det så illa? Eller har folk så mycket knarkskulder?
Vad fan händer
Läste att det rört sig om 3000kr enligt någon här i tråden.
Kvällen innan han blev skjuten så orsakade han en trafikolycka genom att göra en dum omkörning och krocka med mötande bil. När polisen närma sig så stack han från platsen.
Rätt skönt och veta att man inte kommer möta han i trafiken framöver.
Läste att det rört sig om 3000kr enligt någon här i tråden.
Hade ju absolut inte förvånat mig om de stämmer medtanke på Herr Z*her’s historik. Z va ju den som sköt en ordningsvakt 2021 som vägra släppa in honom eller dylikt. Att han fortfarande va ute är för mig ett stort jävla mysterium.
Men 2 flugor i en smäll så att säga. Han ena i Graven och Z livstid!