Citat:
Ursprungligen postat av
Area55
Hur lite jag blir förvånad.
Att du har en antipati mot USA är väldigt tydligt i din posthistorik.
Att läsa vad du som vuxen(?) människa, som påstår sig veta så mycket mera om Ryssland och Ukraina än alla andra i tråden, är det fascinerande att en sekund med rätt moralkompass kan säga att Ryssland inte är ett bra land som startat kriget med Ukraina.
Nä, BNP och levnadsstandard gör Ryssland till ett bättre land. Jisses människa, så inskränkt du tänker.
Med dina antipatier som inte höra hemma i denna tråden, så landar du i....USA! Ja men visst.
Sitta och gnälla, det är du duktig på.
Kom med lite egna inlägg och referenser.
Dina one-liners är trista.
Nu har Onkel_Be_ny enligt egen utsaga tidigare jobbat åt den Sovjetiska administrationen.
Så personen borde vara uppe i åren, men samtidigt kan jag då förstå de paraleller den drar mellan Ryssland och Ukraina.
Den har nämligen klarlagt att man utan större utan större bekymmer kunde åka in i sovjetunionen.
Samt att jag kan förstå att man har en negativ åsikt om USA, då USA var den självklara fienden mot Sovjet. Har man då jobbat år den administrationen så ser man värden ur ett något annat perspektiv jämfört med de som varit verksamma i den "Fria" världen.