Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2024-04-05, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Innan kunde man skriva ett par "youre a fucking idiot" eller liknande innan man blev avstängd från att kommentera i 24 timmar. Nu är det direkt. Ett enda " youre a fucking moron" och man stängs av i 24 timmar.

Okej? Varför ens kommentera om du ändå ska vara otrevlig i kommentarerna?
Och vart är frågan, eftersom tråden handlar om frågor.
Citera
2024-04-07, 12:46
Medlem
Finns det ingen tråd som behandlar allmänna trender/iaktagelser etc istället för en specifik kreatör?
Och var skulle man starta den annars, reglerna på youtubers delen säger ju att den är för större kanaler?
Citera
2024-04-12, 10:54
Medlem
2n00b4Us avatar
Kan man stänga av funktionen som översätter vissa rubriker till svenska?
Citera
2024-05-12, 21:18
Medlem
Är det någon annan som har problem att kommentera klipp på tuben? Går så in i helvete långsamt, hackar fram. På telefonen är det ännu värre. Att skriva något längre har jag gett upp på just nu.
Citera
2024-05-13, 04:49
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Kan man stänga av funktionen som översätter vissa rubriker till svenska?

Jag eftersöker också detta.
Citera
2024-05-24, 12:48
Avslutad
Kanske inte en Youtube-fråga utan mer generellt datorfråga, men påverkar mig bara på Youtube: När jag startar mitt redigeringsprogram så stannar Youtube-videon jag tittar på, alltså pausas. Spelar ingen roll vilken video utan det gäller alla. Antar att det är någon inställning men vet inte riktigt vilken och var man ska leta.
Citera
2024-05-29, 14:06
Medlem
CyberIngmars avatar
Varför raderar youtube kommentarer som inte bryter mot YouTubes guideline. Som exempel frågade någon från ett annat land om svensk midsommar under en svensk Youtubers video. Pesonen vill veta vars man kan fira midsommar. Jag svarade, kommentaren tas bort. Det händer ofta att kommentarer inte finns där efter publicering. Rena provocerande kommentarer kan däremot ligga kvar under videos. Så kallat hat och hot.
Senast redigerad av CyberIngmar 2024-05-29 kl. 14:08.
Citera
2024-05-31, 17:07
Medlem
GormDenGamles avatar
Hur förbannat lång tid ska det ta innan man blir verifierad genom sitt telefonnummer? Nu har det tagit tre dagar sedan jag gick igenom processen för att verifiera mig. Men ännu har inget hänt.
Citera
2024-05-31, 17:15
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Hur förbannat lång tid ska det ta innan man blir verifierad genom sitt telefonnummer? Nu har det tagit tre dagar sedan jag gick igenom processen för att verifiera mig. Men ännu har inget hänt.
Prova igen, det borde tagit ett dygn att bli verifierad
Citera
2024-05-31, 17:34
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Prova igen, det borde tagit ett dygn att bli verifierad

Det står att det kan ta ”minst 24 timmar”. Men tre dagar nu..
När jag försöker att prova igen, kommer bara sidan upp där det står att mitt telefonnummer redan har verifierats. Går inte att ändra någonting.
Citera
2024-05-31, 18:06
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Det står att det kan ta ”minst 24 timmar”. Men tre dagar nu..
När jag försöker att prova igen, kommer bara sidan upp där det står att mitt telefonnummer redan har verifierats. Går inte att ändra någonting.
Konstigt som fan. Är det på YouTube studio eller Google?
Citera
2024-05-31, 18:19
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Konstigt som fan. Är det på YouTube studio eller Google?

Youtube på mitt PS5.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in