Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-09, 18:31
Medlem
Musikopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Samtliga har ADHD...det är jag beredd att sätta en hel del på.
Citatet ovan är från denna tråden 2016 så misstankarna har funnits ett tag. Jag är säker på att PW är narcissist, vilket hon garanterat har i generna och även fått via uppväxten som barnstjärna och omhuldad artist. ADHD är jag mer tveksam till.
Citera
2024-03-16, 10:45
Avslutad
Linus Wahlgren va med på Nyhetsmorgon imorse och han har blivit rejält saggig, ful och ovårdad vad fan hände liksom? Han har ju sett okej ut.
Citera
2024-03-16, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Musikopp
Citatet ovan är från denna tråden 2016 så misstankarna har funnits ett tag. Jag är säker på att PW är narcissist, vilket hon garanterat har i generna och även fått via uppväxten som barnstjärna och omhuldad artist. ADHD är jag mer tveksam till.
Det är väl konstanters nu att både B och P har det? Tror jag såg nåt om det på Is
Citera
2024-03-18, 16:50
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
På nyheter24 säger PW att datum och ort inte är spikat och inga inbjudningar gått ut ännu…
Inbjudningar, ort och datum har visst gått ut
Citera
2024-03-18, 20:17
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
På nyheter24 säger PW att datum och ort inte är spikat och inga inbjudningar gått ut ännu…
Inbjudningar, ort och datum har visst gått ut

Det var lite konstigt. Man vill åtminstone veta datum och ort, för att kunna spika sina engagemang.
Jag väntar ännu på min inbjudan och fruktar att jag inte tillhör innegänget längre.
Fast postgången kan vara lite sen här ibland - Jag har ännu inte fått min deklarationsblankett, då börjar man oroa sig på allvar.
Här på landsbygden saknar vi en digital brevlåda och kan bara hoppas att brevbäraren är tillräckligt nykter och lyckas stoppa posten i rätt brevlåda.
Senast redigerad av Rimbert 2024-03-18 kl. 20:43.
Citera
2024-03-18, 21:18
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Det var lite konstigt. Man vill åtminstone veta datum och ort, för att kunna spika sina engagemang.
Jag väntar ännu på min inbjudan och fruktar att jag inte tillhör innegänget längre.
Fast postgången kan vara lite sen här ibland - Jag har ännu inte fått min deklarationsblankett, då börjar man oroa sig på allvar.
Här på landsbygden saknar vi en digital brevlåda och kan bara hoppas att brevbäraren är tillräckligt nykter och lyckas stoppa posten i rätt brevlåda.
😂😂 Här i stora stan GBG har vi Kivra. Good shit.
Jag tillhör helt klart innegänget då inbjudan kommit. Dock inte på Kivra…
Citera
2024-03-19, 13:24
Medlem
Bakarettans avatar
Det är väldigt tyst om stollen Niklas.
Han gjorde ju reklam för några år sen för Vitae Pro.
Sen var han med i Svans militär såpa.
Ja herregud!
Kan nån snäll själ sopa bort alla Wahlgrens/Ingrosso ifrån tv-rutan!?
Jag kräks🤮
Citera
2024-03-19, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Ja herregud!
Jag kräks🤮

Tror att du lever kvar i det förgångna. Kan du säga ett enda TVprogram som någon Wahlgren/ Ingrosso medverkar i , som sänds just nu?

Så vitt jag vet sänds inga program där de medverkar för tillfället. Så om du inte gillar att se dom i TVrutan, passa på att njuta!!!
Citera
2024-03-19, 21:56
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ja herregud!
Jag kräks🤮
Wahlgrens är en del av en briljant strategi från kanal 5

Kanal 5 standard 49:-
Kanal 5 utan reklam 69:-
Kanal 5 utan Wahlgrens 129:-
Senast redigerad av osnuten 2024-03-19 kl. 22:09.
Citera
2024-04-10, 23:04
Medlem
Citat:
Ja herregud!
Jag kräks🤮
Det lär komma mer!
Dom är bra på att betala för tystnad, men nån gån kommer någon glappa!
Det blir kul när det kommer fram att Jessica Wahlgren Norman först hoppade i säng med Niclas, innan hon o Linus blev ihop! Hon vägrade ta bort namnet Wahlgren när dom skiljde sig! Säger väl allt! Hon och Pernilla håller varann om ryggen. Nilla vill ha sin sminkös o Jessica vill ha sin fame!
Att ingen genomskådar den lilla vidriga fakebruden! Hon är smal, o då funkar tydligen allt! Men hon pratar som en bäbis och har iq som en fiskmås!
Citera
2024-04-11, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsAnkan
Linus Wahlgren va med på Nyhetsmorgon imorse och han har blivit rejält saggig, ful och ovårdad vad fan hände liksom? Han har ju sett okej ut.

Linus spelar just i musikalen Lazarus och jag antar att hans extremt kortklippta hår etc har just med den rollen att göra. På andra nytagna foton ser han ut att må bra.
Citera
2024-04-11, 23:15
Medlem
Visst har hon sprutat något i överläppen? Den ser lite fylligare ut än normalt. Eller vad tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in