Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-16, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Det är väldigt tyst om stollen Niklas.
Han gjorde ju reklam för några år sen för Vitae Pro.
Sen var han med i Svans militär såpa.
Ja herregud!
Kan nån snäll själ sopa bort alla Wahlgrens/Ingrosso ifrån tv-rutan!?
Jag kräks🤮
Nej, fram med mer skit! Fattar inte hur dom lyckas tysta media! Det finns så mkt skit!
Jessica o lillebror Linus Wahlgren skiljdes för att det kom fram att Jessica o Niclas haft en natt under en fest. Det gick rykten att ngt av barnen skulle vara Niclas o inte Linus. Barn nr 2. Jessica är en gold digger o mediakåt tjej. Hon är ett psykfall ,pratar som en bäbis och älskar att snacka skit om allt och alla.
Många tycker hon är snygg. Kanske knullsnygg, men så fort hon öppnad sin trut slaknar man! Korkad "tyck synd om mig tjej". DNA-test vägrade hon gå med på gällande barn nr 2!Collin? Kommer inte ihåg alla namn.
Niclas har doppat lite överallt!
Citera
2024-04-16, 18:30
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haniballe
Nej, fram med mer skit! Fattar inte hur dom lyckas tysta media! Det finns så mkt skit!
Jessica o lillebror Linus Wahlgren skiljdes för att det kom fram att Jessica o Niclas haft en natt under en fest. Det gick rykten att ngt av barnen skulle vara Niclas o inte Linus. Barn nr 2. Jessica är en gold digger o mediakåt tjej. Hon är ett psykfall ,pratar som en bäbis och älskar att snacka skit om allt och alla.
Många tycker hon är snygg. Kanske knullsnygg, men så fort hon öppnad sin trut slaknar man! Korkad "tyck synd om mig tjej". DNA-test vägrade hon gå med på gällande barn nr 2!Collin? Kommer inte ihåg alla namn.
Ojdå..Tack för infon. Ja Niclas gjorde ju reklam för VitaePro för några år sedan. Grymt patetiskt om du frågar mej. Dessa korkade fruntimmer får skylla sej själva. Den äldre brodern till Pernilla, Linus & Niclas(heter han Peter? )
gillar jag eftersom han tack och lov är stark nog att hålla sej borta från rampljuset.
Citera
2024-04-16, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Ojdå..Tack för infon. Ja Niclas gjorde ju reklam för VitaePro för några år sedan. Grymt patetiskt om du frågar mej. Dessa korkade fruntimmer får skylla sej själva. Den äldre brodern till Pernilla, Linus & Niclas(heter han Peter? )
gillar jag eftersom han tack och lov är stark nog att hålla sej borta från rampljuset.
Ja han är väl den med normal hjärna och ett sunt leverne.
Citera
2024-04-18, 23:25
Medlem
Dom har ju helt klart ryggen fri från alla neggo skriverier i Media.
Är det för att dom är kassakor åt alla kanaler som finns?
Inte ett ord om Niclas!
JessicaW ser ut som ett vrak, börjar bli pluggsig o ser ut som hon är redo för psyket. Eller är hon gravid?
Hon är jävligt elak i nån radiokanal och fått kritik så nu lägger dom tydligen ner. Hon är en sån bitch som inte tål kritik men ska ge najsmacka åt andra. Vet inte vem dom andra i kanalen är. Sågen bild på Insta där dom posar o liten pluffssmage som kan va gravidmage? Italien på Benjamins Europatour.
Citera
2024-04-19, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haniballe
Jessica är en gold digger o mediakåt tjej. Hon är ett psykfall ,pratar som en bäbis och älskar att snacka skit om allt och alla.

Har aldrig sett den kvinnan som snygg, som du säger förstör hon själv sitt utseende med att vara dum som ett spån. Verkar mest vara intresserad av skitprat och elakheter gentemot de ”utanför klicken” 🙄
Citera
2024-04-21, 16:34
Medlem
Någon inbiten WV - fantast som kan hjälpa mig hitta avsnitt där de var på husjakt efter Pernillas första hus i Marabella ?
Citera
2024-04-21, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Någon inbiten WV - fantast som kan hjälpa mig hitta avsnitt där de var på husjakt efter Pernillas första hus i Marabella ?

2017 verkar hon köpt casa rosa. Skriver 2021 att det är fyra år sedan och det bästa hon gjort. Om sedan avsnittet sändes 2017 eller 2018 ? Sök på de ref. & tv 5.

Minns att hon föll för utsikten. I en sekvens därefter frågar hon sin ekonomi-ansvarige ” har jag råd att köpa huset?” och får ett ja till svar.

Alla haters till trots är detta en hint om en del av vad som är hennes lyckokast. Hon har duktiga och skickliga personer bakom sig.
Som hon uppenbarligen kan lita på dessutom.
Citera
2024-04-21, 19:25
Citat:
Ursprungligen postat av PollyLolly
Visst har hon sprutat något i överläppen? Den ser lite fylligare ut än normalt. Eller vad tror ni?

Jag noterade också det i hennes senaste "chips-reklam" där det putade lite extra mycket. Hon verkade också blivit av med de där rynkorna ovanför munnen också. Hon kanske inte stod emot trycket från Bianca?
Citera
2024-04-21, 23:55
Medlem
Pappa Hans ligger inför döden i cancer, väldigt nertystat verkar det vara. Tack Hasse för allt du gav <3
Citera
2024-04-22, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jag noterade också det i hennes senaste "chips-reklam" där det putade lite extra mycket. Hon verkade också blivit av med de där rynkorna ovanför munnen också. Hon kanske inte stod emot trycket från Bianca?

Ett inlägg på Pernillas insta dök upp i mitt flöde, där syns tydligt att hon sprutat in något i läpparna och rynkorna ovanför munnen. Vackert? Nej jag tyckte inte det.
Citera
2024-04-22, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Ett inlägg på Pernillas insta dök upp i mitt flöde, där syns tydligt att hon sprutat in något i läpparna och rynkorna ovanför munnen. Vackert? Nej jag tyckte inte det.
Oavsett så tycker jag att det är bra att hon inte går ut med det.
Eller har hon gjort det?
Tycka vad man vill om alla dessa ingrepp, men när de fotograferar sig steg för steg och gör reklam, långa inlägg, storys och gud vet allt så är det riktigt illa.

Jag stör mig nog mest på en sådan sak, framför a t t de gör det.
Citera
2024-04-23, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutusDidactus
Pappa Hans ligger inför döden i cancer, väldigt nertystat verkar det vara. Tack Hasse för allt du gav <3

Inget trevligt inlägg.Vad har du fått den infon ifrån? Källa på det tack!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in